Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )

diazo

Recommended Posts

• Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag är svs fisk, men har adressändrat på senaste, kom min inbjudan bort i posten?

Precis vaknat ur en 3h bakisnap. Drömde att jag var ute med dig och Starfitter och att jag inte hängde med i tempot, när det skulle shottas tequila och nån form av potatisvodka...

/pf-skadad 4life89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick precis en tanke, säg att man skulle samla 2/4 2.5/5 eliten på ett bord, vilka 5 spelare skulle du vilja ha där?

Tänker mig att följande bord vore jävligt kul att spela:

Punkt.

Sammejao

Heroinhero

Soetnows

Lvl80druid

ingen enormt genomtänkt lista och säkert missat någon LAG som passar in men fan i helvete vad det hade blivit åka av

Tycker nog detta hade varit värre:

Ostman

Markus800

Berbatov

Zwedberg

Grodlår

Länk till kommentar

Fick precis en tanke, säg att man skulle samla 2/4 2.5/5 eliten på ett bord, vilka 5 spelare skulle du vilja ha där?

Punkt.

Sammejao

Heroinhero

Soetnows

Lvl80druid

ingen enormt genomtänkt lista och säkert missat någon LAG som passar in men fan i helvete vad det hade blivit åka av

Inte mycket att hänga i julgran imo..

Länk till kommentar

Punkt.

Sammejao

Heroinhero

Soetnows

Lvl80druid

Varken samme eller lvl80druid bjuder ju upp till spec bra action imo ;) (nu snackar vi 200bb samme hehe)

Länk till kommentar

.

Flera av de du nämner har väldigt alt. semi-låg 3b & är PF-nits. Möjligen att det skulle bli så mycket prestige & levling som gjorde potterna tokiga, men att det skulle vara bland de spazzigaste på nivån som kör någolunda deep tror jag icke. Kan nämna 5 på rak arm som skulle splasha runt rätt så mycket mer...

Länk till kommentar

Jag skulle säga - utan imbördes ordning

BigDwarf

oestgard

nollkoll

Pkrmon

NLBYSTEFAN

reserver vore: Sir Melker, triss_9 och Andan

Hoppas att du är ironisk nu :) NLBYStefan, nollkoll, triss_9 och sir melker är tighta och triss_9 är galet passiv dessutom. Enbart pkrmon, Bigdwarf och oestgard som är aggro haha :)

Länk till kommentar

Hoppas att du är ironisk nu :) NLBYStefan, nollkoll, triss_9 och sir melker är tighta och triss_9 är galet passiv dessutom. Enbart pkrmon, Bigdwarf och oestgard som är aggro haha :)

Möjligt att jag levlar mig nu... Men du måste vara ironisk också?

+1 på AMAGAD f.ö. trots att fitter är ironisk.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...