schumme Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Postad 31 Oktober , 2013 Jag käkade tapas på nåt som hette Pintxos förra veckan. Det var förvånansvärt fint får jag säga. Vad tycker övriga?
GruGloG Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Postad 31 Oktober , 2013 Grands matsalar brukar vara fint. Stäket plussar jag med på.
Starfitter Postad 31 Oktober , 2013 Rapport Postad 31 Oktober , 2013 Studiecentrum LTH Kåren är tametusan helt ok! Bruka(de) dubbla portionerna med salladsbuffèn+bröd.
schumme Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 Hoppas det är bra lina i lägenheten! Sjuk cred om du lyckats få in linan dan efter du flyttat in, brukar fan ta evigheter...
wahlen1 Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 Sjuk cred om du lyckats få in linan dan efter du flyttat in, brukar fan ta evigheter... Man beställer ju innan? Jag hade bredband samma dag som jag flytta in. Det är ju prioritering vettu
schumme Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 Man beställer ju innan? Jag hade bredband samma dag som jag flytta in. Det är ju prioritering vettu Obv men dom fittar alltid till det.
wahlen1 Postad 1 November , 2013 Rapport Postad 1 November , 2013 det kan jag tänka mig iofs Fast comhem har alltid funkat bra tycker jag. När jag skulle ha BBB så sa de att de först skulle koppla upp mig och att det tar 3 dagar, tog 15 dagar innan jag hade lina.
renad Postad 6 November , 2013 Rapport Postad 6 November , 2013 Top3 matställen i Lund? Krav: inga. Mat & destillat
Sladdafan Postad 7 November , 2013 Rapport Postad 7 November , 2013 070 gått o blivit nykterist? Läst flera ggr ni tar bilen till utgång
Mecklenburgare Postad 7 November , 2013 Rapport Postad 7 November , 2013 När man läsa sådana historier så saknar man allt studentlivet lite. Även om jag var ganska trött på det sista terminen. Får lösa något runt jul! Är där något öppet 20/21 december?
Starfitter Postad 7 November , 2013 Rapport Postad 7 November , 2013 Han är ett fördöme den där 070, fint inflytande. Ska försöka följa hans exempel i att aldrig röka på fest.
Metaddict Postad 7 November , 2013 Rapport Postad 7 November , 2013 Han är ett fördöme den där 070, fint inflytande.Ska försöka följa hans exempel i att aldrig röka på fest. NEJ det där är bara för mycket. Det är på fest man röker!
schumme Postad 7 November , 2013 Rapport Postad 7 November , 2013 NEJ det där är bara för mycket. Det är på fest man röker! Jag festsnusar Mvh Mogen 32-åring
Namehere Postad 7 November , 2013 Rapport Postad 7 November , 2013 Höftar lite sådär charmigt i köket ikväll, pangar en chipotlegryta med en massa chilli o annat skoj, pangat i lite palsternacka, potatis, högrev, sidfläsk, rödlök, purjolök, cocktailtomater, vitlök, grädde, guinness, svamp, paprika, syltlök, paprika, oliver, pepparrot, en burk chipotle och säkert något annat trams jag inte kommer ihåg, såg överjävligt ut till en början så lastade i paprikapulver version rökigt för skrattning sen tömde jag i resterna från lite olika santa maria mixar i röran, blir jättemycket mat (2 fulla grytor) så hoppas de blir ätbart, ska panga i en massa färska örter sen för skrattning. Underbara uttryck
Recommended Posts