Rosco Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Microlimit på SvS? Vet inte om det går att spela så mycket lägre än 0,25 - 0,5 kr i svenska kronor räknat. Minibuy in 5 kr. Vad skulle det vara i så fall? Gå tillbaka till femöringarnas tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 Frågar vi Hasse Eskilsson skall man ha 3000. SvS "micro"-upplägg är bra. Jag är lite (mycket) pissed att de körde upp de där sommarborden på /0.50:-, men va fan lite får man väl tåla. Vore dock bäst om de började vid 5.0:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2009 SvS "micro"-upplägg är bra. Jag är lite (mycket) pissed att de körde upp de där sommarborden på /0.50:-, men va fan lite får man väl tåla. Vore dock bäst om de började vid 5.0:-. +1 ta bort alla nivåer under NL$50/NLSEK500 + Ta bort HU bord = profit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Precis, förstå vad långt steget är från 0.50 till 20.0. När de väl kommer ikapp så äger de fan upp en i teori om de inte hunnit bli senila. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 alltså lite löjligt att folk går in och hånar och kritiserar istället för att gratulera till storvinsten... e väl DEN SVENSKA AVUNDSJUKAN som spökar igen. :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Men orka sporra honom och sen sitta här och titta på alla båtar och skit han köpte för vinsten. Nu kan vi iaf leva blinda i tron på att han investerade pengarna i en trygg fond och lever på avkastningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Jag fattar ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Jag fattar ingenting Inte jag heller. Men det är väl obv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 + Ta bort HU bord = profit +1. hu ska bara få spelas för rullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scoob Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 alltså, är det bara jag som inte fattar vilken planet nutshellcracker e ifrån? Han dyker upp överallt och säger de mest bizarra saker. Orkar sällan kommentera men FFS. VART KOMMER HAN IFRÅN??? VAD VILL HAN??????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 alltså, är det bara jag som inte fattar vilken planet nutshellcracker e ifrån? Han dyker upp överallt och säger de mest bizarra saker. Orkar sällan kommentera men FFS. VART KOMMER HAN IFRÅN??? VAD VILL HAN??????????? Schysst trådlyft. Kör du med 28.8 modem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts