Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
bluwwe o co, vilka är bästa slösurfsidorna? (förutom youtube)

textsfromlastnight.com, sen brukar jag slösurfa lite random bloggar några gånger om dagen ala engadget.com(teknik), notcot.com(design), tuaw.com(mac)

Postad

lol är uttråkad. funderar på att grinda ikväll, utgång eller röka en joppe. varken grind eller utgång känns lockande och den enda softa killen jag känner som både röker och bor här bustade i veckan och vill därför inte haha...

man skulle fan varit på malta nu

fml

:(:(:(:(

Postad
Men för satan. Posta inte sån skit på pf. Bortrensat. Nästa gång med åtgärd.

exakt vad menar du med "skit"? är det en rasfråga eller är det högst opassande att det faktiskt finns modeller även för barnbadkläder?

Postad
exakt vad menar du med "skit"? är det en rasfråga eller är det högst opassande att det faktiskt finns modeller även för barnbadkläder?
I kontexten som den postas är den jävligt opassande. Passar det inte så är du välkommen att besöka andra forum för att posta sådant.
Postad

har varit ute och sprungit ikväll :shock: första gången i år. Var fan skönttt efteråt. Funderar på att grinda men blir fysiskt illamående av tanken. Någon annan som brukar må lika jävla bra av poker?

Postad
En liter galliano, 3dl vispgrädde, en kanna kaffe, en burk kanel, ett paket marl gold och en hooterständare. All-in. :oops:

:h:

Asså Hot shot är lätt topp 3 godaste sakerna man kan dricka, och har smakat en heldel iom att jag är bartender.