emilio_15 Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Postad 7 December , 2009 HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hade 40% i en polare i party million.......bust typ 27a efter JJ mot KK i feeeet pot och sen 33 vs KK. HEHEHEHEHHEHE Citera
emilio_15 Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Postad 7 December , 2009 men kul för izy att han kommer vinna!!!!!!! Citera
jkkman Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 skeppade just everests stora för $57k! söweeet Citera
AnteSvante Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 skeppade just everests stora för $57k! söweeet Grattis! Verkar gå bra för de flesta ikv:) Citera
jkkman Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 wow. grattis:-) Ty man! Grattis! Verkar gå bra för de flesta ikv:) Ty, grattis du med. Verkar gå bra för de flesta ikv:) Ja verkar onekligen så.. Citera
Zumsar Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Grattis! Verkar gå bra för de flesta ikv:) Tacka vet jag schack................................... "Schack hör till spel med fullständig information vilket innebär 1. att allt som händer är synligt för båda spelarna, 2. att det är ett rent skicklighetsspel utan inslag av tur 3. att det teoretiskt finns en optimal strategi för någon av spelarna (som dock är okänd)." Grattis Jacken, och även alla andra ostar som dingade fint ikväll! =) Citera
Sorkoas Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhade 40% i en polare i party million.......bust typ 27a efter JJ mot KK i feeeet pot och sen 33 vs KK. HEHEHEHEHHEHE lol Citera
RogerRabbit Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 lol kuuuul med break even Citera
RogerRabbit Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 grattis jkk, drinks on u i helgen ;D Citera
emilio_15 Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Postad 7 December , 2009 lol störd eller Citera
Sorkoas Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 störd eller mycket att gå på livstilt över eller? Citera
emilio_15 Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Postad 7 December , 2009 var rätt depp innan och efter att ha lagt 4h på att raila ist för plugga och busta i en CL-pot med 26 kvar i en turre med $200k till ettan, ja, då var jag rätt tiltad. Citera
Sorkoas Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 efter att ha lagt 4h på att raila ist för plugga sorken-fasoner Citera
emilio_15 Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Postad 7 December , 2009 mjaaa men troor jag klarade skiten! som vanligt så har jag lättare för vissa vg/mvg uppgifter som bara kräver rent logiskt tänkande medans vissa G-uppgifter som kräver flera steg av metoden man ska ha lärt sig i kapitlet knullar mig Citera
kravmärkt Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 snyggt jkk! vad ska du göra för pengarna, blir det de där hemgymmet du alltid har ägt i mina drömmar? Citera
emilio_15 Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Postad 7 December , 2009 snyggt jkk! vad ska du göra för pengarna, blir det de där hemgymmet du alltid har ägt i mina drömmar? tjena mega, tänkte bara säga att din playlist är aidsriggad. 4 gånger har det nu hänt att samma 4 låtar spelas i samma ordning trots att jag har shuffle på och då har jag ändå bara grindat den i kanske 3 timmar :S:S:S:S:S:S Citera
ulaf Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 tjena mega, tänkte bara säga att din playlist är aidsriggad. 4 gånger har det nu hänt att samma 4 låtar spelas i samma ordning trots att jag har shuffle på och då har jag ändå bara grindat den i kanske 3 timmar :S:S:S:S:S:S En polare sa igår att han fick höra Torn med Natalie Imbruglia asmycket och hans lista är över 1k låtar. Spotifys RNG är riggad. Skulle kunna skjuta i öppet mål och jämföra med stars men skippar. Citera
Rooney Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Japp shufflen i spotify är verkligen urkass. Verkar typ funka som att om man har 40 låtar så väljer den ut 10 utav dom den spelar om och om igen Citera
DjLuppy Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Sååååja jkkman! Skön start på vårat bolag :: Citera
Recommended Posts