noten434 Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Tony G it is! Vem skriver manuset?! Daniel Negeranus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Fullt tillåten länk: http://www.megaupload.com/?d= Bara så ni vet, Naked Lady 8 Kills With Weapon Ultra 2000 och detta är episod 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Såna saker som gör att enbart pokerspelare, om ens det, kommer gilla denna serien. I folks ögon är dom bara ett gäng datanördar med pengar. Alla scener där dom försöker tala med tjejer är pinsamma, inte konstigt kanske med tanke på att dom lärde sig stöta på tjejer samt shoppa "coola" kläder i trådar dom startade på 2+2. Brian är antagligen den enda av dom inte behöver betala för sex. lHHAHAHAHaHHAHAHAHAHAHH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Tycker serien var jävligt kul men det vore soft med liiiite mer poker. Åtminstone att man får se lite mer händer när de spelar och kanske får lite insight i deras strategi osv. Bortsett från det var det sjukt kul. Hade varit ännu roligare om de uppnått sina mål också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Skulle vilja se en svensk version! Isildur1 DIN_FRU Blom90 NIDr000n Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Skulle vilja se en svensk version! Isildur1 DIN_FRU Blom90 NIDr000n cool, förutom att isildur och blom90 faktiskt KAN vara samma person även om denne person i chatten sa sig vara över 21, jag menar.... karln kan ju faktiskt levla dwan. min lista skulle nog vara: isildur1/blom90 gulkines DIN_FRU slaktarn salig blandning ... utgår ifrån att de är nu samma person. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Jo, jag vet. I såna fall hade jag martonas eller slaktarn som reserv. Sjukt program skulel det bli Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kattsand Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Jag kollade upp alla spelare i serien på pokertableratings.com Alla har gått minus, leder ligan mörkhårige med glasögon som kallar sig för whitelime. Han ligger -1,5 miljoner dollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Jag kollade upp alla spelare i serien på pokertableratings.comAlla har gått minus, leder ligan mörkhårige med glasögon som kallar sig för whitelime. Han ligger -1,5 miljoner dollar. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tim_linus Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 cool, förutom att isildur och blom90 faktiskt KAN vara samma person även om denne person i chatten sa sig vara över 21, jag menar.... karln kan ju faktiskt levla dwan. min lista skulle nog vara: isildur1/blom90 gulkines DIN_FRU slaktarn salig blandning ... utgår ifrån att de är nu samma person. Blom90 är väll 86a ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 16 November , 2009 Rapport Share Postad 16 November , 2009 Blom90 är väll 86a ? Hahaha nääe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 Någon annan än jag som håller med om att Jay Rosenkrantz är sjukt lik Amir från Collegehumor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 Någon annan än jag som håller med om att Jay Rosenkrantz är sjukt lik Amir från Collegehumor? Ah faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 Nån annan som håller med om att Jay har världens sjukaste Hollywoodsmile. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 Nån annan som håller med om att Jay har världens sjukaste Hollywoodsmile. Ah faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
noten434 Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 lol Ah faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreddeRud Postad 20 Juli , 2010 Rapport Share Postad 20 Juli , 2010 Jag har skummat igenom alldeles för många inlägg i detta ämnet men inte lyckats hitta var man kan se avsnitten? De finns på Pokertube.com dock så funkar bara halva avsnitten? "Part 2" är bara svarta. pokercast.tv tack som attan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 20 Juli , 2010 Rapport Share Postad 20 Juli , 2010 pokercast.tv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Juli , 2010 Rapport Share Postad 21 Juli , 2010 Skulle det bli en ny säsong? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gsus Postad 21 Juli , 2010 Rapport Share Postad 21 Juli , 2010 Skulle det bli en ny säsong? Det snackades om det men tror att de skippade det till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts