Bluwajt Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Postad 31 Oktober , 2009 Nånstans ute i skogarna står nu en halvsliten emilio_15 och kör when love takes over på karaoke Citera
jkkman Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Postad 31 Oktober , 2009 Nånstans ute i skogarna står nu en halvsliten emilio_15 och kör when love takes over på karaoke +1 Citera
Rebonius Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Postad 31 Oktober , 2009 Nånstans ute i skogarna står nu en halvsliten emilio_15 och kör when love takes over på karaoke Tror att det är något annat än kärlek som har tagit över om man sjunger karaoke i skogen. Citera
SasaOmerbasic Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Postad 31 Oktober , 2009 Klart det är knark. Efedrin är inkörsporten till pulver av finare kvalité. Citera
emilio_15 Postad 31 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2009 gårdagen kan sammanfattas med att jag inte var med i det VINNANDE LAGET:-) Citera
emop1 Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Postad 31 Oktober , 2009 Klart det är knark. Efedrin är inkörsporten till pulver av finare kvalité. hoppas verkligen du menar tjack nu... Citera
SasaOmerbasic Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Postad 31 Oktober , 2009 hoppas verkligen du menar tjack nu... Min bana: efedrin-->tjack-->koks--->Tjack. Kokset som saluförs i Svearike är oftast hutlöst dyrt och allförofta av jävligt dålig kvalité. Har hänt att man pröjsat 4K för en femma utbankat pisspulver så håller mig till tjacket numer, då jag har en bra kran i min närhet och vet att det är bra grejer. edit: bra rent koks slår ju tjacket dock men det är en bristvara när man bor ovanför malmö tyvärr. Citera
emop1 Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Postad 31 Oktober , 2009 snyggt nä bra tjo slår riktigt bra kola också imo. kolat i swe är inte värt att kallas kola öht. effedrin i rätt mängd kan ju vara rättså likt askasst tjack.. nu ger vi tillbaks dagboken till pokeremil! Citera
SasaOmerbasic Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 orka knarka orka supa? Edit: fråga till megakillah:Du är ju en utav sveriges bästa namnbytare på SvS. Vad jag undrar är om du andvänder samma bankonto på de olika pokerkontona? Har dem verkligen koll på sånt, sålänge jag inte depositar från samma kort? Citera
Sorkoas Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 vadå knark, störd eller ja inte kan du väl hålla på med sånt när du när du spelar tävlingspoker Citera
Sorkoas Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 methadict was here n1, lite sent bara Citera
gEeWhiZm8 Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 Sm Guld Sm Guld Sm Guuuuuuuuld! Citera
emilio_15 Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Postad 1 November , 2009 Sm Guld Sm Guld Sm Guuuuuuuuld! idiot Leksand-aik 2-0 I GLOBEN IMO ja inte kan du väl hålla på med sånt när du när du spelar tävlingspoker somnar ju kanske annars!! Citera
kravmärkt Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 Edit: fråga till megakillah:Du är ju en utav sveriges bästa namnbytare på SvS. Vad jag undrar är om du andvänder samma bankonto på de olika pokerkontona? Har dem verkligen koll på sånt, sålänge jag inte depositar från samma kort? har använt olika. de säger att de ska ha koll på det men jag vet inte. Citera
Bluwajt Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 känns rätt segt Såg en bra film förut iaf, constant gardener som vi skulle se för en skolsak. Rekas typ Citera
emilio_15 Postad 7 November , 2009 Författare Rapport Postad 7 November , 2009 4 top 18 placeringar och ett FT...men gick obv ändå dåligt Citera
emilio_15 Postad 7 November , 2009 Författare Rapport Postad 7 November , 2009 btw så är jag $3939 över 35 turneringar hittils på min stejk som jag ska börja grinda ordentligt på nu under lovet är det tänkt. $10586 över 91 mtts. Kul. Grind ikväll. Citera
mr-flow Postad 7 November , 2009 Rapport Postad 7 November , 2009 $10586 över 91 mtts. Kul. Grind ikväll. Trist, men gl ikväll! Citera
Bluwajt Postad 7 November , 2009 Rapport Postad 7 November , 2009 Trist, men gl ikväll! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Nån gång vänder det iaf Citera
Recommended Posts