DrRoland Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Tyckte mest det var konstigt att du avfärdade Cereus för att "de är för stora", när de ligger bakom den största skandalen av dem alla? Du missförstod mig i förra posten. Sidan är för stor för att de ska ha anledning att behöva betala för propspelare (Spelare som lirar med 80-120%RB för att hålla borden igång.) Att de är kapabla till alla möjliga bedrägligheter mot sina kunder trots att de är stora vet vi ju redan:lol: Citera
nicklaslid Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 LOL Wp. outa siten public imo Citera
Nr1 Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Jösses helt sjukt ju! Skönt att du fick tillbaka degen. Hur vanligt är det att sånt här händer egentligen? Outa imo också. Citera
rai Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Told u.underskatta som sagt aldrig sånt när det gäller jänkare. Livrädda för rättsduster då om de förlorar kan man stämma skiten i dem. Citera
JohnH Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Jag skulle inte outa innan jag har hunnit hämta ut degen och lagt under madrassen. Citera
Colderose Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Hade ingen större tro i mailet om jag juridiskt ombud men supporten svarade rekordsnabbt från ~12h respons till 10min men det var fortfarande ett av deras standardformulär med en liten följdfråga om mitt sk juridiska ombud. Svarade på följdfrågan och 15min senare får jag tillbaka ett svar som avviker helt från deras vanliga forumlär om att de har vidarebefordrat det till fraud-avdelningen. Några timmar senare har dem återöppnat mitt konto och ber om ursäkt för behandlingen Om det skulle vara att denna kovändning av supporten berodde på att mailet inleddes med " My legal advisor....." känns det lite skrämmande men är självklart glad över att situationen löste sig! Nu blir det withdrawal från sidan och ska även kolla upp de andra sidorna man har pengar vilandes på. Det var väl någon fjunig 20-åring, utan vare sig livs- eller arbetserfarenhet, i supporten som sket i byxorna. Kul i alla fall att det löste sig för dig. Citera
Illvillja Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Du missförstod mig i förra posten.Sidan är för stor för att de ska ha anledning att behöva betala för propspelare (Spelare som lirar med 80-120%RB för att hålla borden igång.) Att de är kapabla till alla möjliga bedrägligheter mot sina kunder trots att de är stora vet vi ju redan:lol: Du har väldigt fel när det gäller detta. Så gott som alla siter har eller har använt props förr (pokerstars och full tilt inkluderade). Jag vet för att jag driver det största prop teamet i världen fonzie: Skönt att det löste sig för dig, och enligt den information jag har är ditt mail där du hotar med advokater inte orsaken Citera
Recommended Posts