Metaddict Postad 17 September , 2012 Rapport Share Postad 17 September , 2012 +1 +1 För att säga något vettigt också.. Tog bilen ner till Lund för ca: 2 veckor sen och efter en lång bilresa på 5h så kommer jag äntligen in i centrala Lund. Det tar mig ungefär 2 minuter innan jag ser 3 grabbar spatserande med minst 2 kassar från bolaget var och den ena personen är HeroinHero. Saknades bara att ViktorH skulle vingla bakom med varsin 94a hängandes i vardera biceps och en på huvudet. Bra första intryck av staden.. Vänligen Haha najs! Det där skulle mycket väl kunna hända om du var i HBG istället Dock hade du sannolikt sett mig också då Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 17 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 18 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 18 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 September , 2012 Rapport Share Postad 18 September , 2012 nej Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 September , 2012 Rapport Share Postad 18 September , 2012 ah missuppfattade nog. pratade om att jag avfärdar ed hardy som fan men inte för att de skulle vara för billiga =P sry! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutfold Postad 19 September , 2012 Rapport Share Postad 19 September , 2012 HEj! Vad gör man bäst om man råkat spärra sitt svs-konto genom att skriva fel kod för många ggr? Måste dem skicka nytt lösen via brev osv och det tar flera dagar? Note to self: när man skrivit fel lösen första gången ska man inte inbilla sig att man vet vilken av alla stjärnor som blev fel och bara byta ut just den. Två gånger dessutom Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 19 September , 2012 Rapport Share Postad 19 September , 2012 ah missuppfattade nog. pratade om att jag avfärdar ed hardy som fan men inte för att de skulle vara för billiga =P sry! Anej, menade bara att jag tyckte att om man hade en prisgräns på >2k typ för vad som är märkesjeans så försvinner väldigt många bra (mina favoriter för stunden som nämndes obv) märken bort. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 19 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 19 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 20 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 20 September , 2012 Rapport Share Postad 20 September , 2012 Såg Bourne förra veckan och blev positivt överraskad =) helt klart sevärd Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 21 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
renad Postad 22 September , 2012 Rapport Share Postad 22 September , 2012 Quiz på blekingska i onsdags? Funderar på om inte våra lag rättade varandras. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 22 September , 2012 Rapport Share Postad 22 September , 2012 Jaha, denna gången klarade jag iaf hålla i telefonen en vecka innan jag förstörde/blev av med den. Bye Bye Galaxy S3. Tack kakel, jag älskar dig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 22 September , 2012 Rapport Share Postad 22 September , 2012 Vill ni ha en tjockis på grindstuga i höst? Jag lovar att va onykter denna gången Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 September , 2012 Rapport Share Postad 22 September , 2012 Vill ni ha en tjockis på grindstuga i höst? ska level börja spela igen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 22 September , 2012 Rapport Share Postad 22 September , 2012 ska level börja spela igen? hrhr Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 22 September , 2012 Rapport Share Postad 22 September , 2012 hahaha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 22 September , 2012 Rapport Share Postad 22 September , 2012 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 22 September , 2012 Rapport Share Postad 22 September , 2012 It's funny coz it's true. Mvh Pizza och cola till frukost Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 September , 2012 Rapport Share Postad 22 September , 2012 Jaha, denna gången klarade jag iaf hålla i telefonen en vecka innan jag förstörde/blev av med den. Bye Bye Galaxy S3. Tack kakel, jag älskar dig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 22 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts