Mecklenburgare Postad 3 Januari , 2012 Rapport Share Postad 3 Januari , 2012 Rekommenderar hålla basse och orre utanför flytten. När jag kom tbx efter lämnat bilen satt de i en halv soffa på gräsmattan med alla grejer och drack likör Det är nog den mest otänkbara flytthjälpen jag kan tänka mig. Najvik måste vara absurt bra med sina guns. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 3 Januari , 2012 Rapport Share Postad 3 Januari , 2012 haha, hur länge har du suttit och byggd ihop den där grafen ;P mtp att detta är vad jag får fram ;P edit: fixade size Alltså jag har ingen aning vrf den ser ut så, inga filter aktiva. Men den visar bara 2k hands när vi eg mötts 12kish. Minns inte att jag tagit 6k av dig de senaste 1k handsen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 3 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 3 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 4 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 4 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 4 Januari , 2012 Rapport Share Postad 4 Januari , 2012 Jag spelade så otroligt dåligt igår att jag skäms. Måste lära mig att folda. Är en jävla spewtard ibland men igår var extremt. Idag ska jag spela bra poker och inte bara klicka random. Edit: Ska köpa HM2 efter dagens spel. Får 50% discount så funkar det inte bra till SvS så var det iaf värt ett försök Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donatello Postad 4 Januari , 2012 Rapport Share Postad 4 Januari , 2012 Jag spelade så otroligt dåligt igår att jag skäms. Måste lära mig att folda. Är en jävla spewtard ibland men igår var extremt. Idag ska jag spela bra poker och inte bara klicka random. Edit: Ska köpa HM2 efter dagens spel. Får 50% discount så funkar det inte bra till SvS så var det iaf värt ett försök "vs Hero" är riktigt värt men i övrigt har jag inte hittat så många skillnader mellan HM1 och HM2. Skulle vara fetare filer då men orkar oftast inte pilla så mycket med dem som man kanske borde. Har du hunnit testa HM2 ännu, åsikt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 5 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 5 Januari , 2012 Rapport Share Postad 5 Januari , 2012 vila upp sig med en massa festande Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 6 Januari , 2012 Rapport Share Postad 6 Januari , 2012 Enkelt att se på grafen när hockey-vm började... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 7 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 9 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Januari , 2012 Rapport Share Postad 9 Januari , 2012 Vad är det "fina" i den handen? Cooler ju. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 9 Januari , 2012 Rapport Share Postad 9 Januari , 2012 Synar bara med nöten grabben Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 9 Januari , 2012 Rapport Share Postad 9 Januari , 2012 Kollade inte stackdjupen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 10 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 11 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 11 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 11 Januari , 2012 Rapport Share Postad 11 Januari , 2012 Fyfan va dyrt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GayOrcs Postad 11 Januari , 2012 Rapport Share Postad 11 Januari , 2012 personlig kontakt, via en mäklare, online, hur hittade du? jag tänkte börja leta lägenhet runt Lund i sommaren. Är det jobbigt att få tag på något som inte är studentkorridor? Har du några tips? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
POkaa Postad 11 Januari , 2012 Rapport Share Postad 11 Januari , 2012 fyfan vad nice med thailand Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts