JedenTag Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 Faktiskt helt sjukt. Speciellt med tanke på att det är /2. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 Faktiskt helt sjukt. Speciellt med tanke på att det är /2. Varför blir det sjukare för att det är /2? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JedenTag Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 Varför blir det sjukare för att det är /2? Lägre än han spelar normalt sett, är tråkigare/inte lika utmanande, blir svårare att hålla motivationen uppe osv. Är väl uppenbart? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 Lägre än han spelar normalt sett, är tråkigare/inte lika utmanande, blir svårare att hålla motivationen uppe osv. Är väl uppenbart? Mjo fast samtidigt så är spelarna inte lika bra? Därför behöver man antagligen inte vara lika fokuserad som om det vore hans "Normala" stakes? F.ö så har han väl lirat /2 ett par veckor nu? Jag trycker hellre denna volymen på /2 än /20! Är väl uppenbart? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JedenTag Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 Mjo fast samtidigt så är spelarna inte lika bra? Därför behöver man antagligen inte vara lika fokuserad som om det vore hans "Normala" stakes? F.ö så har han väl lirat /2 ett par veckor nu? Jag trycker hellre denna volymen på /2 än /20! Är väl uppenbart? Suck. Orkar inte ens. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 Suck. Orkar inte ens. Classic Jeden! Kommer inte på något att säga så drar en "suck-oneliner". Har saknat dig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JedenTag Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 Classic Jeden!Kommer inte på något att säga så drar en "suck-oneliner". Har saknat dig Nja, har väl snarare levererat flest uppsatser av alla personer på hela forumet, så vet inte om du blandar ihop mig med någon? Handlar snarare om att jag vet hur lönlöst det är att försöka förklara saker för dig, man måste förenkla saker till en nivå att det blir patetiskt och frustrerande. Ungefär som att argumentera med en 13-åring. Sorry för derail osv, inte min db. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 Nja, har väl snarare levererat flest uppsatser av alla personer på hela forumet, så vet inte om du blandar ihop mig med någon? Handlar snarare om att jag vet hur lönlöst det är att försöka förklara saker för dig, man måste förenkla saker till en nivå att det blir patetiskt och frustrerande. Ungefär som att argumentera med en 13-åring. Ptja, vettefan om du har levererat flest WoTs. Däremot så har du levererat en hel del "Suck...."-oneliners i din db! Vi har 2 olika åsikter men det roliga är att du är en sån jävla besserwisser som ALLTID måste ha rätt och när någon argumenterar emot dig så ger du upp direkt. Menar du att det är lättare att spela autopilotpoker på /10 än på /2 i 30h+? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JedenTag Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 Ptja, vettefan om du har levererat flest WoTs. Däremot så har du levererat en hel del "Suck...."-oneliners i din db! Vi har 2 olika åsikter men det roliga är att du är en sån jävla besserwisser som ALLTID måste ha rätt och när någon argumenterar emot dig så ger du upp direkt. Menar du att det är lättare att spela autopilotpoker på /10 än på /2 i 30h+? Lol. Sjukt hur selektivt minne du har, men hör väl till när man är extremt ointelligent och simpel. Läs igenom min db så kommer du inse hur långt ifrån sanningen det där är. I vårt fall så försökte jag argumentera med dig i 3-5 posts, sen gav jag upp när du bevisade att du helt enkelt vägrade förstå, eller inte kunde förstå. Men ja precis, jag menar att det är lättare att spela autopilotpoker på /10. /classic Jeden osv Ska försöka spela poker nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 less hate more love grappar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 Lol. Sjukt hur selektivt minne du har, men hör väl till när man är extremt ointelligent och simpel. Läs igenom min db så kommer du inse hur långt ifrån sanningen det där är. I vårt fall så försökte jag argumentera med dig i 3-5 posts, sen gav jag upp när du bevisade att du helt enkelt vägrade förstå, eller inte kunde förstå. Men ja precis, jag menar att det är lättare att spela autopilotpoker på /10. /classic Jeden osv Ska försöka spela poker nu. Kanske var fel ordval med "ger upp" men det jag menade var att du aldrig kan köpa att du har fel utan du drar en "Suck, vill inte diskutera med dig mer för att jag har rätt" (påtal om att behöva förklara sig för 13åringar). Skall gå igenom din db! När jag är klar med det jag gör asws. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JedenTag Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 Kanske var fel ordval med "ger upp" men det jag menade var att du aldrig kan köpa att du har fel utan du säger "Suck, vill inte diskutera med dig mer för att jag har rätt" (påtal om att behöva förklara sig för 13åringar). Skall gå igenom din db! När jag är klar med det jag gör asws. Det du säger här är lite närmare sanningen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 You sir are a beast! Snyggt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poppen Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 grymt:-D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 underbart! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 PF börjar arta sig och det är tack vare män som dig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 Hatten av! Helt sjukt! Ska försöka mig på något liknande i din ära framöver! Vettifan om jag klarar mer än 24h dock. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joke123 Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 Riktigt sick! Eloge till dig och tack för motivationen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JedenTag Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 Wp! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Giftig Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 Så jäkla coolt. Imponerad! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brrr Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 Ufff, galet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 gillart starkt, särskilt sista stycket! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 PF börjar arta sig och det är tack vare män som dig! This. En fråga; Har du någon gång under din kärriär funderat på att gå för SNE? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2013 Sinnes! WP sir. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts