jkkman Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 TY killar! Till alla som undrar så är jag inte en intressentare människa än att jag kommer stapla pengarna på hög i avanza Citera
emilio_15 Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Postad 7 December , 2009 TY killar! Till alla som undrar så är jag inte en intressentare människa än att jag kommer stapla pengarna på hög i avanza lol vafan Citera
emilio_15 Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Postad 7 December , 2009 tycker synd om bluwwe nu, bah Citera
Starfitter Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 tycker synd om bluwwe nu, bah why so? Citera
emilio_15 Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Postad 8 December , 2009 för att han sprang otroligt dåligt igår, eller för att han ska få möta gretko om en månad. vet inte riktigt Citera
cobb89 Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 jag skänkte till rädda barnen för första gången förra veckan, annars bara lagt mynt i de där burkarna förut. skeppade just everests stora för $57k! söweeet karma imo grattis btw jkk, tror du är värd den... inte för att jag känner dig men jag känner det på mig Citera
jkkman Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 karma imo grattis btw jkk, tror du är värd den... inte för att jag känner dig men jag känner det på mig Tackar! Antar att du har en poäng med karman också. Kanske blir en liten donation till nu när man fått klonka ordentligt . Funkar det inte för pokern mår man iaf lite bättre av det... Citera
Sorkoas Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 jag hittade min livs värsta downswing efter att ha lagt 10k till unicef lol Citera
jkkman Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 jag hittade min livs värsta downswing efter att ha lagt 10k till unicef lol rädda barnen > unicef tydligen Citera
Sorkoas Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 mjo kanske. eller för att unicef skickade pengarna till kina när jag hade lovat (och bett om) att få dom skickade till somalia Citera
okocha Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 jag hittade min livs värsta downswing efter att ha lagt 10k till unicef lol +1, 300k gick det på Citera
Bluwajt Postad 9 December , 2009 Rapport Postad 9 December , 2009 fyfan, typ athhungrig nu av någon sjuk jävla anledning. Vet inte ens om jag sovit (tror inte det) men tankarna började långsamt ledas in på burger king burgarna från amsterdam och paniken var ett faktum Tryckt i mig 5 mackor och ett halvt youghurtpaket men är fan fortfarande nästan lika hungrig Inne på degistivekex nu men lär knappast hjälpa, vafaaaan skola snart ju edit: försöka sova igen hungrig nu fml Citera
Bluwajt Postad 9 December , 2009 Rapport Postad 9 December , 2009 Imorse när jag tittade mig i spegeln tyckte jag min frisyr liknade gwhizmates, irllollade lite då Citera
fsista Postad 9 December , 2009 Rapport Postad 9 December , 2009 TY killar! Till alla som undrar så är jag inte en intressentare människa än att jag kommer stapla pengarna på hög i avanza Bra jobbat! Det är bra skit att lägga pengarna på hög där! Citera
Bluwajt Postad 9 December , 2009 Rapport Postad 9 December , 2009 Bra jobbat! Det är bra skit att lägga pengarna på hög där! så länge man har en cash out-knapp dvs! Citera
Bluwajt Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 blä, riktigt seg session backade drygt 9 inköp över 112 spelade husngs. Blir okej med rb iaf vilket väl alltid är något Kommer för övrigt obv ta ut min aggression på innebandyn imon, vilket ska bli riktigt kul Citera
Bluwajt Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 Tjena Stockholm. Ska bara vänta in segjorre sen börjar den riktiga uppladdningen inför innebandyn B) Citera
mendieta19 Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 ska ni pendla varje vecka? Citera
Bluwajt Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Innebandy på bluwajts vis: 1. Vilja dö efter första löpningen 2. Spy av utmattning efter 10 min 3. Slå in den i egen kasse mot PEs lag Fyfan, typ aldrig varit så sliten Märks hur jävla degen man blivit av pokerskiten, inte tränat sen idrott och hälsa a och valde bort b nyligen hehe. Menmen, jävligt kul iaf, kul att se så många pf-faces Deepstackduschen nyligen och mysa ner i sängen med PH nu, stolt över årets första träningspass Citera
Bluwajt Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 ska ni pendla varje vecka? mm Citera
NikLasVegas Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Ni såg lite tagna ut. Emilio fick lyckligtvis hamna i mitt nötlag. Vi sopade mattan sas... Citera
ulaf Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 signaturen kommer inte på gamla bluwwe, skepp! ty förresten Citera
Bluwajt Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Ni såg lite tagna ut. Emilio fick lyckligtvis hamna i mitt nötlag. Vi sopade mattan sas... Ni var lite imponerande faktiskt, iaf ante som sprang som ett jävla djur och sedan säger han har dålig kondis signaturen kommer inte på gamla bluwwe, skepp! ty förresten beat ses imon! Citera
ulaf Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Ante behöver bara få upp farten i början, sen rullar kroppsmassan av sig själv sas Citera
Recommended Posts