nordkvist Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Vart håller du till när du lirar cg på Svs bluwwe? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macke_ Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 hej db. Kass dag som fan idag. Spelat massa timmar cg och backat massor också Tyckte inte ens det var kul på slutet utan spelade för att gula sajtrullen typ lol. Segt som fan och har nog egentligen inte cg-psyket så ger mig själv cg-förbud på alla sajter utom svs (där jag iaf har insättningsgräns ) i iaf några månader framöver. Segt att det ska behövas men är så Lär köra 9manna sngs och ev husngs nu ist när jag inte kör på mttstejken. Och svs-cg då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Främst 1020, vill inte säga nick eller så dock fan, blev spelsugen nu så kör lite superturbos Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 tror fan jag är manodepressiv typ, borde kanske testa äta litium men gillar typ att vara det mår så bra nu QFT och +1 Löjligt ofta livet inte har någon mening och jag bara vill ligga i sängen och kolla i taket för att en timma senare må hur bra som helst och inombords runka åt livets möjligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macke_ Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macke_ Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 + fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Svampen högst upp ser ut som en kuk med ett jätteollon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 fyfan vad svampen ser vidrig ut. plussade ett halvt k på några STs så tog igen lite av backet och upp sedan nystarten eller vad man ska säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 När jag tittar nogrannare så gör alla det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zuccarello Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 QFT och +1 Löjligt ofta livet inte har någon mening och jag bara vill ligga i sängen och kolla i taket för att en timma senare må hur bra som helst och inombords runka åt livets möjligheter. Dagens djupa tanke, signerad Philly Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Hej dagboken, gårdagskvällen spenderades med mitt ex. Gick ganska bra Plurrade även fyra svennelaxar igår på kontantspel. Ikväll är jag jävligt sugen på MTTs....men har inge onlinecash och ett gäng sidor matte D att göra . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Tjena påker-Emil, har du gått och skaffat dig en PF-dagbok. Stiligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Tjena påker-Emil, har du gått och skaffat dig en PF-dagbok. Stiligt! Yes man, stiligt vunnet nere i skåneland btw!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Yes man, stiligt vunnet nere i skåneland btw!! Ty, de värmer. Nu när du inte är 14 längre är du välkommen till spelhuset. Så se till att brumma hit nån dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 http://open.spotify.com/user/jkkman/playlist/3c3dfAurjOG5ALsp1B56Vh grindas med ikväll, men först badminton. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Ty, de värmer. Nu när du inte är 14 längre är du välkommen till spelhuset. Så se till att brumma hit nån dag. Vann du malmö open? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Vann du malmö open? kontantspel! Ty, de värmer. Nu när du inte är 14 längre är du välkommen till spelhuset. Så se till att brumma hit nån dag. Dom två kommande helgerna är jag i USA men sen kommer jag gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Dom två kommande helgerna är jag i USA men sen kommer jag gärna not so... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 not so... http://www.thetowerbeverlyhills.com/ kolla första checkboxen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 lycka till grabbar! skönt att se att några har gjort något vettigt av sommaren istället för att vara en söndagsgrindande xboxtorsk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 lycka till grabbar! skönt att se att några har gjort något vettigt av sommaren istället för att vara en söndagsgrindande xboxtorsk verkar ju inte hindrat dig från att vinna en miljard eller två Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 verkar ju inte hindrat dig från att vinna en miljard eller två springer ju dåligt på xbox så man måste ju väga upp det med något Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 För cool för skolan hehehehe söndagsgulen here I come Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts