fsista Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Ifall The Intelligent Investor varit mer rättvist prissatt än den var idag hade den kostat 10 000 SEK, och jag hade fortfarande köpt den. För mig har den boken nog varit värd ett par hundra tusen kronor... Jag har läst den 5 gånger nu. Snowball är också bra, fast inte lika bra ur investeringssynpunkt. Citera
Dinn3r42 Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Ifall The Intelligent Investor varit mer rättvist prissatt än den var idag hade den kostat 10 000 SEK, och jag hade fortfarande köpt den. För mig har den boken nog varit värd ett par hundra tusen kronor... Jag har läst den 5 gånger nu. Signaturmaterial. Citera
Bluwajt Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Intressant med all litteratur som nämns. Har man närmsta tiden efter stundenten räddad iaf Citera
jkkman Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Intressant med all litteratur som nämns. Har man närmsta tiden efter stundenten räddad iaf studenten Citera
papiPope Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 studenten studenten suger imo:cry: Citera
Skumdum Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 missa inte Erlend Loes böcker, fantastiskt roliga. Doppler, Expedition L eller liknande... Citera
kravmärkt Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 ursäkta avbrytandet hur cp konversation? Cpbrud?JA: HEHE du kan aldrig gissa vad jag gjort nu Jag: nope Cpbrud?JA: haha då blire en överraskning Jag: haha överraskning? Cpbrud?JA: jajemen Jag: haha och när märker jag av den då?? Cpbrud?JA: jag vet inte?? beror på när du ska sova... Jag: haha va? Cpbrud?JA: mm NU är du nyfiken va Jag: eh ja Cpbrud?JA: det kommer knacka på ditt fönster kanske? Jag: hm tror jag måste gå dit och kolla Cpbrud?JA: mohahah Jag: blir ju lite smårädd nu Cpbrud?JA: haha tro mig, jag är inte farlig iaf Jag: men du kan stå utanför mitt fönster? eller någon annan nä men vad är överraskningen nu? Cpbrud?JA: hahaha Jag: berätta nu Cpbrud?JA: du får seee Jag: när jag går och lägger mig? Cpbrud?JA: mm precis...... jag kanske ligger under sängen Jag: nja, redan kollat Cpbrud?JA: säkert? Jag: ganska patetiskt om jag skulle dubbelkolla Cpbrud?JA: hahaha ja faktiskt jag hade velat se hur du sitter där och är nervös Jag: haha skulle vara något... Cpbrud?JA: moahhaa det var ÖPPET här inne är jag nånstans............................ 'vaart e 'naaaamn' Citera
Haslo Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 hahaha. Thats some scary shit! Citera
kravmärkt Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Nu fick jag ett sms där det stod; Rädd eller? och jag har inte gett något nummer. Niclas tycker att jag ska stänga av all elektronik och hämta Tapio(hund som jag ska ha i rummet). Jag uppskattar inte detta nej. BARRIKADERA Citera
Haslo Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Haha fyfan va störd brud. Det enda som hade gjort det lite mindre läskigt va ju om hon va jävligt snygg. Citera
kravmärkt Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Haha fyfan va störd brud. Det enda som hade gjort det lite mindre läskigt va ju om hon va jävligt snygg. hon är inte ful, 6/10 på ickash skalan. Citera
ypsil0n Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 sätt på webcam och lägg upp livestream imo Citera
kravmärkt Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 00:57: fortfarande vid liv. Mr.Haugen håller mig sällskap på msn messenger men har nyss slutat svara. jag måste leverera skönare kommentarer. Citera
Prizonic Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Hon vill ju bara att du ska tänka på henne när du går o lägger dig . Citera
mr-flow Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Läskig tjej. Är det okej att hit n runna fhaugen? Citera
fhaugen Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Läskig tjej. Är det okej att hit n runna fhaugen? Citera
emilio_15 Postad 23 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2009 idag blev jag levlad av min cykel, växlade ner, klickade och allt och hörde och kände att det växlade ner. men så växlade den upp igen utan att jag ens var nära att röra skiten :S:S förövrigt är jag för gul för grey goose Citera
fhaugen Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Postad 24 Oktober , 2009 längesedan jag cyklade.. saknar det. Citera
emilio_15 Postad 24 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2009 längesedan jag cyklade.. saknar det. jag saknar sophie, dig, jkkMAN, bluwwovic, sorkas, jonne och ammiegeorge Citera
emilio_15 Postad 24 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2009 btw så är jag $3939 över 35 turneringar hittils på min stejk som jag ska börja grinda ordentligt på nu under lovet är det tänkt. Citera
Recommended Posts