Kimzors Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7249154.ab hoppas hon får betala skadestånd äckligare person går fan knappt att hitta....om nån förtjänar en tårta i ansiktet ere fan hon iofs slöseri på tårta....ångrar mig hon är inte värd nått Citera
Sorkoas Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 hon borde straffknullas, niklas fattar vad fan säger du?! Citera
ulaf Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 vad fan säger du?! jag sa att niklas fattar! Citera
Watoz Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 jag sa att niklas fattar! Även jag fattar. Vad är de du inte förstår i meningen sorken? Är ju rätt obv å std de som står?! Edit: Grattis till studenten PE! Citera
Bluwajt Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 mm kissie är obvv störd. rätt kul dock men inte med såna inlägg som ovan såklart. tjena livet osv. riktigt sjuk dag igår, överlag jävligt skoj obv Citera
Sorkoas Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 Även jag fattar. Vad är de du inte förstår i meningen sorken? Är ju rätt obv å std de som står?! Edit: Grattis till studenten PE! nej du fattar ju inte! Citera
Sorkoas Postad 6 Juni , 2010 Rapport Postad 6 Juni , 2010 PE har legat i min säng/soffa sen han kom hem från studenten i fredags. en väl godkänd start på nya livet! edit: han duschade nyss, så han har nog planerat att bli kvar ett tag Citera
emilio_15 Postad 6 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2010 lol det var sorkis som postade weedinlägget. hemma nu. Citera
Sorkoas Postad 7 Juni , 2010 Rapport Postad 7 Juni , 2010 nu ligger han där i sängen igen. försökte få med honom till arbetsförmedlingen men det finns verkligen inge tag i pöjken. en renodlad slacker. Citera
okocha Postad 7 Juni , 2010 Rapport Postad 7 Juni , 2010 nu ligger han där i sängen igen. försökte få med honom till arbetsförmedlingenmen det finns verkligen inge tag i pöjken. en renodlad slacker. gillar! Citera
MikeTime Postad 7 Juni , 2010 Rapport Postad 7 Juni , 2010 Whatever typ, men droger är nice och hoppas inte MikeTime blir ledsen =( Bra rutet. Kunde inte brytt mig mindre om MikeTimes åsikt i frågan Äsch, låt pöjkera röka på. Citera
Sorkoas Postad 7 Juni , 2010 Rapport Postad 7 Juni , 2010 Kalin säger: jag ska nog knulla i paris tror jag Citera
Mecklenburgare Postad 23 Juni , 2010 Rapport Postad 23 Juni , 2010 tror han körde $100+ sngs i typ 15-20h, men verkar slagit av nu på takten så ska börja jobba så jävla guld med tjejbloggarna för övrigt. klistrat kissie, kenza, paow, foki, dessie och gossips nu så ska börja veva dom varje dag HAWT! Citera
boman Postad 23 Juni , 2010 Rapport Postad 23 Juni , 2010 inte photoshop på det du tänker på ivf hon photoshoppar alla bilder såklart men den där är nog rätt verklig! Citera
Yxel Postad 23 Juni , 2010 Rapport Postad 23 Juni , 2010 Ser ut som stryk. Hon skulle nog inte våga ta i en borrmaskin. Citera
Roob Postad 23 Juni , 2010 Rapport Postad 23 Juni , 2010 Ser ut som stryk. Hon skulle nog inte våga ta i en borrmaskin. +1 Citera
Watoz Postad 23 Juni , 2010 Rapport Postad 23 Juni , 2010 Jag skulle def inte tacka nej, även om hon ej är av de vackraste slaget. Kuksugarläppar ftw! Citera
Luap Postad 24 Juni , 2010 Rapport Postad 24 Juni , 2010 Fyfan vad vidrig. Helt jävla otroligt vidrig. Som brag/beat/variance kan jag tillägga att jag har sett henne två gånger ute, och då var hon snudd på ännu fulare. EDIT: Schyssta jättebröst dock Citera
Recommended Posts