diazo Postad 29 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 30 September , 2012 Rapport Share Postad 30 September , 2012 JVärdet på damerna ute borde vara maagiskt då både world of warcraft och fifa 13 kom ut samma vecka, osäker om lönehelg gör det bättre eller sämre dock. Du glömde dock nämna att United spelade 18.30-match i PL vilket borde gett en extra ölförfriskad manlig publik ute, dvs ännu bättre odds Hur gick det, valuetownade du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 1 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 1 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2012 Hade jag hittat pengar utstickande från en bankomat och mot all förväntan även väntat in ägaren en stund vid bankomaten utan att han/hon dyker upp. Hade jag nog tagit pengarna och gått och köpt ölen utan att må dåligt. Hade jag däremot hittat en hel plånbok hade jag nog droppat den hos länsman. Men då kanske jag är värsta douchen eller något Men tkr om man inte har tid att plocka pengarna man tagit ut är man nog inte i nöd av dom heller. edit: Eller kanske beror lite på summan, hur mkt var det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 1 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2012 hittade pengar på stan och står inför ett semimoraliskt dilemma, skulle ta ut pengar i bankomat så satt de lite smet kvar i bankomaten, stod kvar i 5min och väntade på att ägarn till degen skulle komma tillbaka sen orka jag inte stå där mer, ville till bolaget och köpa öl, frågan är vad man gör nu? lämna in de hos polisen känns ju typ kallt, kan inte se att någon kommer dit och letar och just när de rör sig om pengar är de ju svårt att hitta ägarn, vill inte tappa på karmakontot dock så vet inte riktigt vad jag ska göra? Ge dem till Prizonic så är balansen återställd, han tar ut o glömmer dem i automaten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 1 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esactun Postad 1 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2012 Vet inte om jag är ute och cyklar, men om pengarna är kvar i automaten och man inte rör dem så ska automaten ta tillbaka dem efter en stund och därmed åter sättas in på ägarens konto. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 1 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2012 Blev du freerollad? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 1 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2012 nice slowroll stod du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 Vet inte om jag är ute och cyklar, men om pengarna är kvar i automaten och man inte rör dem så ska automaten ta tillbaka dem efter en stund och därmed åter sättas in på ägarens konto. Hände inte mig när jag glömde pengar, jag kom tillbaka 15-20 min senare och då satt de kvar =) Skäms lite, men andra gången jag glömde pengar var det bara en hundring, då orkade jag inte ens gå tillbaka Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 betfoldar turn utan redraw på flushen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 med spaderknekten som blocker så lutar jag nog åt syn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 såg bilden 2 ggr under gårdagens grind å snapsyna båda gångerna mvh facit Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 betfoldar turn utan redraw på flushen +1 Få in nöt utan redraws över 100bb djupa är döden i omaha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 +1Få in nöt utan redraws över 100bb djupa är döden i omaha På turn med nästan halva stacken i potten borde det väl ändå va godkänt, eller? Han kan ju ha 56 och spader Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 Vore väldigt intressant om ni utvecklade tankarna bakom bet/fold där, känns som man kan lära sig nåt av omahalirarna (: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 board: 7s9s8h3d Hand Equity Wins Ties ThJdQdKd 33.75% 4 19 JsTs9d9h 66.25% 17 19 worst case scenario är ju även det fistpumpsyn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 uppenbart troll av vissa lr Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 Flugan trollar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 Flugan trollar Nah, han gör vindruta av dig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 Nah, han gör vindruta av dig! Du gör vindruta av humor! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 2 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts