gEeWhiZm8 Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 Förövrigt så tränade jag ben och bröst igår OCH badade/bastade i 2-3h!! Vaknade kl 8 idag helt utvilad måste testas! Citera
ulaf Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 Inget som slår bada/basta, till och med sjukt grymt att säga orden. Citera
emilio_15 Postad 17 November , 2009 Författare Rapport Postad 17 November , 2009 Inget som slår bada/basta, till och med sjukt grymt att säga orden. var egentligen bara för företag (loka brunn), men är man vip så är man Citera
Haslo Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 Inget som slår bada/basta, till och med sjukt grymt att säga orden. sex/basta blir till och med kåt av att säga orden:shock: Citera
ulaf Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 sex/basta blir till och med kåt av att säga orden:shock: Jag med typ Citera
jkkman Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 2+2 är ett jävla skämt imo. Citera
nordkvist Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 2+2 är ett jävla skämt imo. ? Citera
Starfitter Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 Är det här nya träningsdagboken? Shippa lite träningsscheman och gärna en kort sammanfattning om effet =) Citera
Bluwajt Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Bluwajts träningschema: Träna aldrig. Se promenaden till och från bussen som ett bra pass och belöna dig därefter. Köp ofta indisk mat och pressbyrånfrukost. Gå inte ut i onödan. Citera
jkkman Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Bluwajts träningschema: Träna aldrig. Se promenaden till och från bussen som ett bra pass och belöna dig därefter. Köp ofta indisk mat och pressbyrånfrukost. Gå inte ut i onödan. kung Citera
garpen Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Bluwajts träningschema: Träna aldrig. Se promenaden till och från bussen som ett bra pass och belöna dig därefter. Köp ofta indisk mat och pressbyrånfrukost. Gå inte ut i onödan. wow, sjukt likt mitt eget.. Citera
Bluwajt Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 wow, sjukt likt mitt eget.. grymt, kanske kan träna tillsammans då nån gång? Citera
garpen Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 grymt, kanske kan träna tillsammans då nån gång? Sure, men tränar nästan bara till och från hemmet så kan kanske bli svårt o hitta ett tillfälle som pasar oss båda... Citera
MikeTime Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Bluwajts träningschema: Träna aldrig. Se promenaden till och från bussen som ett bra pass och belöna dig därefter. Köp ofta indisk mat och pressbyrånfrukost. Gå inte ut i onödan. Fan, visste väl att vi hade nåt gemensamt i alla fall! Citera
gEeWhiZm8 Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Bluwajts träningschema: Träna aldrig. Se promenaden till och från bussen som ett bra pass och belöna dig därefter. Köp ofta indisk mat och pressbyrånfrukost. Gå inte ut i onödan. :lol: :lol: Citera
Emilio Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Sex i bastun? Hur fan kan man tycka det är skönt? Man blir ju helt svimfärdig efter bara någon minut. Citera
padrinosftw Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Sex i bastun? Hur fan kan man tycka det är skönt? Man blir ju helt svimfärdig efter bara någon minut. Tänkte dra någon jämförelse med strypsex men är alldeles för trött Citera
Haslo Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 LoL. Inte för att jag vill låta för konstig men det är ju sjukt sexigt när båda är helt genomblöta av svett. Själva miljön det extra upphetsande. Sen tvingas man ju till olika ställningar som man inte annars gör lika ofta. Sen är ju nackdelen att det är sjukt jobbigt att andas men vem har sagt att man måste ha sex i "evigheter" *Detta är ju en ytterst personlig åsikt* Citera
Bluwajt Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 sjukt nöjd med dagen Tvingade mig till matteplugget och efter några apatiska stunder i sängen i sängen lyckades jag göra det som jag ville. Satt typ fyra timmar effektivt, vilket kändes i nacken efteråt Testade poker sen och plussade 3-4k sek där så bra där också. Nu gn för ska till skolan tidigt imon och fråga om några tal jag inte kunde. Skolbluwwe Citera
emilio_15 Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Postad 19 November , 2009 3-4h effektivt Citera
Yxel Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 LoL. Inte för att jag vill låta för konstig men det är ju sjukt sexigt när båda är helt genomblöta av svett. Själva miljön det extra upphetsande. Sen tvingas man ju till olika ställningar som man inte annars gör lika ofta. Sen är ju nackdelen att det är sjukt jobbigt att andas men vem har sagt att man måste ha sex i "evigheter" *Detta är ju en ytterst personlig åsikt* +1 på det faktist Citera
Rebonius Postad 22 November , 2009 Rapport Postad 22 November , 2009 sm idag Är du nervös? Hur har du lagt upp taktiken? Vad tror du om motståndet? Citera
Recommended Posts