Evergrey Postad 30 Juni , 2013 Rapport Postad 30 Juni , 2013 "bryr mig inte" på armen? "Skäms inte ens" pryder nog andra armen inom kort
minibiff Postad 30 Juni , 2013 Rapport Postad 30 Juni , 2013 För att avtilta mig själv så lekte jag med paint. Sluta hata på kass kvalité
Scaniac Postad 1 Juli , 2013 Rapport Postad 1 Juli , 2013 Hahaha, jag som tänkte posta en bild på mig själv här på forumet men nu när man ser hur det kan spåra, NEVER!
minibiff Postad 1 Juli , 2013 Rapport Postad 1 Juli , 2013 Hahaha, jag som tänkte posta en bild på mig själv här på forumet men nu när man ser hur det kan spåra, NEVER! Kom igen då! Lovar att vara snäll!
minibiff Postad 1 Juli , 2013 Rapport Postad 1 Juli , 2013 Som jag skrev i min db är ni välkomna! Dock känns de mest opti att pricka in de när jag är ensam hemma, JA JAG BOR HEMMA SLUTA HATA. Morsan drar till USA i 4 veckor om 1.5 vecka så skulle kunna pricka in något då Hade varit kul att få med sig Harmyntanboysen med
Vladi Postad 1 Juli , 2013 Rapport Postad 1 Juli , 2013 Hade jag bott i större lya och i en annan stad (Växjö är rätt dött) så hade jag bjudit in er. Vad vore ett krök med diazo...
ViktorH Postad 1 Juli , 2013 Rapport Postad 1 Juli , 2013 Bumpar detta ifall de föll bort med alla legendariska bilder Jag och Level funderar på att ta oss en sväng i pokersverige för att träffa lite forumfolk, dricka alkohol och ha de brau, vet inte riktigt vad vi hade tänkt oss men något i stil med att sätta oss i bilen, köra och förhoppningsvis få crasha hos någon skön lirare från forumet (Hotel i Sverige känns så jävla kallt när man kommer tur retur budapest för samma peng) Så om någon är intresserad av att ha 2 gamla rävar på besök så hojta gärna till eller skicka ett PM. Samma sak gäller ju såklart om någon önskar besöka skånetrakterna och parta till det med lite hjältar här nere : ) ni vet ni alltid är välkomna på harmyntan Som jag skrev i min db är ni välkomna! Dock känns de mest opti att pricka in de när jag är ensam hemma, JA JAG BOR HEMMA SLUTA HATA. Morsan drar till USA i 4 veckor om 1.5 vecka så skulle kunna pricka in något då Hade varit kul att få med sig Harmyntanboysen med bor du i götlaborg? jag kan inte säga nej så jag är väl i stort sett alltid på.
Sladdafan Postad 1 Juli , 2013 Rapport Postad 1 Juli , 2013 Drar till USA (inte med minibiffs mor!) osv och är borta större delen av sommaren men framåt hösten e ni välkomna pojkar
minibiff Postad 1 Juli , 2013 Rapport Postad 1 Juli , 2013 bor du i götlaborg? jag kan inte säga nej så jag är väl i stort sett alltid på. Ah men klaaart!
Metaddict Postad 1 Juli , 2013 Rapport Postad 1 Juli , 2013 Som jag skrev i min db är ni välkomna! Dock känns de mest opti att pricka in de när jag är ensam hemma, JA JAG BOR HEMMA SLUTA HATA. Morsan drar till USA i 4 veckor om 1.5 vecka så skulle kunna pricka in något då Hade varit kul att få med sig Harmyntanboysen med Jag är på om jag inte gulat/hoppat från en bro innan dess!
Metaddict Postad 2 Juli , 2013 Rapport Postad 2 Juli , 2013 Jag är iaf förälskad i S4an. Aldrig mer iphone.
Recommended Posts