Upgrade Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Har googlat och inte hittat någon för PowerPoker, men däremot en för Cake. Någon som har prövat denna eller liknande på PP? http://www.loosechangepoker.com/poker-resource/cake-poker-hand-converter/ Citera
Nice Hand GG Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Har kört den med pokerworld's hh vilket också är cakenätverket och fungera utmärkt. Citera
Upgrade Postad 20 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2009 hm läser väl cake? what? cake nämns inte på hemsidan... Citera
Nice Hand GG Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Postad 20 Augusti , 2009 what? cake nämns inte på hemsidan... Om du är osäker så tror jag man kunde testa den. Men då fick man max köra 10händer per txt fil lr ngt. Citera
JesperPV Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Postad 20 Augusti , 2009 what? cake nämns inte på hemsidan... jag får in dom mha autoimport som är inställd på en mapp under klienten. Och några handgrabbers har jag inte heller så vitt jag vet. en del händer missas iofs har jag märkt. Citera
Recommended Posts