ulaf Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Emil, bluwwe och jkk på rhodos? Heheheh, skulle de klara den tjejen? Iofs måste hon ju vara retarderad om hon hänger med de där fiskmåsarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Vilken dag är det löning i sverige? Är det samma i andra länder eller skiljer det? bluwwe är djup Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Vilken dag är det löning i sverige? Är det samma i andra länder eller skiljer det? bluwwe är djup 25e vanligvis. För dom som jobbar i uppsala kommun är det 27:e.- Varierar tror jag, iaf i norge (där får en del 25 en del 15 och en del 5e typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 För övrigt är nya nötalbumet imo Tror du menade: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Vilken dag är det löning i sverige? Är det samma i andra länder eller skiljer det? bluwwe är djup i usa kör dom väl veckolön Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 nice =) ja, väcker massa gamla minnen trots att man inte är så jävla gammal Emil, bluwwe och jkk på rhodos? sfobv. Emils irl"kompis" till höger. Sjukt vilken rigg man fick av att bara sätta på camtasia och recca lite. Gick mer eller mindre djupt i sju turrar men kan ändå bli minus lol fml Kom nia i b2b €200, sjua i partys 20r, precis itm i 100kubturbon å precis ootm i 150f ftp. Kvar i 50r ongame å boss samt 50fo stars så jobba FFS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Vinn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
markusdalb Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Lirar du på svs emilio? nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Slutar dagen 4.5k sek upp iaf, även om jag precis som igår peakade på 9k. Bättre än att droppa till stuck 7k som igår. Nu ska jag nattmysa på jkks vis för att sen ta en nattpromenix, duscha, käka lite och sova för att gå upp 07 till skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Nu ska jag nattmysa på jkks vis med stekt kyckling? edit: Bust allt. Blev typ 20 boss 50r, 15 ongames å 30 något stars 50fo. Så ny backdag, men mindre än standard iaf gn! För övrigt ska jag inte upp förrän 925 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 dricker inte 'bärs' men vafan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Eftersom jag ska till usa på torsdag så frågade jag läraren vad vi ska göra nästa fredag på samhällskunskapen idag. Vi skulle se en film om jämställdhet, så såg han min red light district tshirt och började garva.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Eftersom jag ska till usa på torsdag så frågade jag läraren vad vi ska göra nästa fredag på samhällskunskapen idag. Vi skulle se en film om jämställdhet, så såg han min red light district tshirt och började garva.... haha.. MVG it is! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 -Va vare i såret? -He va vare, -Vare vare? -Jo, he vare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Eftersom jag ska till usa på torsdag så frågade jag läraren vad vi ska göra nästa fredag på samhällskunskapen idag. Vi skulle se en film om jämställdhet, så såg han min red light district tshirt och började garva.... hahaa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 s Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Hej jag heter emil och hatar underlevlade tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Eftersom jag ska till usa på torsdag så frågade jag läraren vad vi ska göra nästa fredag på samhällskunskapen idag. Vi skulle se en film om jämställdhet, så såg han min red light district tshirt och började garva.... hahaha, sick kung. Legat och kollat grattis världen hela kvällen och kört ett bord plo. Mår verkligen löjligt bra när jag ser fredrik och filip, absurt hur bra dom är. Pokern har gått helt okej också med ett plus på nånstans kring 800 dolls så lär fortsätta snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 dricker inte 'bärs' men vafan Många kandidater till sommarens slemmigaste sommarplåga i år. Men frågan är om inte denna ändå tar priset: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 tror fan jag är manodepressiv typ, borde kanske testa äta litium men gillar typ att vara det mår så bra nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Hej dagboken, Någon annan än jag som är stuck den senaste veckan? Sjukt tiltande att hamna i en veckas badstreak liksom. Funderar på att slarra iväg lite extra och införskaffa spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 29 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Hej dagboken, Någon annan än jag som är stuck den senaste veckan? Sjukt tiltande att hamna i en veckas badstreak liksom. Funderar på att slarra iväg lite extra och införskaffa spotify. har en invite till gratisversionen annars om du inte anser dig ha råd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 har en invite till gratisversionen annars om du inte anser dig ha råd lugnt, pappa betalar : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 dom där snubbarna bara måste dö Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 hej db. Kass dag som fan idag. Spelat massa timmar cg och backat massor också Tyckte inte ens det var kul på slutet utan spelade för att gula sajtrullen typ lol. Segt som fan och har nog egentligen inte cg-psyket så ger mig själv cg-förbud på alla sajter utom svs (där jag iaf har insättningsgräns ) i iaf några månader framöver. Segt att det ska behövas men är så Lär köra 9manna sngs och ev husngs nu ist när jag inte kör på mttstejken. Och svs-cg då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts