Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

Eftersom alla dragit till Koh Tao efter Full Moon Party så fanns det inga hotell alls lediga. In Touch som du reka var megafullt också.

 

Så bor 10 minuter utanför stan upp i bergen på Thipwimarn Resort och det duger ganska bra. Var trött på att leta hotell efter 3 timmar så tog sviten här. Den rekommenderas extremt starkt..

 

 

En av tre uteplatser :)))))

 

scaled.php?server=828&filename=ttttttmh.jpg&res=medium

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Pokern har gått dödsmisär riktigt länge nu.

 

Kommer hem vid 01 efter att varit i Malmö och en snabbs inom HH. Sätter mig och spelar,swingar sönder as usual. Kl 03 är man plus några BI då kommer mr 77/56/40 in. Han lämnar bordet 5 timmar senare med 15BI...

 

Nu grind hos HH.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det korridorfesten på helsingkrona ni snackar om? jag kommer till lund senare ikväll så jag kanske dyker upp!

 

Mm det är den som det snackas om, VH med posse ska dit.

 

Jag vet själv inte vafan jag ska göra, sov uruselt inatt och lyckades inte ens powernappa nu men provar med en ipren och ett koffeinpiller som jag sköljer ner med en öl. Mår jag inte bättre av detta gör jag aldrig det.

 

Level jag PMade dig så du vet. Om ifall att.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lova nu inte för mkt min gode vän. Blir jefla trångt om vi är typ 8 pers. Sen får det inte komma fler som kör /4 och /5. HH och jag hade svårt som det var att slåss om borden på samma lina förra helgen. Nu är det iofs inte så många som är så fattiga...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...