mr-flow Postad 14 Mars , 2010 Rapport Postad 14 Mars , 2010 födelsedag? [x]hidden brag att jag har han på fejjan Citera
MikeTime Postad 14 Mars , 2010 Rapport Postad 14 Mars , 2010 Grattis! Bara för det ska jag byta signatur... Citera
DavidDuzak Postad 15 Mars , 2010 Rapport Postad 15 Mars , 2010 mvh förstattgrattaphillepåfacebook. Citera
Bluwajt Postad 15 Mars , 2010 Rapport Postad 15 Mars , 2010 tack duzak och ni andra Fick första presenten i förskott redan i fredags då jag ev dragit på mig någon form av tinnitus vilket känns för jävla gött osv. Lär väl kanske släppa men sitter fortfarande i rätt bra och haft ont i framför allt vänstra örat när jag tuggat osv ibland under helgen. Funderar på att åka upp och köra krukans 5k och träffa lite folk om det är smidigt utan massa krångel med medlemskap osv. Ska ändå vara i sthlm med skolan nästa vecka för att läsa två kurser så passar bra att sticka upp tidigt. Jävla ledsen att jag inte kan följa på emop dock vilket verkar lite för bra, men ska inte älta det för mycket Tycker förresten pf blivit rätt tråkigt senaste och knappt surfat något senaste dagarna och ska nog fortsätta med det. Läsa de dagböcker av folk man gillar blir det väl men inte så mycket mer så man kan lägga tiden på spel eller whatever. Lite skillnad mot förr sas hörs/ses/osv! Citera
ulaf Postad 15 Mars , 2010 Rapport Postad 15 Mars , 2010 Bluwwe har blivit stor tråkigt som fan med örat, hoppas det fixar sig Citera
DavidDuzak Postad 16 Mars , 2010 Rapport Postad 16 Mars , 2010 Håller med. PF har blivit lite tråkigare efter att klankrigandet slutade och att det blev någon form av mode att vara snäll. Citera
MikeTime Postad 16 Mars , 2010 Rapport Postad 16 Mars , 2010 Håller med. PF har blivit lite tråkigare efter att klankrigandet slutade och att det blev någon form av mode att vara snäll. Om det får dig att känna dig bättre kan jag meddela att jag fortfarande inte gillar dig. Citera
Leooo Postad 16 Mars , 2010 Rapport Postad 16 Mars , 2010 Om det får dig att känna dig bättre kan jag meddela att jag fortfarande inte gillar dig. Du är så sjukt random och micro så ingen bryr sig om dig lr dina 5k inlägg endå. Citera
MikeTime Postad 16 Mars , 2010 Rapport Postad 16 Mars , 2010 Du är så sjukt random och micro så ingen bryr sig om dig lr dina 5k inlägg endå. Instämmer till fullo! Citera
papiPope Postad 16 Mars , 2010 Rapport Postad 16 Mars , 2010 Du är så sjukt random och micro så ingen bryr sig om dig lr dina 5k inlägg endå. Och du måste bli mer ödmjuk Citera
okocha Postad 16 Mars , 2010 Rapport Postad 16 Mars , 2010 Håller med. PF har blivit lite tråkigare efter att klankrigandet slutade och att det blev någon form av mode att vara snäll. +1, när gretko och leo har dagbok ihop har det för fan gått för långt. Citera
ulaf Postad 16 Mars , 2010 Rapport Postad 16 Mars , 2010 Äh, bara osäkra små pojkar som är arga, riktiga karlar är snälla. Citera
AnteSvante Postad 16 Mars , 2010 Rapport Postad 16 Mars , 2010 Äh, bara osäkra små pojkar som är arga, riktiga karlar är snälla. ulaf Citera
jkkman Postad 22 Mars , 2010 Rapport Postad 22 Mars , 2010 ska till umeå den 27/3 då man är i lissabon. bra timing man har Citera
Bluwajt Postad 22 Mars , 2010 Rapport Postad 22 Mars , 2010 nsh din jävel spillde rödbetssallad på tröjan pokern går för övrigt sådär back lite för månaden men upp typ lika mycket med rb osv så är väl godkänt även om målet är att breaka spelet åtminstone vilket är en bit kvar men ska försöka jobba in det i slutet av månaden. Går bättre på livecarret på redbet där jag hittat några fina reads, framför allt en på en emorulledealer som jag är mycket nöjd med. skolsak hela veckan i stockholm vilket lär bli semividrigt. Skulle egentligen åkt upp innan helgen för att spela krukan osv men blev sjuk obv. Citera
SasaOmerbasic Postad 22 Mars , 2010 Rapport Postad 22 Mars , 2010 Om det får dig att känna dig bättre kan jag meddela att jag fortfarande inte gillar dig. Va inte så jävla full och aggresiv jämt, jävla clown. Citera
Bluwajt Postad 22 Mars , 2010 Rapport Postad 22 Mars , 2010 Får man finbesök? *nsh* mycket möjligt om vi hittar någon lucka i schemat sas heheeh Citera
fhaugen Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 tjena dagboken! turneringspoker.. det är livet det! watoz fattar.. Citera
mr-flow Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 tjena dagboken! turneringspoker.. det är livet det! watoz fattar.. Grattis? Citera
Recommended Posts