Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Rätt ball var på arimans igår och störde mig som fan på 1sek ström avbrottet för några timmar sedan som sabbade dator/tv/varmvatten etc. same life sas.

Postad
Tar de 5 jag tycker är jobbigast att möta vs de 5 jag tycker är lättast att möta:

Jobbiga:

Cl0wnfish Helt ok

Aukustisk Var tuff på 2.5/5 iaf

Joche89 Bäst på nivån? Undviker helst

T41284 ur pos Ärkefisk

braxxxz0r när han spelar 400 stack Tight PFR <13%

Lätta:

T41284 i pos

martin.t.

demi

enbif

pokeradde

.

Postad
T4 e ju en riktig ärkefisk men han springer som en gud mot mig och är lite smådryg ur pos, i pos är han ju sjukt ezmode. Tycker inte på något sätt att han är bra men jobbig ur pos däremot.

braxxan e ju inte monsterbra men han skyddar blindsen bra vilket är jobbigt när man gillar att sno lite mörkar.

Joche89 är väldigt duktig indeed

Sen när började du göra det?...;)

Postad
När jag är pigg och inte kollar på film samtidigt :D

hehe utan att hänga ut dina stats så skiljer det nästan 20%-enheter mellan din och min buttonsteal-frekvens...:D 2kish händer på dig denna månaden så kanske är tillfälligheter...;)

edit: Ja spelar man igenom hela WC3 samtidigt som man 5tablar så kan det inte vara lätt att stjäla...:D

Postad

Trevligt att bli omnämnd som en av dom bästa trots att jag förmodligen inte förtjänar det mtp mina spelmässigt djupa svackor och tanklösa spel stundom :oops:

Kan bara hålla med om att Joche är jävligt svårspelad och förmodligen den allra vassaste på nivån.

GL med vansinnesgrinden!

• Skapa nytt...