diazo Postad 14 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
str1ke Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 har du inga "synliga" problem så är det bara att lämna ett urinprov för de flesta sjukdomar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Självklart tar man med en polares rena piss inför urintestet för att slippa gå på antibiotika. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 1. Klamydia kan i längden göra dig steril, att ta polarens piss är ingen bra ide om du tror det finns risk att du har fått nåt. 2. Pisseprov ger bara begränsad säkerhet, jag har pissat och varit clean men haft besvär o återbesökt med stickan. Den visade att jag hade, så ska man gå ska man köra stickan. Annars finns risken att de missar. Stickan går till så att en sticka med bomullstuss förs in en bit i urinröret, det kan bränna/svida till lite men är no big deal för de flesta. Jag har gjort det ett gäng gånger och tycker inte det är speciellt illa. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 1. Klamydia kan i längden göra dig steril, att ta polarens piss är ingen bra ide om du tror det finns risk att du har fått nåt. 2. Pisseprov ger bara begränsad säkerhet, jag har pissat och varit clean men haft besvär o återbesökt med stickan. Den visade att jag hade, så ska man gå ska man köra stickan. Annars finns risken att de missar. Stickan går till så att en sticka med bomullstuss förs in en bit i urinröret, det kan bränna/svida till lite men är no big deal för de flesta. Jag har gjort det ett gäng gånger och tycker inte det är speciellt illa. In i penis :shock: ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 In i penis :shock: ? Korrekt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Man är ju obv redan steril efter 10k timmar med en laptop på kuken så sak samma imo. Kan ju alltid adoptera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 fyfan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Sen kan man ju alltid sjukskriva sig i framtiden om man får ett jobb pga sin sjukdom eller att man är deprimerad över sitt öde! Double score!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Man är ju obv redan steril efter 10k timmar med en laptop på kuken så sak samma imo. Kan ju alltid adoptera Ikea 129:- Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Ikea 129:- 2late. Men smart råd för dom som har råd. hehehehehehehheheheh Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Ikea 129:- tyyyyy sån ska jag fixa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 15 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 [ ] Saker ska stoppas i snoppen.[X] Snoppen ska stoppas i saker. Starfitter får väll helt enkelt ta en koll på snorren när jag kommer hem, för övrigt vinglade jag in lite lagom tokfull hos skräddaren och beställde något riktigt flådigt verkar de som, hade iallafall med mig en lapp där jag ska komma dit ikväll för att prova lite grejer och lagt en deposit på några hundra sek, ska bli spännande! Är också extremt grindsugen, bara en vecka kvar tills jag kan köra igång och tjäna miljoner, woohoo!! Överlevde en spritfylla i cebu city inatt. helt sjuk. känns som jag vunnit wsop. när jag och emilio_15 frågar vakten om toanyckeln och kissar i handfatet kände vi oss jätttetuffa. Idag är mitt mål att klara av att checka ut! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Överlevde en spritfylla i cebu city inatt. helt sjuk. känns som jag vunnit wsop. när jag och emilio_15 frågar vakten om toanyckeln och kissar i handfatet kände vi oss jätttetuffa. Idag är mitt mål att klara av att checka ut! vill ha en lista av dig eller PE på allt du sa när du vaknade till.. av de lilla jag hörde var du godrun i citatmaskineri Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 diazo, om det är så att du vill testa dig for real, kan du inte bara gå in på nåt thaiapotek och säga att du vill ha medicin. Thailändarna gör väl inga test innan de langar ut sånt antar jag. Eller är det jättedåligt att äta om man inte har nåt? Om inte annat undrar jag för min egen skull även om jag inte tänkt ligga med annat än med folk från Sverige. Eller kanske Norge. England och Spanien också. Italienare går bra om de inte är håriga. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Är väl bara att gå in och testa sig på random sesammottagning (eller vad nu motsvarande heter i den del av landet du råkar befinna dig), inga konstigheter. Gör samhället en tjänst och ta med några polare så kan de kolla sig också. Ni kan ju dela på en påse muffins och ett sexpack i väntrummet. STD ju! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 har inte diazo haft flickvän sen typ 2 år tillbaka? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 15 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Var är du någonstans? Ska du hem till Sverige nu? Kommer förövrigt till Phi Phi om 2 eller 3 dagar och tar över festandet om det är där du är/var. Peppppp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SMS Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Åka fast i tullen Äta en riktigt nice kebab Dra en snöboll i nacken på någon Värderar alla ungefär lika högt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts