KallOödmjukDiva Postad 18 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2012 Kom över till Lund så kan vi hitta på något. Sett fram emot denna filmen jeeeeeeeeettelänge; Ruskigt mäktig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 18 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2012 Hittar bara dubbade visningar i Malmö/Lund. Majoriteten är i 3D med. Varför gör d såhär? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 18 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2012 Prolly 070s kycklig, den mannen äter som en myra. Juggen äter inte mindre än 3 kg kyckling per gång, facit. En viktigare fråga är om Butabi + 1/10 kyckling + bullen + springnota = sant? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 19 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 19 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2012 Varit nykter i 5 dagar var ute nykter igår, var jääättttesjukt är du sjuk?! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 19 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2012 Kom över till Lund så kan vi hitta på något. Sett fram emot denna filmen jeeeeeeeeettelänge; Ruskigt mäktig. Fet film! Är HH något i Lund? Inte sprungit in i dig än. Vet inte om jag haft tur eller tvärtom Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 19 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 19 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2012 Wow snälla låt mig träffa Beercreek irl! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2012 Klart man är i Lund, alltid ute och vevar på nationerna : ) fick in besök på Lunds, Malmös & Göteborgs igår höhö edit: samt ska till blekingska ikväll Haha, duckat dig väldigt bra då.. Kliver du in VIP-ingången på Malmös eller? Blekingska låter blekt så det blir det inte något av Wow snälla låt mig träffa Beercreek irl! Du får nog fortsätta ha det som din våta dröm Level. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2012 Aldrig förstått personer som reagerar som Beercreek. Men det befäster min åsikt om honom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2012 Jag kmr vara i Lund ikväll, de kan väl fan räcka eller? Krama killen i björndräkt osv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2012 Ja Beer, sköter du dina kort kanske du blir accepterad i pf-syd irl-divisionen!!! 11ONEONE Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2012 level vad gör du Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2012 level vad gör du Förklarar på fb Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2012 Förklarar på fb haha men för att förtydliga så syftade jag på vad du gör gör om du inte ska komma hit en sv eller två mehehe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2012 haha men för att förtydliga så syftade jag på vad du gör gör om du inte ska komma hit en sv eller två mehehe Ahhhh Trodde du ville ha förklaring varför jag var drygare än vanligt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2012 Aldrig förstått personer som reagerar som Beercreek. Men det befäster min åsikt om honom. Du har aldrig tänkt på att det bara är dig jag inte är så trevlig mot. Kan det ha något med att vi kanske snackat vid 10 gånger och varenda gång har du varit otrevlig. Kallat mig en massa fula/idiotiska saker i chatten ett flertal gånger. Tar inte åt mig särskilt mycket men har svårt att vara trevlig tillbaka. Kolla t.ex. på HH. Det enda elaka/osköna han har gjort är att vara bäst på nivån och ta min pengar. Men det är inget personligt så inget att bli sur över.. Ja Beer, sköter du dina kort kanske du blir accepterad i pf-syd irl-divisionen!!! 11ONEONE Schizofreni? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2012 Hihi oväntat svar. Ska jag svara här eller i pm? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2012 här ( I . M . O ) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2012 här ( I . M . O ) Blev pm, inkluderade mitt nr. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2012 Hihi oväntat svar. Ska jag svara här eller i pm? Vet inte om det är något att svara på men om du nu ska svara på kan du svara här. Skicka PM till mig där du både skriver att jag är söt och puss får mig mer skrämd än glad. Men fint försök i alla fall Starkt att erkänna att du har usla karaktärsdrag dock. Ger dig + där. Edit: Såg att du även skrivit nummer. Nu känns det hela ännu mer obehagligt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2012 Vet inte om det är något att svara på men om du nu ska svara på kan du svara här. Skicka PM till mig där du både skriver att jag är söt och puss får mig mer skrämd än glad. Men fint försök i alla fall Edit: Såg att du även skrivit nummer. Nu känns det hela ännu mer obehagligt. Du framstår mer och mer folkskygg . En rakryggad forumhjälte som minsann kan ge svar på tal! Bara det inte är irl....fy vad skrämmande! Edit: snygga försök att förvränga allt för att ställa dig själv i god dager. Wp gg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2012 Du framstår mer och mer folkskygg . En rakryggad forumhjälte som minsann kan ge svar på tal! Bara det inte är irl....fy vad skrämmande! Edit: snygga försök att förvränga allt för att ställa dig själv i god dager. Wp gg. Folkskygg? Märker att du fått bra uppfattning om mig! Forumhjälte? Skrivit under 5 inlägg sista 4 månaderna här och aldrig haft någon period då jag skrivit mycket heller. Jag ska vara ärlig med en sak. Jag har absolut ingenting emot dig men däremot gillar jag en sak med dig. Du blir väldigt upprörd av minsta lilla och vägrar ge dig. Därför är det väldigt roligt att retas med dig oavsett hur onödig sak det än handlar om . Att regs kallar varandra fula/idiotiska saker i chatten är du inte ensam om. Det gör en ändå bara mer motiverad att spela så jag tackar alla för det. Humor på hög nivå. Ska sluta skriva öppet för det känns bara larvigt. Ville mest få dig att förstå att anledningen att jag är trevlig mot alla här förutom dig är för du varit så dryg innan. Men vi kan ändra på det genom att jag ringer dig nu så kan vi sluta våran töntiga "beef" nu när vi ändå blivit grannar. Sen kan du få skriva ett nytt intryck av mig här i loggen hur folkskygg och ensam jag verkar Låter det bra eller vill du fortsätta? Varma Hälsningar BC Edit: Blev väldigt långt men som folkskygg är det svårt att fatta sig kort. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 20 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2012 Ja ring eller smsa så jag vet att du är på riktigt! Jag har egentligen inget emot dig förutom att jag anser dig vara käftig utan faktisk grund. . Då ger jag mig inte nej, tyvärr. Fakeedit: Plingade till i telefonen precis. Trodde det var Beer ,så var det en kvinna född -94, fml . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 20 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts