beercreek Postad 11 Februari , 2012 Rapport Share Postad 11 Februari , 2012 Eftersom alla dragit till Koh Tao efter Full Moon Party så fanns det inga hotell alls lediga. In Touch som du reka var megafullt också. Så bor 10 minuter utanför stan upp i bergen på Thipwimarn Resort och det duger ganska bra. Var trött på att leta hotell efter 3 timmar så tog sviten här. Den rekommenderas extremt starkt.. En av tre uteplatser )))) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 11 Februari , 2012 Rapport Share Postad 11 Februari , 2012 Pokern har gått dödsmisär riktigt länge nu. Kommer hem vid 01 efter att varit i Malmö och en snabbs inom HH. Sätter mig och spelar,swingar sönder as usual. Kl 03 är man plus några BI då kommer mr 77/56/40 in. Han lämnar bordet 5 timmar senare med 15BI... Nu grind hos HH. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Februari , 2012 Rapport Share Postad 11 Februari , 2012 Har herr Level spikat att han inte ska på festen i Lund då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 11 Februari , 2012 Rapport Share Postad 11 Februari , 2012 är det korridorfesten på helsingkrona ni snackar om? jag kommer till lund senare ikväll så jag kanske dyker upp! Edit: jag spenderar kvällen med skånetrafiken. FML! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Februari , 2012 Rapport Share Postad 11 Februari , 2012 är det korridorfesten på helsingkrona ni snackar om? jag kommer till lund senare ikväll så jag kanske dyker upp! Mm det är den som det snackas om, VH med posse ska dit. Jag vet själv inte vafan jag ska göra, sov uruselt inatt och lyckades inte ens powernappa nu men provar med en ipren och ett koffeinpiller som jag sköljer ner med en öl. Mår jag inte bättre av detta gör jag aldrig det. Level jag PMade dig så du vet. Om ifall att. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Februari , 2012 Rapport Share Postad 11 Februari , 2012 Blir Lund. Snart framme så ni vet. Jag och viktorh plus IRLs. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 11 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Februari , 2012 Rapport Share Postad 11 Februari , 2012 Kom hiiiit!! Behöver fler pokerlirare...!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ferrari_ Postad 11 Februari , 2012 Rapport Share Postad 11 Februari , 2012 Kom hiiiit!! Behöver fler pokerlirare...!!!! jag kommer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Februari , 2012 Rapport Share Postad 11 Februari , 2012 DraR hem snart så alla vet... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Februari , 2012 Rapport Share Postad 12 Februari , 2012 Nä fastnade här utan min jacka...kul liv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 12 Februari , 2012 Rapport Share Postad 12 Februari , 2012 Hej dagboken! Idag var första gången jag lyckats plussa vid en grindstuga. Skånska Spel drog tillsammans in en 20BI på 3h spel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 12 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 13 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 13 Februari , 2012 Rapport Share Postad 13 Februari , 2012 Lova nu inte för mkt min gode vän. Blir jefla trångt om vi är typ 8 pers. Sen får det inte komma fler som kör /4 och /5. HH och jag hade svårt som det var att slåss om borden på samma lina förra helgen. Nu är det iofs inte så många som är så fattiga... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 13 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 14 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 15 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 15 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 17 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Februari , 2012 Rapport Share Postad 17 Februari , 2012 Häng och grind imorgon när bakfyllan avtar eller? Tar inte heller någon skit såklart Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 17 Februari , 2012 Rapport Share Postad 17 Februari , 2012 Löjligt snyggt Vart har du köpt skrivbordet/skrivborden Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 17 Februari , 2012 Rapport Share Postad 17 Februari , 2012 Löjligt bra rigg inne på det kontoret! Det vrålas "Johnny tar ingen skit!" var och varannan minut när degen åker in med med K hög på torra floppar och man står varje gång. Teflon och Kong gör att man blir dödstaggad, bara Skånska Spel förstår... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 17 Februari , 2012 Rapport Share Postad 17 Februari , 2012 Löjligt snyggt Vart har du köpt skrivbordet/skrivborden Tror jag vågar gissa på Ikea, för tror det är exakt samma kombination jag själv har Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts