Gå till innehåll

Emilio_15 + hangaround


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

LoL. Inte för att jag vill låta för konstig men det är ju sjukt sexigt när båda är helt genomblöta av svett. Själva miljön det extra upphetsande. Sen tvingas man ju till olika ställningar som man inte annars gör lika ofta.

 

Sen är ju nackdelen att det är sjukt jobbigt att andas men vem har sagt att man måste ha sex i "evigheter" :D

 

*Detta är ju en ytterst personlig åsikt*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sjukt nöjd med dagen :) Tvingade mig till matteplugget och efter några apatiska stunder i sängen i sängen lyckades jag göra det som jag ville. Satt typ fyra timmar effektivt, vilket kändes i nacken efteråt :( Testade poker sen och plussade 3-4k sek där så bra där också. Nu gn för ska till skolan tidigt imon och fråga om några tal jag inte kunde. Skolbluwwe :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LoL. Inte för att jag vill låta för konstig men det är ju sjukt sexigt när båda är helt genomblöta av svett. Själva miljön det extra upphetsande. Sen tvingas man ju till olika ställningar som man inte annars gör lika ofta.

 

Sen är ju nackdelen att det är sjukt jobbigt att andas men vem har sagt att man måste ha sex i "evigheter" :D

 

*Detta är ju en ytterst personlig åsikt*

 

+1 på det faktist

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...