garpen Postad 22 Januari , 2010 Rapport Postad 22 Januari , 2010 Hans tid lär komma om man säger så. Fastnade framför mästarnas mästare när jag käkade förut och tänkte lol, men var faktiskt rätt kul så kolla ep1 på svtplay också Blir till att följa skiten och håller obv på brolin som e kung Efter det blev jag hooked på svtplay också så tänkt börja grinda det en del. Betade av första avnittet av landet brunsås också vilket jag trodde skulle vara komedi typ men var intressant imo om utländska rätter i sverige osv, så ska följa det också obv. Tänkte kolla om jag hittar något nytt guldkorn nu kanske, GL På spåret! Citera
ulaf Postad 22 Januari , 2010 Rapport Postad 22 Januari , 2010 svtplay ftw!!! särklass sveriges bästa kanaler. jag gillar stefan holm, han e skön. Citera
Bluwajt Postad 23 Januari , 2010 Rapport Postad 23 Januari , 2010 HOPPA I BARA, jag har ju filmat i en minut Köpte för övrigt hm igår, så kan börja evwajna jag med =) Citera
Bluwajt Postad 24 Januari , 2010 Rapport Postad 24 Januari , 2010 riktigt seg pokerdag idag comeback imon typ Citera
mendieta19 Postad 24 Januari , 2010 Rapport Postad 24 Januari , 2010 tycker du spelade bra de sista iaf Citera
emilio_15 Postad 27 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2010 SANSLÖSA JÄVLA BADRUN FY I HELVETE svenska spel tw40tiitwe4 Citera
emilio_15 Postad 27 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2010 sen finns dom som aldrig sprungit dåligt mer än en vecka och klagar. skäm,s Citera
emilio_15 Postad 27 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2010 låser mitt konto, om nån mod ser så är det bara att låsa på obestämd framtid. ber bluwajt pma om jag vill låsa upp igen. hej Citera
Bluwajt Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 I morgon är det dags för MikeTimes "Rock N' Roll"-pokerturnering, härligt! Hur laddar ni? Citera
okocha Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 I morgon är det dags för MikeTimes "Rock N' Roll"-pokerturnering, härligt! Hur laddar ni? hade ju faktiskt tänkt att åka dit, mest för att se vad det är för folk, men kom andra saker i mellan tycker du borde anordna en egen turnering också. Citera
MikeTime Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 I morgon är det dags för MikeTimes "Rock N' Roll"-pokerturnering, härligt! Hur laddar ni? ...med att skiva upp c:a 8 kg kött, raka könshåret och skotta en pisseplats. tycker du borde anordna en egen turnering också. +1. Jag anmäler mig bums. Ingår sprit i raken? Citera
okocha Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 +1. Jag anmäler mig bums. Ingår gräs i raken? det trodde jag inte om dig Citera
MikeTime Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 det trodde jag inte om dig Avslöjad. Citera
Bluwajt Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 hade ju faktiskt tänkt att åka dit, mest för att se vad det är för folk, men kom andra saker i mellan tycker du borde anordna en egen turnering också. ouch otur Själv var man för sent ute, men fixade plats mot ett paket camel och en flarra vodka, optimalt för en svenssonknarkare som mikis! Jag anmäler mig bums. Ingår sprit i raken? Nope, får ta med egen. Däremot efterföljande aktiviteter, ingen direkt slump att man kallas horbluwwe sas. Citera
MikeTime Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Nope, får ta med egen. Däremot efterföljande aktiviteter, ingen direkt slump att man kallas horbluwwe sas. Var det där en invit eller ett hallickerbjudande? Citera
MikeTime Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 fri tolkning obv, ses imon! Puss & kram tills dess då. Citera
Bluwajt Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 men heeeeeeeeeeeeeeeeh, andra dagen den här veckan jag åker till skolan när lärare varit sjuk och vi inte har någon lektion. Skulle vara kul om dom kunde mejla lite tidigare eller om man hade några kamrater som är villiga att hjälpa till och berätta Bara en timma hem nu då också fniss Citera
Bluwajt Postad 5 Februari , 2010 Rapport Postad 5 Februari , 2010 Undrar om det är någon som vet någon fin sida där man kan kolla upp hur växlingskurser stod bestämda dagar, typ hur usd-sek var femte dec i fjol osv. Borde ju finnas tycker man edit: hittade Citera
jkkman Postad 6 Februari , 2010 Rapport Postad 6 Februari , 2010 hej dagboken, idag beställde jag en macbook pro i en livebutik. har inte ens betalt handpenningen ännu och är gul så får se om jag hinner vinna ihop lite pengar att betala med... Citera
Bluwajt Postad 7 Februari , 2010 Rapport Postad 7 Februari , 2010 sick är numera ensam obannad member här Citera
Recommended Posts