jkkman Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 spelat så löjligt dåligt ikväll. Typ vägrar lägga händer och gör en massa cpmoves. På något underligt sätt har jag plussat på cg och har en bit över avg i 530 freeze. Citera
jkkman Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 530 freeze = WCOOP? nä ipokers bustat den i alla fall men slutar på be trots att jag spelar som en idiot. Citera
Bluwajt Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 =/ Kör idag iaf Varit cptrött och sov nog lite i skolan tror jag men blev lite redbull å skit på vägen hem så ska väl klara av tidiga passet iaf. Citera
jkkman Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 jobaaaaa lägenhetsvisning imon! Citera
padrinosftw Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 jobaaaaa lägenhetsvisning imon! Pix plz! Balla? Citera
Gäst Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 jobaaaaa lägenhetsvisning imon! A millionaire, I'm a young money millionaire Tougher than Nigerian hair Citera
kravmärkt Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Saknar PE på msn messenger, månne om han har blockat mig n1 jojje! Citera
jkkman Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Denna jag ska kolla på men tror det blir en annan. Ligger lite för nära två stora vägar. http://boporten.capitex.se/objdesc.aspx?OBJGUID=3LARG4MHS37D3SLT&OBJTYPE=CMBoLgh + att det inte är en nackdel om det finns iaf ett litet grönområde i närheten. Citera
kravmärkt Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Denna jag ska kolla på men tror det blir en annan. Ligger lite för nära två stora vägar. bra att du tänker på sönerna edit: kan vara bra om bluwwe kmr på besök. Citera
Bluwajt Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Saknar PE på msn messenger, månne om han har blockat mig n1 jojje! inne hela tiden här så måste vara blocken Går sådär spelet. Byggde feting snabbt i 75 6manna men fick in det på turn med tp i jätteporren mot cpaggro spelare som hade straightflurredraget så vart jag sorti där Fick även in det i liten segt i 150 fo party där utg+1 ställer 20 bb rätt av och jag snappar med TT från CO. Han hade AT men BB hade vaknat upp med queens Dock helt okej med i 50r boss och stars, 100kub stars och 20r party så ska väl gå ändå Citera
jkkman Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 bra att du tänker på sönerna edit: kan vara bra om bluwwe kmr på besök. haha Citera
Bluwajt Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 bra att du tänker på sönerna vet vem mamman är 8-) edit: kan vara bra om bluwwe kmr på besök. ja lol Citera
Rooney Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Får man inte mer lägenhet för 1200k i umeå? Iof norrlands huvudstad men ändå Iof kanske det bara var dåligt inrett Lycka till med köpet iaf rik-jkk! Citera
jkkman Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Får man inte mer lägenhet för 1200k i umeå? Iof norrlands huvudstad men ändå Iof kanske det bara var dåligt inrett Lycka till med köpet iaf rik-jkk! ja löjligt dåligt inrett var det . Men 70 kvadrat centralt är väl ändå ganska mycket? tyty Citera
Teredo Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Tyckte hyran va lite hög imo: Avgift/hyra 4 634 kr/mån FYI Köpte för 2 år sedan 60 kvm centralt i GBG för 1 550 000, med hyra på 3K, i bra skick och standard, inget som behövde renoveras....men det blir ju fel att jämföra lägenhetspriser på det sättet mellan städer så det är kanske en dålig måttstock. Nu får man ju väldigt bra ränta oxå ifall man väljer att placera det rörligt (och annat vore bara dumt). Citera
jkkman Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Tyckte hyran va lite hög imo: Avgift/hyra 4 634 kr/mån FYI Köpte för 2 år sedan 60 kvm centralt i GBG för 1 550 000, med hyra på 3K, i bra skick och standard, inget som behövde renoveras....men det blir ju fel att jämföra lägenhets priser på det sättetmellan städerså det är kanske en dålig måttstock kanske. Nu får man ju väldigt bra ränta oxå ifall man väljer att placera det rörligt (och annat vore bara dumt). göteborg > umeå imo. Suger att man ska betala 1.2M men får ju tillbaka pengarna +/- hur marknaden gått när jag säljer. Hade helst köpt en för typ 500k men då ska man bo sjukt trångt alternativt på för mig fel sida stan. Sen suger ju hyran obv men den ligger så högt på nästan alla ställen jag ska kika på, ändå upp till 5.5k. Hittat en tvåa med 3k hyra och för mig riktigt fint läge. Tänkte kolla in den men inte fått svar från mäklaren än. Citera
Bluwajt Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 standardgrind Såg jättebra ut ett tag och var deep till semideep i många. JJ vs AQ aipre i 100kuben, AK vs AQ aipre i 50r stars, rätt segt då jag var jättebra med och taggad på båda Djupt i 50fo party, 50r boss och ongame dock. Ut som första man ft party med sexor vs AQ aipre Ongame ut som femtonde något efter AK vs KJ aipre för lead. Kvar i 50r boss, men lär väl busta snart. Rätt less på mtts Citera
Rebonius Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Kvar i 50r boss, men lär väl busta snart. Rätt less på mtts Fel inställning mannen! Citera
padrinosftw Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Fel inställning mannen! +1, kom igen nu Bluwwe det vänder nu! Citera
Bluwajt Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Fel inställning mannen! +1, kom igen nu Bluwwe det vänder nu! Kom femma till slut så miniback för dagen bara tror jag. Ändå rätt missnöjd men men. gn! Citera
jkkman Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 hah upp 16k idag. ! plus för månaden också iomed det, fast väldigt lite Citera
Arstakillen Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 hah upp 16k idag. ! plus för månaden också iomed det, fast väldigt lite snygg bild Citera
Sorkoas Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Keira Knightley kan vara den mest överskattade bruden utseendemässigt i Hollywood. Om jag nu ser rätt och det inte är ett lik eller en docka eller något. Citera
Recommended Posts