Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Som jag skrev i min db är ni välkomna!

Dock känns de mest opti att pricka in de när jag är ensam hemma, JA JAG BOR HEMMA SLUTA HATA. Morsan drar till USA i 4 veckor om 1.5 vecka så skulle kunna pricka in något då :mrgreen:

Hade varit kul att få med sig Harmyntanboysen med :mrgreen:

Postad
Bumpar detta ifall de föll bort med alla legendariska bilder :)

Jag och Level funderar på att ta oss en sväng i pokersverige för att träffa lite forumfolk, dricka alkohol och ha de brau, vet inte riktigt vad vi hade tänkt oss men något i stil med att sätta oss i bilen, köra och förhoppningsvis få crasha hos någon skön lirare från forumet (Hotel i Sverige känns så jävla kallt när man kommer tur retur budapest för samma peng) Så om någon är intresserad av att ha 2 gamla rävar på besök så hojta gärna till eller skicka ett PM. Samma sak gäller ju såklart om någon önskar besöka skånetrakterna och parta till det med lite hjältar här nere : )

ni vet ni alltid är välkomna på harmyntan

Dock känns de mest opti att pricka in de när jag är ensam hemma, JA JAG BOR HEMMA SLUTA HATA. Morsan drar till USA i 4 veckor om 1.5 vecka så skulle kunna pricka in något då :mrgreen:

bor du i götlaborg? jag kan inte säga nej så jag är väl i stort sett alltid på.

Postad

Jag är på om jag inte gulat/hoppat från en bro innan dess!

• Skapa nytt...