Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

***** Hand 1108390376 *****

25.00/50.00 Texas Hold'em (No Limit) - 2009-09-02 14:27:09

Julia 3 (Vanlig/Cash Game)

Plats 2: miksmare (5703.92)

Plats 3: Mrdawwe (11285.00)

Plats 4: DavidDuzak (9975.00)

Plats 5: wille84 (8840.64)

Plats 1: barcabla (544.26)

wille84 lägg LM 25.00

barcabla lägg SM 50.00

** Giv **

miksmare [N/A, N/A]

Mrdawwe [N/A, N/A]

DavidDuzak [9h, 7h]

wille84 [N/A, N/A]

barcabla [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

miksmare Lägg

Mrdawwe Höj till 143.75

DavidDuzak Höj till 500.00

wille84 Lägg

barcabla Lägg

Mrdawwe Syna 500.00

*** Flop(Board): *** : [6s, 8r, Eh]

*** Bet Runda 2 ***

Mrdawwe Satsa 650.00

DavidDuzak Syna 650.00

*** Turn(Board): *** : [6s, 8r, Eh, 10h]

*** Bet Runda 3 ***

Mrdawwe Satsa 1375.00

DavidDuzak Syna 1375.00

*** River(Board): *** : [6s, 8r, Eh, 10h, 6h]

*** Bet Runda 4 ***

Mrdawwe Satsa 3750.00

DavidDuzak All-in 7450.00

Mrdawwe Syna 7450.00

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 20010.00

miksmare Lägger mig Vinst: 0.00

Mrdawwe [Dh, Knh] Färg med ess i topp Vinst: 20010.00

DavidDuzak [9h, 7h] Färg med ess i topp Vinst: 0.00

wille84 Lägger mig Vinst: 0.00

barcabla Lägger mig Vinst: 0.00

*** Hand 1108386361 *****

25.00/50.00 Texas Hold'em (No Limit) - 2009-09-02 14:19:47

Julia 11 (Vanlig/Cash Game)

Plats 2: Mrdawwe (9316.28)

Plats 5: DavidDuzak (10803.75)

Plats 3: BADMAN1 (9589.83)

Plats 4: OOa (4775.00)

DavidDuzak lägg LM 25.00

Mrdawwe lägg SM 50.00

** Giv **

Mrdawwe [N/A, N/A]

DavidDuzak [Dr, Eh]

BADMAN1 [N/A, N/A]

OOa [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

BADMAN1 Syna 50.00

OOa Lägg

DavidDuzak Höj till 200.00

Mrdawwe Höj till 600.00

BADMAN1 Syna 600.00

DavidDuzak Syna 600.00

*** Flop(Board): *** : [Dk, 4s, Ds]

*** Bet Runda 2 ***

DavidDuzak Passa

Mrdawwe Satsa 1150.00

BADMAN1 Syna 1150.00

DavidDuzak Syna 1150.00

*** Turn(Board): *** : [Dk, 4s, Ds, 7r]

*** Bet Runda 3 ***

DavidDuzak Passa

Mrdawwe Passa

BADMAN1 Satsa 3950.00

DavidDuzak All-in 9053.75

Mrdawwe All-in 7566.28

BADMAN1 Lägg

*** River(Board): *** : [Dk, 4s, Ds, 7r, 7h]

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 24317.56

Mrdawwe [Knk, Dh] Kåk Vinst: 12158.78

DavidDuzak [Dr, Eh] Kåk Vinst: 12158.78

BADMAN1 Lägger mig Vinst: 0.00

OOa Lägger mig Vinst: 0.00

Postad

Kör lite mer OT med badmintonsnack. På tal om legendarsik backhand kommer Indonesen Taufik Hidayat, backhandsmashar i 180 knyck (forehand typ 305). Bland de största talangerna någonsin, vann os 2004 och vm året efter. Tyvärr gjort sig osams med deras förbund så måste träna själv. Jaja enough of that går alltid igång på badmintonsnack då jag tycker att det är en så galet rolig sport men som tyvärr aldrig får någon riktig uppmärksamhet.

Varit på Alcatraz än Emilio? Riktigt sevärt och bra tour, andra tips är några nötiga seafood-restauranger nere i Wharfen. Gillar inte fisk särskilt mycket annars men de var A+

Postad
Visst lirar du med Heden mega?

Eller har du gjort de?

har gjort, nu försöker jag att springa 1 gång/dag. Ska skaffa gymkort också och sedan måste jag komma igång med körkortet :S

Jag och en kompis funderar även på att flytta ihop i en 3a. Han är lätt att ha att göra med men jag antar att det kan vara rätt jobbigt ändå. Kommentarer på det?

Postad
har gjort, nu försöker jag att springa 1 gång/dag. Ska skaffa gymkort också och sedan måste jag komma igång med körkortet :S

Jag och en kompis funderar även på att flytta ihop i en 3a. Han är lätt att ha att göra med men jag antar att det kan vara rätt jobbigt ändå. Kommentarer på det?

Hade som för mig att du hade nämnt de.

Klart fan du ska flytta!

Om han är lätt att ha och göra med ser ja inga hinder.

Blir jobbigt äre ju bara stänga in dej på ditt rum och chilla imo.

Postad
Söderkrippa vs Antisk i finalen, oooh. Dock ligger nog Antisk före med några kilon nuförtiden.

8-)

Jävlar vilken sjuk backhand. Klarar inte ens cleara hyfsat med min :(.

pf-mästerskap i badminton snart eller? : )

I'm up for it! Hu4rollzz i badminton. Faktiskt blivit utmanad att spela en 5k match men han hörde aldrig av sig :-(

Postad
Hade som för mig att du hade nämnt de.

Klart fan du ska flytta!

Om han är lätt att ha och göra med ser ja inga hinder.

Blir jobbigt äre ju bara stänga in dej på ditt rum och chilla imo.

okok, får testa. Lär nog mer bli en ungdomsgård än våran lägenhet kan jag tänka mig :roll:

Nu blir det att gnugga milen

Postad

Varit på Alcatraz än Emilio? Riktigt sevärt och bra tour, andra tips är några nötiga seafood-restauranger nere i Wharfen. Gillar inte fisk särskilt mycket annars men de var A+

Åker imorn så nä. Men hade tänkt att leka turist en gång i livet på alcatraz ja :) Fisk låter najs men jag tror inte dom jag reser med vill käka det :-(

Är förvörigt extremt tiltad på att schenker ringde idag och frågade om jag var hemma för att min lappie från dell kommit....så säger hon precis i slutet att det är imorn den ska levereras HEHEHE, 3-4h efter jag åkt hemifrån och befinner mig på arlanda :-(

Postad
okok, får testa. Lär nog mer bli en ungdomsgård än våran lägenhet kan jag tänka mig :roll:

haha, kommer upp å hälsar då ju 8-)

pf-badminton låter nöt. Är ju gul men borde kunna få stejk relativt lätt till en sådan med mina skills.

Lappien strulade igår :( BLuescreens å massa skit så formaterade den nu och får hoppas den funkar sen. Segt om man måste skicka in å så men behöver den egentligen bara på resor och lär inte bli någon närmsta månaden typ så rätt lugnt ändå.

Ledig imon så kör lite mtts tror jag. Bara mitt tidiga minipass obv:oops:

För övrigt investerat typ 60 prollar av det jag äger (~5 inköp till sunday 1/4 million) i nån kapitalförsäkring som pappa rekade. Kan inget om sånt så ryggar han 100%. Blir inget kul för honom om jag skulle backa :(

Postad
Ni är såklart hjärtligt välkomna när ni vill, finns mycket att göra och se här i stan!

Lämna in den nu innan du drar på resor då imo :)

Räknar med att låna din om den skulle lägga av under nån resa 8-)

Men du dricker ju inte öl :(

Inte öl, men mycket annat slinker ner i den lilla pojkkroppen.

Postad
8-)

I'm up for it! Hu4rollzz i badminton. Faktiskt blivit utmanad att spela en 5k match men han hörde aldrig av sig :-(

Är du inte A eller elitklassad (eller har varit elitklassad) kan jag tänka mig att lira en 5k match i alla fall.

Tänk på att jag senast lyckades genomföra en turnering någorulnda seriöst 13 år gammal i januari 2005 så du lär ha edge hursom.

Postad
Är du inte A eller elitklassad (eller har varit elitklassad) kan jag tänka mig att lira en 5k match i alla fall.

Tänk på att jag senast lyckades genomföra en turnering någorulnda seriöst 13 år gammal i januari 2005 så du lär ha edge hursom.

anar storhetsvansinne

Postad

Jag blev a-klassad för typ 3-4 år sen vet inte om jag är det fortfarande. Tror jag klarar mig någorlunda där men spelar inte mkt alls. Spelat en turnering senaste 1,5 åren och lyckades med kvartsfinal :ola: iofs i Hudiksvall hehe

Nice avatar btw :-)

Postad

Niclas säger:

chill

vad läser du nu?

c eller d?

David säger:

D

Niclas säger:

okej

tyckte D var rätt jobbigt

David säger:

tyckte du D var det?

hahah, förstår ni? D=det haha :D

sedan kom pappa och sa; revolution. om loggen

och sen skrattade jag igen

note to self; ska sluta skriva som ett retard och låstas tycka om dålig humor.

Postad
Jag blev a-klassad för typ 3-4 år sen vet inte om jag är det fortfarande. Tror jag klarar mig någorlunda där men spelar inte mkt alls. Spelat en turnering senaste 1,5 åren och lyckades med kvartsfinal :ola: iofs i Hudiksvall hehe

Nice avatar btw :-)

Ligger det till så är det nog inget snack om vem som vinner i slutändan, men om du nån gång är i umeå så kan vi lira en match om planhyra och en ordentlig lunch. Hudiksvall får väl trots allt anses vara en riktig metropol jämfört med de norrländska skogarna :-P

tyty :-)