callingstation Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 Jag får inte upp någon HUD-stats med HM på SVS. Någon som har haft liknande problem med HM för SVS? Jag har inte haft några problem alls med importeringen.. Under >table manager >table >table finder så hittar jag borden som jag spelar på men trots att jag väljer dem så kommer de inte upp i table managern och inga stats.. Tack på förhand.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Powermind Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 Jag får inte upp någon HUD-stats med HM på SVS. Någon som har haft liknande problem med HM för SVS? Jag har inte haft några problem alls med importeringen.. Under >table manager >table >table finder så hittar jag borden som jag spelar på men trots att jag väljer dem så kommer de inte upp i table managern och inga stats.. Tack på förhand.. När du har valt ett av borden måste du dra det röda lilla "krysset" till bordet i fråga för att HM skall kunna hitta rätt fönster. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
callingstation Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 När du har valt ett av borden måste du dra det röda lilla "krysset" till bordet i fråga för att HM skall kunna hitta rätt fönster. Tack för tipset men hade redan gjort det och det fungerar inte trots det tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2009 Powermind kul att se dig här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts