Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
spelar ingen roll vad jag heter på svs. HU eller tagga pojk.

Hur ska vi kunna lira hu om jag inte får reda på vad du heter, pojk?

Är f.ö sämst på hu och har lirat max 10h HU i min karriär, känner mig inte så taggad för en grudgematch heller. Säg vem du är?

Postad
Hur ska vi kunna lira hu om jag inte får reda på vad du heter, pojk?

Är f.ö sämst på hu och har lirat max 10h HU i min karriär, känner mig inte så taggad för en grudgematch heller. Säg vem du är?

i rest my case

Postad
ur rent gto-perspektiv foldar vi 45% av tiden här. Ganska enkel matte om du räknar combos.

det låter vättigt faktiskt, kan stödja din resonemang. Taget ur sitt kontext så verkar detta vara 50/50 men på dessa låga nivåer är det väldigt enkelt att urskilja om det är mot en bra lirare eller kass.

Postad
Haha ganska pinsam människa. Bara för att du har fel i allt du sagt på pf sen 2006 måste du ha en grudgematch? Du som är xpkt2own eller? Isf kan jag tänka mig att lira hu

xpkt2win menar du? han är faktiskt ganska bra men jag är inte han nej. Han är väl i klass med denario faktiskt. Jag må haft fel i många av mina inlägg, kallas att man utvecklas. Jag har dock inte läst något vättigt inlägg av dig som sagt så du måste väl vara denmest meningslösa pf member ever. Typisk railbird som kaxars sig men själv drar sig från att stå upp för sitt ord.