Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
hoppas verkligen du menar tjack nu...

Min bana:

efedrin-->tjack-->koks--->Tjack.

Kokset som saluförs i Svearike är oftast hutlöst dyrt och allförofta av jävligt dålig kvalité. Har hänt att man pröjsat 4K för en femma utbankat pisspulver så håller mig till tjacket numer, då jag har en bra kran i min närhet och vet att det är bra grejer.

edit: bra rent koks slår ju tjacket dock men det är en bristvara när man bor ovanför malmö tyvärr.

Postad

snyggt

nä bra tjo slår riktigt bra kola också imo. kolat i swe är inte värt att kallas kola öht.

effedrin i rätt mängd kan ju vara rättså likt askasst tjack..

nu ger vi tillbaks dagboken till pokeremil!

Postad
orka knarka

orka supa?

Edit: fråga till megakillah:Du är ju en utav sveriges bästa namnbytare på SvS. Vad jag undrar är om du andvänder samma bankonto på de olika pokerkontona? Har dem verkligen koll på sånt, sålänge jag inte depositar från samma kort?

Postad

Edit: fråga till megakillah:Du är ju en utav sveriges bästa namnbytare på SvS. Vad jag undrar är om du andvänder samma bankonto på de olika pokerkontona? Har dem verkligen koll på sånt, sålänge jag inte depositar från samma kort?

har använt olika. de säger att de ska ha koll på det men jag vet inte.