Level Postad 15 Juni , 2012 Rapport Postad 15 Juni , 2012 Stressade hem från studentskiva för att se matchen. Drar Ringvägen i Lund i 95 på 70-väg. Fipplar med mobilen (ganska efterblivet) och inser inte att polisen har fartkontroll förrän jag är uppskattningsvis 50 m från dem. Ser att en polisman tittar i maskinen. Av nån anledning stannar de inte mig. Såg dock ut som han skrev nåt när jag tittade i backspegeln. Kommer jag bli bötfälld i efterhand?
Mecklenburgare Postad 15 Juni , 2012 Rapport Postad 15 Juni , 2012 Stressade hem från studentskiva för att se matchen. Drar Ringvägen i Lund i 95 på 70-väg. Fipplar med mobilen (ganska efterblivet) och inser inte att polisen har fartkontroll förrän jag är uppskattningsvis 50 m från dem. Ser att en polisman tittar i maskinen. Av nån anledning stannar de inte mig. Såg dock ut som han skrev nåt när jag tittade i backspegeln. Kommer jag bli bötfälld i efterhand? Måste väl kunna identifiera att det var du som körde vilket jag tror han får svårt för. Varför körde du ringvägen btw?
Level Postad 15 Juni , 2012 Rapport Postad 15 Juni , 2012 Måste väl kunna identifiera att det var du som körde vilket jag tror han får svårt för. Varför körde du ringvägen btw? Kom från K-stad och skulle till vildanden. De hade stoppat flera andra bilar så de hade kanske inte mer kapacitet atm. Turade förhoppningsvis deluxe
3lendil Postad 15 Juni , 2012 Rapport Postad 15 Juni , 2012 Stressade hem från studentskiva för att se matchen. Drar Ringvägen i Lund i 95 på 70-väg. Fipplar med mobilen (ganska efterblivet) och inser inte att polisen har fartkontroll förrän jag är uppskattningsvis 50 m från dem. Ser att en polisman tittar i maskinen. Av nån anledning stannar de inte mig. Såg dock ut som han skrev nåt när jag tittade i backspegeln. Kommer jag bli bötfälld i efterhand? Behöver ej vara orolig om de stod med laser och inte stoppade dig.
Level Postad 15 Juni , 2012 Rapport Postad 15 Juni , 2012 Behöver ej vara orolig om de stod med laser och inte stoppade dig. Tack för de 10 st 4betsen sist. Kände mig lagom ägd . Typ grät inombords då jag spelar poker för att mäta penis på micronivåer...
boman Postad 15 Juni , 2012 Rapport Postad 15 Juni , 2012 Tack för de 10 st 4betsen sist. Kände mig lagom ägd . Typ grät inombords då jag spelar poker för att mäta penis på micronivåer... :S
3lendil Postad 16 Juni , 2012 Rapport Postad 16 Juni , 2012 Tack för de 10 st 4betsen sist. Kände mig lagom ägd . Typ grät inombords då jag spelar poker för att mäta penis på micronivåer... Då kan du bli glad åt att jag bara gör sånt i sommar. Snart står jag dock med lasern istället, och då är det på heltid...
Level Postad 17 Juni , 2012 Rapport Postad 17 Juni , 2012 En av de sjukaste händelserna någonsin inträffade på efterfesten. Kommer återberättas år framöver...Förutsätter att Diazo kommer ge cliffs.
schumme Postad 17 Juni , 2012 Rapport Postad 17 Juni , 2012 Kan ju för fan inte lämna en sån cliffhanger.
hans_ Postad 17 Juni , 2012 Rapport Postad 17 Juni , 2012 +1 samt tips & trix för att avväpna en bakfylla?
Jimmy_Pistol Postad 17 Juni , 2012 Rapport Postad 17 Juni , 2012 +1 samt tips & trix för att avväpna en bakfylla? runka. runka mycket. Och självfallet massor av vatten och mat. Lyxigt discoalternativ: kokain.
Level Postad 17 Juni , 2012 Rapport Postad 17 Juni , 2012 +1 samt tips & trix för att avväpna en bakfylla? Födas med rätt gener. Vi har övervägt saken och det blir ingen post om händelsen . Kan ge småcliffs dock. Efterfest Rund porrsäng Sjuk naken kvinna. 3 killar. Ofredandande/våldtäktsförsök MOT ovan nämnda killar. Gisslanstagande. Fritagning genom fönster. Glad taxichaufför.
Level Postad 18 Juni , 2012 Rapport Postad 18 Juni , 2012 överbetsjamma sina 5bets eller sizea, det är frågan Spela 100bb, enklare så.
Starfitter Postad 18 Juni , 2012 Rapport Postad 18 Juni , 2012 ta bort 5b rangen. eller klicka. klicka är riktigt coolt.
Level Postad 18 Juni , 2012 Rapport Postad 18 Juni , 2012 Var har min goda vaskuläritet tagit vägen? Vid denna bf% brukar ådrorna vara synliga hela tiden. Börjar ta sig uppåt mot kalsongkanten men inte som under fornstora dagar . Det är åldern
bigdwarf Postad 18 Juni , 2012 Rapport Postad 18 Juni , 2012 Swongs. Hur går det med volymen, ligger du on track för 200h?
Recommended Posts