Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vi hade en kurs programmering i matlab. Så sjukt tråkigt. Sköt upp den tentan i 3 år och tog den precis innan jag slutade. 60% kuggade skiten. Jag kunde ingenting men memorerade extentorna och lyckades klonka 1 outaren.

• Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Såjja!! Smällt månadsplusset på 3 sessioner...:S. Idag lyckades jag med att förlora floppad K hög färg i 3bettad vs A hög färg mot 60 vpipare, AA vs KK ai pre, floppad färg i 3bettad vs TP osv...men! Jag vann en KK vs AK ai pre. Höjdpunkten denna vecka!

Postad
Kört Diazo som gamernick sen jag var 10-12 skulle jag tro, svårt att släppa det när det varit med halva livet :)

Igår blev det SF luciavaka med 3 förhandsvisningar, varav 2 var rätt dåliga, fick se "Puss in Boots" (dåååålig) "New Years Eve" (inte min typ, sliskig och tråkig) samt "En gång i Phuket" som faktiskt var en av de roligaste och bästa svenska filmerna jag sett någonsin!

Kom hem runt 7 på morgonen därifrån och hade planerat att dricka lite glögg och fira men var så trött så de fick bli sängen, vaknade precis kl 16.00 så nu är ju dyngsrytmen åt helvete igen.

god morgon på dig med! Detta är ju den bästa dygnsrytmen!!

okej men då slipper man se puss in boots då.

En gång i phuket ska tankas! (novotny? <3 )

Postad
Tror jag blev trollad precis:

Boss $1000.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 1558362

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

SB: $886.09

BB: $2052.50

UTG: $2000.00

CO: $2599.94

Hero (BTN): $3279.76

Pre Flop: ($15.00) Hero is BTN with 7 :diamond: J :diamond:

2 folds, Hero raises to $20, SB raises to $70, 1 fold, Hero calls $50

Flop: ($150.00) J :spade: 9 :diamond: 7 :club:(2 players)

SB bets $120.00, Hero raises to $315, SB raises to $560, Hero raises to $805, SB calls $245

Turn: ($1760.00) 9 :heart:(2 players)

SB checks, Hero bets $2404.76, SB folds

Final Pot: $1760.00

(Rake: $15.00)

kanske värt att notera att min turnpush är på 11kr i en 1800pott

chipdump

Postad
citerar tjejen från facebook:

"Victor kom hem, tog av sig ena skon, la sig i sängen. Det knackade strax därefter på Rickards dörr, då viskade han "Släpp inte in dom, släpp inte in dom!" upprepande gånger. Berättade att det inte var vår dörr som det knackades på, men då hyssjade han mig och fortsatte viska "nej, öppna inte!". Nu sover han, med den andra skon på."

Det var så att säga en bra utgång igår :D

Din tjej verkar sjukt tålig må jag säga.

Postad

Efter jätteragen förra veckan åkte hela rullen ut. Inte spelat på 1 v förens idag. Sanslöst skönt! Sover bättre, tränar mer, mår psykiskt bättre osv. Pokern gör att jag går omkring med en konstant stress i kroppen. Även månader där jag inte haft en backsession har jag ändå en gnagande känsla i bakhuvudet att man måste hinna få in mer volym tillsammans med jobb, träning, social life (lol) mm.

Lämnade 3k på SvS som ska skottas upp till 10k och spela /4 när jag har ork, tid och lust. Har mindre rullar (~$1k) på stars och unibet som jag får se vad jag ska göra med.

$10M-turren på söndag lockar riktigt mkt. Problemet är ju obv tiden på dygnet. Blir att byta prollar med ärketuraren HH då såklart.

Postad
Idag var gulen nära...hade allt på borden efter en dipp på 10BI men dubblade rullen till slut iaf..:D

@Fittersh: Inga planer. Några sköj alternativ?

Jag och kvinnan infinner oss i Malmö. Kan tänka mig någon form av förkrök, middag, utemiddag, aktivitet, eller dylikt sen dra Köpenhamn inför 12 slaget sen gå ut och dansa massa disco.

Mvh

Ingen jäger för 00.00, "Vill minnas tolvslaget".

• Skapa nytt...