archtila Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 Preflopp alltså. vad har man för statts ungefär om man e LAG då? Citera
Snygglenn Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 Möter dig HU nä du vill. FTP eller SVS. put you money were you mouth is punk Vad nickar du på svs? dock kanske snarare 15/50 isf. lol nej Citera
archtila Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 Vad nickar du på svs? lol nej spelar ingen roll vad jag heter på svs. HU eller tagga pojk. Citera
Snygglenn Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 spelar ingen roll vad jag heter på svs. HU eller tagga pojk. Hur ska vi kunna lira hu om jag inte får reda på vad du heter, pojk? Är f.ö sämst på hu och har lirat max 10h HU i min karriär, känner mig inte så taggad för en grudgematch heller. Säg vem du är? Citera
archtila Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 Hur ska vi kunna lira hu om jag inte får reda på vad du heter, pojk? Är f.ö sämst på hu och har lirat max 10h HU i min karriär, känner mig inte så taggad för en grudgematch heller. Säg vem du är? i rest my case Citera
Hagan Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 vad har man för statts ungefär om man e LAG då? 50/15 Citera
Snygglenn Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 i rest my case Haha ganska pinsam människa. Bara för att du har fel i allt du sagt på pf sen 2006 måste du ha en grudgematch? Du som är xpkt2own eller? Isf kan jag tänka mig att lira hu Citera
Supertequila Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 ur rent gto-perspektiv foldar vi 45% av tiden här. Ganska enkel matte om du räknar combos. Citera
speltorsk_LOL Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 ur rent gto-perspektiv foldar vi 45% av tiden här. Ganska enkel matte om du räknar combos. Då lär jag förbli explo-åsna livet ut. Citera
archtila Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 ur rent gto-perspektiv foldar vi 45% av tiden här. Ganska enkel matte om du räknar combos. det låter vättigt faktiskt, kan stödja din resonemang. Taget ur sitt kontext så verkar detta vara 50/50 men på dessa låga nivåer är det väldigt enkelt att urskilja om det är mot en bra lirare eller kass. Citera
archtila Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Haha ganska pinsam människa. Bara för att du har fel i allt du sagt på pf sen 2006 måste du ha en grudgematch? Du som är xpkt2own eller? Isf kan jag tänka mig att lira hu xpkt2win menar du? han är faktiskt ganska bra men jag är inte han nej. Han är väl i klass med denario faktiskt. Jag må haft fel i många av mina inlägg, kallas att man utvecklas. Jag har dock inte läst något vättigt inlägg av dig som sagt så du måste väl vara denmest meningslösa pf member ever. Typisk railbird som kaxars sig men själv drar sig från att stå upp för sitt ord. Citera
Hagan Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 nä? seriöst? Allt över 30-35ish vpip klassas väl typ som LAG med en pfr på säg 15-20 o uppåt. Citera
Supertequila Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Kul o höra alla instacallfiskar på forumet... finns obv. fortf värde kvar i poker.... Citera
Trillske Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Kul o höra alla instacallfiskar på forumet... finns obv. fortf värde kvar i poker....Oja, testa att inte vara så himla GTO så hittar du det. Citera
Supertequila Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Postad 23 Augusti , 2009 LOL fuck... ingen nappar ju på min level... ni är så tråkiga hahaha insta-fucking-call... Citera
archtila Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Postad 26 Augusti , 2009 ungefär som dom som vägrar släppa AA för kung och fosterland oavsett stack deep, sen gnäller på att dom har otur. Så kul. Citera
Ängeln17 Postad 28 Augusti , 2009 Rapport Postad 28 Augusti , 2009 Nu räcker det. Alla inlägg som inte har med OPs fråga att göra kommer att innebära varning för ot från och med nu. Personliga vendettor och utmaningar får ni sköta i egna trådar. Citera
Recommended Posts