DrRoland Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Tja, vad säger ni. Vem tror ni vinner mellan Durrr och den "respekterade" cashgamespelaren Sammy any two George? http://www.expressen.se/poker/1.1675525/utmanaren-durrrr-ar-ingen-speciell Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macke_ Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Han har ett stort hjärta och ska inte underskattas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 action, SÅJA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 "Utmaningen går ut på att möta Dwan live i 500 händer heads up i antingen, No Limit Hold'em eller Pot Limit Omaha på nivån $500/$1000." 500 händer? snacka om o visa vem som e bäst på poker! så många händer, hur ska dom hinna innan dom dör?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 500 händer? snacka om o visa vem som e bäst på poker! så många händer, hur ska dom hinna innan dom dör?? Orka erbjuda en HU-utmaning live med ett samplesize som inte innebär variansmässig slump. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Som jag har förstått det så får de spela så länge de orkar. Kravet är på minst 500 händer. Korrekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Som jag har förstått det så får de spela så länge de orkar. Kravet är på minst 500 händer. Korrekt? Men verkar ju rätt korkat att spela mer än 500 händer om man leder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Men verkar ju rätt korkat att spela mer än 500 händer om man leder. Lol, man ställer ju antagligen upp på detta för att man tror sig ha edge. Varför då sluta för att man leder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Satsar 100 USD med oddsen 2-1 att Durrrr kommer o kn*lla killen i alla hål. Any takers? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Men verkar ju rätt korkat att spela mer än 500 händer om man leder. Det är ju inget sidebet på matchens utgång. Det är som ett vanligt cg förutom att man förbinder sig att spela tills man har bustat sitt inköp eller spelat 500 händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Det är ju inget sidebet på matchens utgång. Det är som ett vanligt cg förutom att man förbinder sig att spela tills man har bustat sitt inköp eller spelat 500 händer. Aha då är jag med, läste den för någon dag sedan så hade väl inte fullt koll. Trodde ungefär att det var så här: Dom får 1k i marker, den som har mest marker efter 500 händer vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Satsar 100 USD med oddsen 2-1 att Durrrr kommer o kn*lla killen i alla hål. Any takers? Du har mina $50, absolut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Nej, 100 satsar du, o får 200 av mig om durrr förlorar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Satsar 100 USD med oddsen 2-1 att Durrrr kommer o kn*lla killen i alla hål. Any takers? taget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Nej, 100 satsar du, o får 200 av mig om durrr förlorar. ok, taget de oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Sitter redan o planerar hur jag ska bränna stålarna.... just Jellos dollares smakar bäst Ok.. det räcker nog med två bets för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Ok.. det räcker nog med två bets för mig. nice, fina värdeodds trodde jag var sällsynta på PF Rör sig om $100 så no escrow needed right? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 nice, fina värdeodds trodde jag var sällsynta på PF Rör sig om $100 så no escrow needed right? Nah, jag litar på att du pröjsar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 23 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Lol, man ställer ju antagligen upp på detta för att man tror sig ha edge. Varför då sluta för att man leder? Sammy antar nog inte utmaningen att han tror att han har en edge... Intresset från hans sida att ställa upp på att spela 50 000händer skulle förmodligen vara rätt svalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Sammy antar nog inte utmaningen att han tror att han har en edge...Intresset från hans sida att ställa upp på att spela 50 000händer skulle förmodligen vara rätt svalt. Och där kom Roland med något klyftigt Haha, givetvis skulle han inte ställa upp att lira 50K händer. Han spelar live, och det skulle uppta all hans vakna tid väldigt länge. Varför tror du att han ställer upp? Tror du han kastar MINST $500´000 i sjön bara för att få lite publicitet? Knappast. Han anser sig ha edge live(vilket jag defenitivt tror han har) och således antar han utmaningen. ett 2-1 odds är det ju obv bara att lasta vad som lastas får på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Sitter redan o planerar hur jag ska bränna stålarna.... just Jellos dollares smakar bäst Ok.. det räcker nog med två bets för mig. fan här har man vart trogen medlem sen 2004. sen äntligen efter 5 långa år så dyker ett surebet upp o då missar man med minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Förvånar mig att ni inte tycker att Dwan är 2-1 favorit mot fisken "any-two" även om det bara är 500 händer. Har ni sett människan spela lr? Tänk er standard full CC-spelare en lönehelg så får ni bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 För mig jag sett honom i poker den? Han imponerade inte där iaf . Ser också Dwan som stor favorit, det jag sett honom spela live i olika shower känns han riktigt stark på att hitta "reads och tells" live också. Skulle väl vara att det skulle kunna vara över efter 500 händer som gör George till ett bra bet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Han anser sig ha edge live(vilket jag defenitivt tror han har) och således antar han utmaningen. Jag har inte sett många spela sämre än Sammy i en tv-produktion, Pokermiljonen inräknad. Han skänkte ju bort sina pengar nåt helt groteskt i The Den. Tror dock det kan bli riktigt underhållande när Durrr ska skjuta sina femtioelva överpottskulor mot en som inte fått höra att man får folda i poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Satsar 100 USD med oddsen 2-1 att Durrrr kommer o kn*lla killen i alla hål. Any takers? tar du mer action? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts