diazo Postad 7 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 7 Juli , 2011 Rapport Share Postad 7 Juli , 2011 jag är svs fisk, men har adressändrat på senaste, kom min inbjudan bort i posten? Precis vaknat ur en 3h bakisnap. Drömde att jag var ute med dig och Starfitter och att jag inte hängde med i tempot, när det skulle shottas tequila och nån form av potatisvodka... /pf-skadad 4life89 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 8 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 8 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 köpte 4 trisslotter och vann på 2 (50 & 25kr) löjligt rungood atm. du backar ju rätt ut obv, 25 hela kronor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KokainTe Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Fick precis en tanke, säg att man skulle samla 2/4 2.5/5 eliten på ett bord, vilka 5 spelare skulle du vilja ha där? Tänker mig att följande bord vore jävligt kul att spela: Punkt. Sammejao Heroinhero Soetnows Lvl80druid ingen enormt genomtänkt lista och säkert missat någon LAG som passar in men fan i helvete vad det hade blivit åka av Tycker nog detta hade varit värre: Ostman Markus800 Berbatov Zwedberg Grodlår Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 horsyhorse och stjärnfiltret. den där punkt. är ju en sån djävla nit och du viker ju 145% mot 3bets. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Fick precis en tanke, säg att man skulle samla 2/4 2.5/5 eliten på ett bord, vilka 5 spelare skulle du vilja ha där? Tänker mig att följande bord vore jävligt kul att spela: Punkt. Sammejao Heroinhero Soetnows Lvl80druid ingen enormt genomtänkt lista och säkert missat någon LAG som passar in men fan i helvete vad det hade blivit åka av Inte mycket att hänga i julgran imo.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Fick precis en tanke, säg att man skulle samla 2/4 2.5/5 eliten på ett bord, vilka 5 spelare skulle du vilja ha där? Tänker mig att följande bord vore jävligt kul att spela: Punkt. Sammejao Heroinhero Soetnows Lvl80druid ingen enormt genomtänkt lista och säkert missat någon LAG som passar in men fan i helvete vad det hade blivit åka av Varken samme eller lvl80druid bjuder ju upp till spec bra action imo (nu snackar vi 200bb samme hehe) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Ostman hehe, jäkla speciell lirare. Han och tittistrom hade vart nice på samma bord, pottknappen hade nog abusats sönder Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elakingen Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 . Flera av de du nämner har väldigt alt. semi-låg 3b & är PF-nits. Möjligen att det skulle bli så mycket prestige & levling som gjorde potterna tokiga, men att det skulle vara bland de spazzigaste på nivån som kör någolunda deep tror jag icke. Kan nämna 5 på rak arm som skulle splasha runt rätt så mycket mer... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Jag skulle säga - utan imbördes ordning BigDwarf oestgard nollkoll Pkrmon NLBYSTEFAN reserver vore: Sir Melker, triss_9 och Andan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 ni vet ju inte vad ni pratar om Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 ni vet ju inte vad ni pratar om mvh facit Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KokainTe Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Jag skulle säga - utan imbördes ordning BigDwarf oestgard nollkoll Pkrmon NLBYSTEFAN reserver vore: Sir Melker, triss_9 och Andan Hoppas att du är ironisk nu NLBYStefan, nollkoll, triss_9 och sir melker är tighta och triss_9 är galet passiv dessutom. Enbart pkrmon, Bigdwarf och oestgard som är aggro haha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elakingen Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Hoppas att du är ironisk nu NLBYStefan, nollkoll, triss_9 och sir melker är tighta och triss_9 är galet passiv dessutom. Enbart pkrmon, Bigdwarf och oestgard som är aggro haha Möjligt att jag levlar mig nu... Men du måste vara ironisk också? +1 på AMAGAD f.ö. trots att fitter är ironisk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cappe Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Tycker nog detta hade varit värre: Ostman Markus800 Berbatov Zwedberg Grodlår +1 obv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Level? Nej? Jo? Kanske? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wavy_Crockett Postad 9 Juli , 2011 Rapport Share Postad 9 Juli , 2011 pokerjaevl, pYnX, perlaan 3 aggro "P" Grodlår var ett tag sen man såg, spelar han fortfarande på SvS? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cappe Postad 9 Juli , 2011 Rapport Share Postad 9 Juli , 2011 Grodlår var ett tag sen man såg, spelar han fortfarande på SvS? Gul dessvärre;/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 9 Juli , 2011 Rapport Share Postad 9 Juli , 2011 Gul dessvärre;/ och detta är spelar ni vill ha med.. jag säger upp mitt konto på det här forumet snart! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts