Gå till innehåll

Emilio_15 + hangaround


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

karma imo

 

grattis btw jkk, tror du är värd den... inte för att jag känner dig men jag känner det på mig :-D

 

Tackar! Antar att du har en poäng med karman också. Kanske blir en liten donation till nu när man fått klonka ordentligt :D. Funkar det inte för pokern mår man iaf lite bättre av det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyfan, typ athhungrig nu av någon sjuk jävla anledning. Vet inte ens om jag sovit (tror inte det) men tankarna började långsamt ledas in på burger king burgarna från amsterdam och paniken var ett faktum :( Tryckt i mig 5 mackor och ett halvt youghurtpaket men är fan fortfarande nästan lika hungrig :S Inne på degistivekex nu men lär knappast hjälpa, vafaaaan skola snart ju :S

 

edit: försöka sova igen hungrig nu fml :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Innebandy på bluwajts vis:

 

1. Vilja dö efter första löpningen

2. Spy av utmattning efter 10 min

3. Slå in den i egen kasse mot PEs lag

 

Fyfan, typ aldrig varit så sliten :( Märks hur jävla degen man blivit av pokerskiten, inte tränat sen idrott och hälsa a och valde bort b nyligen hehe. Menmen, jävligt kul iaf, kul att se så många pf-faces :)

 

Deepstackduschen nyligen och mysa ner i sängen med PH nu, stolt över årets första träningspass 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...