Gå till innehåll

Emilio_15 + hangaround


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Meh... Vad vet du om alla de där länderna väldigt långt bort och vad har du egentligen med de länderna att göra som gör att du så gärna vill ha exponering mot deras framtid?

 

Kan ingenting om dom eller vad man ska placera i osv. Inte heller intreserad av dom utan vill bara ha pengar. Kollat lite på folk som många ryggar och som visat upp bra res och många av dom har i indien, kina och östeuropa iaf. Sen går jag lite på vad pappa sagt också som jag tror har hyfsad koll. Men har du bättre förslag kan du höra av dig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo själva grejen känns riktigt sund men endast 10k irl är fan överdrivet lite. Minst 30 vill man iaf ha imo.

antar iofs att han kommer att kunna casha ut ev vinster?

 

Förresten meeega du måste ju ha deg så du kan följa med på barca reunion i london (£3k HU-turre) v.44 :-) :-)

lol allt gulwhine följt av detta. du är äcklig.

 

håller med , VIDRIGT

plusettar denna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när ska ni till london? hur mycket ska alla spela 3k£ hu? spelar ni något annat/mer?

 

inget planerat. åker jag till london spelar jag 3k hu + det jag känner för. åker jag till ammie spelar jag 6k main + det jag känner för. troligen kommer jag byta bort en hel del % för att minska variansen lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

flow, är du i london nånting närmaste veckan?

 

Jag kommer vara där på söndag-måndag fast med tjejen, tjejen är och hälsar på här i england tror inte det blir så mycket tid över. By the way något tips på fräsht hotell centralt i london? Om du är kvar till helgen där på 7-9 så finns är jag riktigt sugen på att gå på betners standup i london.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer vara där på söndag-måndag fast med tjejen, tjejen är och hälsar på här i england tror inte det blir så mycket tid över. By the way något tips på fräsht hotell centralt i london? Om du är kvar till helgen där på 7-9 så finns är jag riktigt sugen på att gå på betners standup i london.

 

Okej, åker hem den 7:e tror jag, får se. Jag bor på radisson hampshire och det ligger mitt på leicester square, men har ingen aning om vad det kostar 8-) men det är fint såklart. Frulle kostar 30 pund men det finns ju massa frukostställen utanför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ingenting om dom eller vad man ska placera i osv. Inte heller intreserad av dom utan vill bara ha pengar. Kollat lite på folk som många ryggar och som visat upp bra res och många av dom har i indien, kina och östeuropa iaf. Sen går jag lite på vad pappa sagt också som jag tror har hyfsad koll. Men har du bättre förslag kan du höra av dig :)

 

Jag har ett bättre förslag, börja månadsspara så snabbt du kan i Avanza Zero. Flytta alla dina sparpengar dit, och rör inte någon annan fond (+ kasta bort dina inloggningsuppgifter) fram till att jag startar upp en egen!

 

Jag ser egentligen ingen anledning till att dra in ytterligare ett riskmoment i ditt liv, genom att spara i fonder vilka du exponeras mot länder du förmodligen knappt kommer ha något att göra med under resten av ditt liv, och dessutom betala feta avgifter på det. Jag säger inte att jag misstror utvecklingen i ex.v. Kina eller Indien, men faktum kvarstår dock att ingenting nödvändigtvis blir bra bara för att det är "the next big thing". Har inte förmåga att bedöma kinesiska börsen generellt ex.v. tillräckligt bra i dagsläget, och inte heller uthålligheten i de företag som är noterade där (annat var det för 1,5 år sedan, då kunde vemsomhelst se att börsen där hade en totalt orimlig värdering).

 

I mina ögon blir det bättre då att exponera sig mot den svenska valutan och svenska företag primärt ifall du som jag planerar att bo här nu och framöver, även om många av våra största företag har sin business framförallt i utlandet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, åker hem den 7:e tror jag, får se. Jag bor på radisson hampshire och det ligger mitt på leicester square, men har ingen aning om vad det kostar 8-) men det är fint såklart. Frulle kostar 30 pund men det finns ju massa frukostställen utanför.

 

Såg riktigt nice ut, bra läge också. Tänkte överraska tjejen med pokerbetalt boende så det fick det vara värt, 198£ med frulle! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...