Gå till innehåll

Emilio_15 + hangaround


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Saknar PE på msn messenger, månne om han har blockat mig :(

 

n1 jojje!

 

inne hela tiden här så måste vara blocken :S

 

Går sådär spelet. Byggde feting snabbt i 75 6manna men fick in det på turn med tp i jätteporren mot cpaggro spelare som hade straightflurredraget så vart jag sorti där :( Fick även in det i liten segt i 150 fo party där utg+1 ställer 20 bb rätt av och jag snappar med TT från CO. Han hade AT men BB hade vaknat upp med queens :(

 

Dock helt okej med i 50r boss och stars, 100kub stars och 20r party så ska väl gå ändå :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte hyran va lite hög imo: Avgift/hyra 4 634 kr/mån

 

FYI

Köpte för 2 år sedan 60 kvm centralt i GBG för 1 550 000, med hyra på 3K, i bra skick och standard, inget som behövde renoveras....men det blir ju fel att jämföra lägenhetspriser på det sättet mellan städer så det är kanske en dålig måttstock.

 

Nu får man ju väldigt bra ränta oxå ifall man väljer att placera det rörligt (och annat vore bara dumt).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte hyran va lite hög imo: Avgift/hyra 4 634 kr/mån

 

FYI

Köpte för 2 år sedan 60 kvm centralt i GBG för 1 550 000, med hyra på 3K, i bra skick och standard, inget som behövde renoveras....men det blir ju fel att jämföra lägenhets priser på det sättetmellan städerså det är kanske en dålig måttstock kanske.

 

Nu får man ju väldigt bra ränta oxå ifall man väljer att placera det rörligt (och annat vore bara dumt).

 

göteborg > umeå imo. Suger att man ska betala 1.2M men får ju tillbaka pengarna +/- hur marknaden gått när jag säljer. Hade helst köpt en för typ 500k men då ska man bo sjukt trångt alternativt på för mig fel sida stan.

Sen suger ju hyran obv men den ligger så högt på nästan alla ställen jag ska kika på, ändå upp till 5.5k. Hittat en tvåa med 3k hyra och för mig riktigt fint läge. Tänkte kolla in den men inte fått svar från mäklaren än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

standardgrind :(

 

Såg jättebra ut ett tag och var deep till semideep i många. JJ vs AQ aipre i 100kuben, AK vs AQ aipre i 50r stars, rätt segt då jag var jättebra med och taggad på båda :(

 

Djupt i 50fo party, 50r boss och ongame dock. Ut som första man ft party med sexor vs AQ aipre :( Ongame ut som femtonde något efter AK vs KJ aipre för lead.

 

Kvar i 50r boss, men lär väl busta snart. Rätt less på mtts :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...