Bluwajt Postad 22 November , 2009 Rapport Postad 22 November , 2009 Är du nervös?Hur har du lagt upp taktiken? Vad tror du om motståndet? Jo, lite puls är det allt. Inte varje dag det är ett sm-delevent direkt. Kommer ta det lugnt i början, man vill ju inte åka ut på en gång. Som Hellmuth en gång sa "Vill inte ta en 65-35 för turrevinst första handen utan har bättre chans om jag får spela ut mina motståndare en efter en. Sm-debut så har ingen koll på motståndet, men antar att det är tufft. GL alla som spelar! (not haha) Citera
Starfitter Postad 22 November , 2009 Rapport Postad 22 November , 2009 sm i vadå? take a guess Poker Forum är Sveriges största poker community. Snacka om online poker, pokerturneringar och poker bonus på forumet. Copyright © 2008, POKERFORUM.nu Citera
jkkman Postad 22 November , 2009 Rapport Postad 22 November , 2009 även om emilio_18 är en sjuk kung tycker jag han borde leda postarlistan i sin egen dagbok Bluwajt 167 jkkman 157 emilio_15 147 Citera
Sorkoas Postad 22 November , 2009 Rapport Postad 22 November , 2009 emil sover och tofflar för mycket Citera
padrinosftw Postad 22 November , 2009 Rapport Postad 22 November , 2009 emil sover och tofflar för mycket Drömlivet! Citera
Sorkoas Postad 22 November , 2009 Rapport Postad 22 November , 2009 inte om man drömmer om att bli en äkta svennedonk Citera
Thorn- Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 take a guess Poker Forum är Sveriges största poker community. Snacka om online poker, pokerturneringar och poker bonus på forumet. Copyright © 2008, POKERFORUM.nu Citera
emilio_15 Postad 23 November , 2009 Författare Rapport Postad 23 November , 2009 vad säger du sorkas slovenien på onsdag Citera
León Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Slovenien Landet gud glömde... eller nånting. Akta er för den slovenska polisen som kmr försöka hustla er på cash bäst dom kan. Citera
AnteSvante Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Jag ska dit, nån av er som drar? Citera
jkkman Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Jag ska dit, nån av er som drar? emil och philip Citera
GulaGreger Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Slovenien Landet gud glömde... eller nånting. Akta er för den slovenska polisen som kmr försöka hustla er på cash bäst dom kan. Tycker det är ganska halvmysigt i slovenien. Kan iofs vara slovakien jag var i. Citera
Bluwajt Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Tycker det är ganska halvmysigt i slovenien. Kan iofs vara slovakien jag var i. Samma skit. Inga förväntningar alls utan kommer mest ligga och mysa med pe i sängen. Citera
NikLasVegas Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Tycker det är ganska halvmysigt i slovenien. Kan iofs vara slovakien jag var i. Slovenien är riktigt najs.Iofs bara upplevt det på sommaren. Ljubljana är dock mucho mysigt... Citera
Bluwajt Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen. Hade skrivit ett långt och seriöst inlägg om hur jag ser på mitt liv, skolan och framtiden och så ska hormozilla obv gå ner. Var lika bra kanske iofs edit: en låt till pokeremil eftersom vi ska träffas snart BBBBBMMMMMM Citera
jkkman Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 livet suger. skolan suger. framtiden kommer nog suga den med. Citera
Zumsar Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Gör det igen, vill verkligen läsa det. Citera
nordkvist Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 Gör det igen, vill verkligen läsa det. this =) Citera
Bluwajt Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 Gör det igen, vill verkligen läsa det. this =) Svävade ut lite mycket osv, så lär nog inte skriva om just det, men kommer obv skriva om framtiden, mitt liv osv här om dagboken hålls igång. Kan vara bra att skriva något seriöst ibland också, som bluwwe gjorde back in the old days Citera
Rooney Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 you can do it bluwwe! Sväva på Citera
Sorkoas Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 vilken misär att ha vätskebrist som orsakar huvudvärk när man vill grinda. går ju inte direkt att dricka massor för då får man springa och pissa hela tiden. lösning? tacka vet jag pocari sweat! borde dom börja sälja i sverige. GL i SM ikväll Citera
Bluwajt Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 Fattar inte, pissar man inte av den? Löjligt tiltad av någon anledning. Tror för jag inte sovit så mycket, blev typ 3h i natt och fick en efter skolan innan man ska väckas för någon mat som knappt gick ner. Måste packa nu dessutom och helst göra en läxa hehe edit: nä, skiter i detta och sover ist. Får ställa klockan lite tidigare imon men lär ju vakna i natt ändå Citera
Sorkoas Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 Fattar inte, pissar man inte av den? lol, jo, om man dricker massor. men den är cpbra för att återställa vätskebrist. bättre än powerade! (som jag fyi inte orkar gå och köpa, kanske hade hjälpt). optimala lösningen hade nog varit treo. men det har jag inte hemma gn bluwwis Citera
emilio_15 Postad 24 November , 2009 Författare Rapport Postad 24 November , 2009 powerade är dyrt tacka vet jag usa där man på vissa hamburgerkedjor har fria refills på all dricka och powerade ingår i sortimentet Citera
Recommended Posts