Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

1. Klamydia kan i längden göra dig steril, att ta polarens piss är ingen bra ide om du tror det finns risk att du har fått nåt.

 

2. Pisseprov ger bara begränsad säkerhet, jag har pissat och varit clean men haft besvär o återbesökt med stickan. Den visade att jag hade, så ska man gå ska man köra stickan. Annars finns risken att de missar.

 

Stickan går till så att en sticka med bomullstuss förs in en bit i urinröret, det kan bränna/svida till lite men är no big deal för de flesta. Jag har gjort det ett gäng gånger och tycker inte det är speciellt illa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Klamydia kan i längden göra dig steril, att ta polarens piss är ingen bra ide om du tror det finns risk att du har fått nåt.

 

2. Pisseprov ger bara begränsad säkerhet, jag har pissat och varit clean men haft besvär o återbesökt med stickan. Den visade att jag hade, så ska man gå ska man köra stickan. Annars finns risken att de missar.

 

Stickan går till så att en sticka med bomullstuss förs in en bit i urinröret, det kan bränna/svida till lite men är no big deal för de flesta. Jag har gjort det ett gäng gånger och tycker inte det är speciellt illa.

In i penis :shock: :shock: ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[ ] Saker ska stoppas i snoppen.

[X] Snoppen ska stoppas i saker.

 

Starfitter får väll helt enkelt ta en koll på snorren när jag kommer hem, för övrigt vinglade jag in lite lagom tokfull hos skräddaren och beställde något riktigt flådigt verkar de som, hade iallafall med mig en lapp där jag ska komma dit ikväll för att prova lite grejer och lagt en deposit på några hundra sek, ska bli spännande!

 

Är också extremt grindsugen, bara en vecka kvar tills jag kan köra igång och tjäna miljoner, woohoo!!

 

Överlevde en spritfylla i cebu city inatt. helt sjuk. känns som jag vunnit wsop. när jag och emilio_15 frågar vakten om toanyckeln och kissar i handfatet kände vi oss jätttetuffa. Idag är mitt mål att klara av att checka ut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Överlevde en spritfylla i cebu city inatt. helt sjuk. känns som jag vunnit wsop. när jag och emilio_15 frågar vakten om toanyckeln och kissar i handfatet kände vi oss jätttetuffa. Idag är mitt mål att klara av att checka ut!

 

vill ha en lista av dig eller PE på allt du sa när du vaknade till.. av de lilla jag hörde var du godrun i citatmaskineri

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

diazo, om det är så att du vill testa dig for real, kan du inte bara gå in på nåt thaiapotek och säga att du vill ha medicin. Thailändarna gör väl inga test innan de langar ut sånt antar jag. Eller är det jättedåligt att äta om man inte har nåt? Om inte annat undrar jag för min egen skull även om jag inte tänkt ligga med annat än med folk från Sverige. Eller kanske Norge.

England och Spanien också. Italienare går bra om de inte är håriga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl bara att gå in och testa sig på random sesammottagning (eller vad nu motsvarande heter i den del av landet du råkar befinna dig), inga konstigheter. Gör samhället en tjänst och ta med några polare så kan de kolla sig också. Ni kan ju dela på en påse muffins och ett sexpack i väntrummet. STD ju!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...