spelberoende Postad 1 September , 2009 Författare Rapport Postad 1 September , 2009 Plussade lite till så ett €100 uttag fick det bli idag. Rulle: €672 (ut tot: €250) Citera
spelberoende Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Postad 2 September , 2009 Dag 10 Morgonpasset avklarat, började med och back men sen kom vändningen. Floppa en nötstege i en fyrvägs/upphöjd pott, rundcheck. På turn plockar jag upp nötfärgdraget, en betar jag vrider och en bakom vrider...vi blir allin. Den första viker och jag sätter nötfärgen på river. Rulle: €788 Känns sjukt bra just nu...får se hur länge det håller i. Spelar aningen för högt atm. Citera
REDHEADMARC Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Keep it up! Lite intressanta HH's att lägga upp möjligtvis? Citera
spelberoende Postad 2 September , 2009 Författare Rapport Postad 2 September , 2009 Ett sjukt svängigt pass är avklarat. Spelade för högt och för många bord Plussade iallafall. Rulle: €861 Citera
Recommended Posts