Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Klarade av 13h30min sen blev det diablo 3, hallå sommarn e förstörd :(

Vadå klarade av? Vi skulle ha D3 som sommarjobb! Hann bli level 8 innan jag behövde dra idag, nu kommer jag inte ha tid att spela på en hel vecka :(

Postad
haha, när man glider ner till tempo för att köpa lite grejer till toast skagen och hon i kassan säger: "Ja ni ser ut att må som ni förtjänar, ni var inte lite fulla när ni var här igår" och man inte minns när man var där igår :D

:-D

Postad

När en 80/60 fisk springer är det bara löjligt sjukt. Spelade en sådan i 3h 5handat igår. Började med att lasta 10BI till fiskfan. Vände på steken iaf och klev +1BI tot.

Postad
När en 80/60 fisk springer är det bara löjligt sjukt. Spelade en sådan i 3h 5handat igår. Började med att lasta 10BI till fiskfan. Vände på steken iaf och klev +1BI tot.

+wajn............

djup suck.

Postad

beyond sjukt whine :shock:

Postad

Sjukt vad alla backnissar är känsliga ;) (se nu smileyn innan ni går berserk). Fanns inget whine alls i den posten ju :S. Konstaterade att när retards springer bra så går det undan och när de inte gör det tar man obv igen. för ledzet fölk her ine. :(

Funderar f.ö. på att dra mig ur dagboksskrivandet. Meningslöst på i princip alla plan. Kul att trolla lite på pf men det kan man göra ändå.

Äsch bestämmer mig nu. Du kan ta bort mig från rubriken Diazo. Puss.

Postad
Sjukt vad alla backnissar är känsliga ;) (se nu smileyn innan ni går berserk). Fanns inget whine alls i den posten ju :S. Konstaterade att när retards springer bra så går det undan och när de inte gör det tar man obv igen. för ledzet fölk her ine. :(

Funderar f.ö. på att dra mig ur dagboksskrivandet. Meningslöst på i princip alla plan. Kul att trolla lite på pf men det kan man göra ändå.

Äsch bestämmer mig nu. Du kan ta bort mig från rubriken Diazo. Puss.

Var ju bara på skoj.... :(

http://youtu.be/5SDtEbkifW4

Postad
Tjejen fyller 25 idag så lagat lite middag åt hennes familj & släkt samt några bekanta från amsterdam, blev fylld kycklingfilé med soltorkade tomater vitlök basilika och filadelfia fyllning samt baconlindade sen gjordes det ett ris på blomkol med spenat chili och lite annat då några kör lc(gay)hf och är vegetarianer och sånt trams, blev semigott sen gjorde en hemmapiskad svampsås med whisky och cayenne som blev rätt fin, lite tunn dock för fettet tog slut :(

kastat upp några flaskor gin och whisky nu samt starköl och en massa vin så nu blir de in i dimman med de som är äldre än en själv men det är sköj. Redan ganska berusad märker jag, he he.

För övrigt gav jag tjejen en weekendresa i present men är inte supertaggad på att åka solo så om någon av er som jag känner eller nån som är skön vill med på en weekend, jag tänker typ moskva, barcelona eller vad som i typ aug nån gång så hojta, jag ser helst en riktigt skön krökarresa i Ryssland, hade varit awesome. Eventuellt drar jag tjejen till barca sen kan jag tänka mig att dra moskva med lite pokerlirare och dra nått schysst hotell sen stöka runt på lite undergroundklubbar i moska, nån som är sugen?

upandcoming är alltid sugen! Jag kan eventuellt ta ledigt från D3 någon helg!

Postad
pma ditt bnet id till mig lvl 60 osv : )

edit: eller skicka de på fb msn skype lunarstorm sms eller lämna över en lapp nästa gång vi ses på stäket

Jag är level 7 :( inte varit hemma sedan förra tisdagen, men nu jävlar är jag ledig en vecka!

• Skapa nytt...