jkkman Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 tiltliv imo. gött att sova i sin egen säng en natt men mer glädje än så är svårt att känna över att komma hem igen. speciellt inte då lägenheten är iskall och jag måste se över elementen (utan tidigare erfarenhet eller nån som helst kunskap) Citera
jkkman Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 grind skola och kyla i två månader nu. kan vardagen gå och dö? Citera
Thorn- Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 grind skola och kyla i två månader nu. kan vardagen gå och dö? </3 får komma och festa lite i sthlm imo Citera
ulaf Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 </3 får komma och festa lite i sthlm imo KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR Citera
emilio_15 Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 Usch, sov sjukt dåligt så känner mig supersliten på alla sätt. Blir ett varmt bad i bubbelkaret för att återhämta mig nu </3 får komma och festa lite i sthlm imo . Hoppas lampan går att använda och tack för guldcornen! Citera
jkkman Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 </3 får komma och festa lite i sthlm imo sfobv söker midstakes+ grinders i umeåregionen också... för grind, teorisnack osv lär väl skriva ihop en seriösare kontaktannons snart men är det nån som läser och vill dra ihop nåt eller bara köra något enstaka pass är det bara o skicka pm. Citera
Bluwajt Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 sfobv söker midstakes+ grinders i umeåregionen också... för grind, teorisnack osv lär väl skriva ihop en seriösare kontaktannons snart men är det nån som läser och vill dra ihop nåt eller bara köra något enstaka pass är det bara o skicka pm. erkänn att du bara vill ha en annan dator att kolla datum på Citera
jkkman Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 erkänn att du bara vill ha en annan dator att kolla datum på Citera
Bluwajt Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 usch, sämsta jävla fittdagen på mycket länge pokermässigt. känner hur pengarna typ rinner ifrån mig och börjar fan se tajt ut hehehe. har lite skulder att betala sen amsterdam också och efter det är det nog inte så många kronor kvar i den sk onlinerullen. Citera
Bluwajt Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 reggade mig för fadderbarn nu iaf, dags att börja göra något vettigt med livet. Citera
Haslo Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 reggade mig för fadderbarn nu iaf, dags att börja göra något vettigt med livet. wp!! Har funderat på det också. Citera
Teh_MoUsE Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 reggade mig för fadderbarn nu iaf, dags att börja göra något vettigt med livet. Får man coola teckningar att hänga på kylskåpet? Citera
Bluwajt Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 wp!! Har funderat på det också. do it, känns bra nu även om jag säkert exploitar känslan. Får man coola teckningar att hänga på kylskåpet? mm, tror man får det två gånger per år, plus bild osv. Jävligt donkigt men känns bättre imo när man får en bild på och livstecken från den man hjälper. Längtar redan till jag får fotot lol grindat how to beat roulette-filmer på youtube nu senaste timman. löljligt hur fascinerad jag är av sånt gn nu iaf Citera
DavidDuzak Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 När det blir varmare så kan jag nog komma och hälsa på jkk, om du vill förstås! Citera
jkkman Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 När det blir varmare så kan jag nog komma och hälsa på jkk, om du vill förstås! du är välkommen. ta med mega också... Citera
emilio_15 Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2010 Hehe blev ganska så fint hånad igår när jag tjatade till mig att kolla på spåret med filip o fredrik på svtplay med tjejen, går in på sidan och ser direkt att dom spoilar vem som vann. Jag skriker MEEN på ren rutin innan jag kommer på att jag inte bryr mig ett skit vem som vinner. Tjejen bryter ihop i garv i en minut och säger "stackare som får veckans höjdpunkt förstörd" osv. Citera
emilio_15 Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2010 Sluta gula då bluwwe, jag som redan förberett mig på att bli omsprungen av dig ekonomiskt8-) Citera
Bluwajt Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 Du borde göra en på caribbean! är bara vinnande när det är byte på slovvans vis. hade dom inte i holland så gulade rätt ut där obv Sluta gula då bluwwe, jag som redan förberett mig på att bli omsprungen av dig ekonomiskt8-) lugnt, kommer tror jag. drömde för övrigt att du kom trea i boss söndagsturre i natt, så var rätt gött att vakna å känna att avståndet itne ökats ytterligare Citera
Bluwajt Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 lol rätt sjuk kille, fast kanske old Citera
emilio_15 Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2010 Så övernöt att bubbelbada på vintern, blir ett nu Citera
smooger Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 lol rätt sjuk kille, fast kanske old Jag är säkert oxå seg som inte har sett den, men gillade den alot! Citera
Bluwajt Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 Så övernöt att bubbelbada på vintern, blir ett nu vill också Citera
Recommended Posts