Bluwajt Postad 1 Mars , 2010 Rapport Postad 1 Mars , 2010 Hej, en månadssummering från ingenstans Kört 200 husngs hela månaden i stort sett och började fint med bra plus innan det nånstans vid mitten av månaden vände och gick neråt Kände mig obv som en gud i början men känts väldigt segt nu slutet, och är nog ganska långt ifrån så bra som jag hoppats och trott. Får iaf in bra med rb, blir tot lite över 10k vilket också var som mål och vilket innebär lite plus iaf Förutom husngs är jag kanske back 1-2k på mtts och plus det samma i prollar jag sålde i mig själv i ept cph som jag sattade in till i början av månaden och som var kul även om det blev en snabb sorti sas Får se vad som händer i mars. Ska nog köra på med husngs ett tag till iaf, även om jag är sugen på att köra lite vanlig hucg om det fortsätter gå tungt. Håller för övrigt på att göra mitt projektarbete förra och även denna vecka där jag guidar på universeum i göteborg. Jävla segt och slitsamt med långa dagar osv men ska bli skönt när det är över iaf Citera
padrinosftw Postad 1 Mars , 2010 Rapport Postad 1 Mars , 2010 Skönt att du sympati-sprang dåligt för att inte göra resten av gulandes pf avundsjuka, mad cred. Låt oss nu alla (lol, nästan) köra en gemensam rush i mars! Citera
ulaf Postad 1 Mars , 2010 Rapport Postad 1 Mars , 2010 Guidar du på ett museum som projektarbete? Vad gör du exakt bluwwe? Citera
Bluwajt Postad 1 Mars , 2010 Rapport Postad 1 Mars , 2010 Skönt att du sympati-sprang dåligt för att inte göra resten av gulandes pf avundsjuka, mad cred. Låt oss nu alla (lol, nästan) köra en gemensam rush i mars! hehe, verkar som många har gått bra imo men kanske fel inte läst så noggrant som jag brukar Guidar du på ett museum som projektarbete? Vad gör du exakt bluwwe? nåt skämt antar jag men fattar inte Citera
Bluwajt Postad 1 Mars , 2010 Rapport Postad 1 Mars , 2010 inleder mars med en förkylning och ont i halsen Citera
ulaf Postad 1 Mars , 2010 Rapport Postad 1 Mars , 2010 nåt skämt antar jag men fattar inte "Håller för övrigt på att göra mitt projektarbete förra och även denna vecka där jag guidar på universeum i göteborg." inget skämt ju, vad är universeum? Citera
okocha Postad 1 Mars , 2010 Rapport Postad 1 Mars , 2010 inget skämt ju, vad är universeum? stockholmare lol Citera
okocha Postad 1 Mars , 2010 Rapport Postad 1 Mars , 2010 käften bandybonde spelas ju bandy i hufudstaden också Citera
ulaf Postad 1 Mars , 2010 Rapport Postad 1 Mars , 2010 spelas ju bandy i hufudstaden också Ja men du är ju inte härifrån eller hur? Citera
Bluwajt Postad 1 Mars , 2010 Rapport Postad 1 Mars , 2010 "Håller för övrigt på att göra mitt projektarbete förra och även denna vecka där jag guidar på universeum i göteborg." inget skämt ju, vad är universeum? är typ ett ställe med massa djur osv är på akvariedelen (ooobv) och min uppgift är typ att lära ut folk massa jävla fisknamn och ta hand om lite skolklasser osv Citera
ulaf Postad 1 Mars , 2010 Rapport Postad 1 Mars , 2010 Perfa ju för en IRL-kung som du. edit: ingen level - Är den här fisken farlig? - Obv sas Citera
gEeWhiZm8 Postad 1 Mars , 2010 Rapport Postad 1 Mars , 2010 Perfa ju för en IRL-kung som du. - Är den här fisken farlig? - Obv sas bluwwe Citera
Bluwajt Postad 1 Mars , 2010 Rapport Postad 1 Mars , 2010 Perfa ju för en IRL-kung som du. edit: ingen level - Är den här fisken farlig? - Obv sas hahahaha bluwwe morsan tjatar om skjortan ibland Citera
Thorn- Postad 2 Mars , 2010 Rapport Postad 2 Mars , 2010 ath sas, osv : ) göööööööööttt Känner själv att jag IRLat lite väl mkt de senaste dagarna måste få in griiiiiiiiiiiiind!! Citera
jkkman Postad 4 Mars , 2010 Rapport Postad 4 Mars , 2010 ty osv! då vaknade man helt manglad i huvudet i morse, cpförkyld obv... Citera
Recommended Posts