Chillarn7 Postad 22 April , 2010 Rapport Postad 22 April , 2010 Måste vara något fel på Jonas Bergström imo. vs. Citera
Myt4z Postad 22 April , 2010 Författare Rapport Postad 22 April , 2010 Hon kanske är jätte snäll! Citera
sTARVIN89 Postad 22 April , 2010 Rapport Postad 22 April , 2010 Hehe, hon borde prova tandställning... . Citera
Yxel Postad 22 April , 2010 Rapport Postad 22 April , 2010 Måste vara något fel på Jonas Bergström imo. Bilder. HAHAHA Citera
FriSoren Postad 22 April , 2010 Rapport Postad 22 April , 2010 madeleine ser rätt bra ut på den bilden. annars har jag precis fått min one piece och den är mitt nya favorit-grind-plagg. Citera
sTARVIN89 Postad 22 April , 2010 Rapport Postad 22 April , 2010 madeleine ser rätt bra ut på den bilden. + Precis hemkommen från korpfotboll, inte rört en boll sen i somras men skoj som fan va det fick dessutom lägga in en fin balja efter en variant på frispark. Nu dusch vila sen hoppas man får springa lite normalt idag när det kommer till poker. Citera
Chillarn7 Postad 23 April , 2010 Rapport Postad 23 April , 2010 Låt tillägnad fille123 http://www.varkanslor.nu/?id=Gu0zaTn4GR2Ern0a6ruEybEfGUSCMU Citera
sTARVIN89 Postad 23 April , 2010 Rapport Postad 23 April , 2010 alltid undrat hur folk kan vara så mkt under EV, händer ju aldrig mig... 20bi under EV på 3 dagar fml. Citera
KallOödmjukDiva Postad 23 April , 2010 Rapport Postad 23 April , 2010 Ingen aning vad problemet är Basse. Kan knappt norska. Maila/calla dem imo. Funkade problemfritt för mig. Beställde mot postförskott, kan vara det. Beställde hem en ny, correction fisken fick beställa en ny åt mig. Beställde PinkChess tror den passar bättre med mina ögon. blink blink. Citera
Amutu Postad 23 April , 2010 Rapport Postad 23 April , 2010 Helvete om alla coola har en ska väl jag oxå beställa en. Ska skrämma grannarna med min nya rånar outfit. Citera
Chillarn7 Postad 23 April , 2010 Rapport Postad 23 April , 2010 Ja har du kvar pinkeye så lär det ju passa iaf butabi Fattar annars inte hur man kan köra rosa, de kanske inte har så många kvar nu iofs. Hoppas alla plussar nöt i sina nya grindoveraller! gl Citera
Chillarn7 Postad 23 April , 2010 Rapport Postad 23 April , 2010 Utgång i kna. Lite besviken på att inte Starfitter och HarryPkr sluter upp faktiskt. Ni missar något. Citera
Myt4z Postad 24 April , 2010 Författare Rapport Postad 24 April , 2010 Inte lirat senaste dagarna, så tog tag i det och körde ett pass idag. Blev inte så mkt lir, hittade nästan 2 BI upp över ca 900 händer. Kände mig ganska oinspirerad så stängde ner när jag droppa lite i slutet av passet. Ska försöka ösa på sista delen av månaden nu. Blir tufft nå mina 50k händer då jag slappat på tok för mkt senaste tiden, men ska iaf göra ett tappert försök. Såg Kick Ass på bio igår, mkt bra film, rekommenderas varmt! Citera
Myt4z Postad 25 April , 2010 Författare Rapport Postad 25 April , 2010 Såg precis Ninja Assassin, bra rulle fkt! Nu blir det bingen, najt! Citera
sTARVIN89 Postad 25 April , 2010 Rapport Postad 25 April , 2010 sjuk dag, plussade 20bi på nl100 bara på dagen va länge sen jag såg så bra värde så tänkte prova lyckan på nl200 där jag misärbackar återigen. Fattar verkligen inte, springer så löjligt dåligt där och är säkert lite ovan pga allt nl100 grindande men nog ska jag slå nl200... 8bb/100 vinnare över 150k hands typ. är upp typ 80k på nl100 denna månaden och back 40k på nl200 (sek obv), helt sjukt att det vägrar släppa, orkar inte kliva ner igen och grinda heller... ska verkligen ta mig i kragen och plussa på nl200 imorn för fisk finns det. gogo. Citera
Myt4z Postad 25 April , 2010 Författare Rapport Postad 25 April , 2010 Kämpa på starboi! Jag har inte lirat ngt idag, ännu. Blir lite senare. Har just nu 12 rätt på Europatipset, med 1.5 matcher kvar. Har 1a på Roma - Sampdoria som startar 20:45. Synd att utdelningen är kaffepengar, men vore kul om jag kunde få 13 rätt ändå, aldrig fått det tidigare:) Gogo! Citera
Myt4z Postad 25 April , 2010 Författare Rapport Postad 25 April , 2010 Blev bara drygt 1.1k händer idag, är löjligt osugen på poker. Fick börja bra och var 850$ upp. Därefter kommer KK vs AA, samtidigt på andra bordet blir jag översettad. Slutar dagen på 250$ upp, lite trist, men ska inte gnälla när man fortf är på gröna sidan. Kommer med all säkerhet inte nå mina 50k händer, dryga 15.6k händer dit, och 5 speldagar kvar. Plus att jag är sjukt osugen på att lira. Ska iaf försöka köra lockdown resterande 5 dagar from imorgon. Men samtidigt vet jag att jag inte brukar spela spec bra när jag är osugen och tvingar mig själv lira. Blev inte 13 rätt på tipset heller, 12 rätt, och det ger hela 38 kr. Ska fundera en stund vad jag ska göra med dom, därefter sova eller se en film. Har match imorgon, derby mot Syrianska Keburan. GN! Citera
Myt4z Postad 26 April , 2010 Författare Rapport Postad 26 April , 2010 Nyligen hemkommen efter match, blev 2-2 tillslut mot Syrianska Keburan. Otroligt kass insats utav oss, vi ger bort 2 mål i princip, samt spelar med en man mer i mer än en halvlek. Nåja, kommer fler matcher. Ska nog se senaste avsnittet av The Pacific, sen ska ja förhoppningsvis trycka in lite lir. Fick in en timme tidigare idag som gick helt ok. Citera
sTARVIN89 Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 Segt som fan, backat ganska mkt för att vara mig senaste dagarna så behöver nog ett break för månaden. Har grindat på väldigt mkt faktiskt tog en veckas paus med fest och studentskiva och allt va det var men förutom det har jag i princip bara grindat har fått in 77k hands och är runt 50k sek upp. Är ändå nöjd med resultatet med tanke på hur det har sett ut, har dock spelat bra på NL100 är väl 7bb/100 där och långt under allinEV sprungit löjligt dåligt där. Däremot på NL200 får jag ta emot bakifrån då jag är back ca 25 inköp över 10k hands vilket är absurt. Har självklart inte spelat optimalt där, klart sprungit sämre men att backa så mycket som jag gjort beror verkligen inte bara på otur utan måste rycka mig i kragen. Det är rätt skoj att kliver man ner och sen ska kliva tillbaka till en nivå så känns ursprungsnivån helt annorlunda än tidigare. Brukade tycka NL200 va lika svårt som jag tycker NL100 är nu, kanske 5 bra regs och resten idioter så om man undvek rätt spelare så va det bara att trycka pengar men nu känns det bara segt. Tror dock jag har spelat för mycket nästan, har nog hamnat i nån trans där jag börjar göra dåliga spel och eftersom jag sprungit under EV denna månad har jag börjat fokusera för mycket på hur dåligt jag springer istället för att fokusera på vad jag gör för misstag. Tar nog ett pokerbreak för månaden och stämplar ut nu. Ska bli skönt att göra lite annat och ska komma igång med träningen igen har gjort ett ganska bra schema som bör funka för mig. Hoppas kunna rensa hjärnan lite och komma tillbaka starkare än innan, laters. Citera
KallOödmjukDiva Postad 27 April , 2010 Rapport Postad 27 April , 2010 Hej Chillarn mvh SvenskaFel Citera
Myt4z Postad 27 April , 2010 Författare Rapport Postad 27 April , 2010 Fick in en 2 timmars lir lite tidigare idag. Spelade mestadels 3handade bord, var rätt kul. Tyvärr sprang jag inget vidare , skönt att jag iaf reparerade skadan och slutade dryga 1 ink back bara. Nya tag senare ikv, ska iväg och träna alldeles strax. Citera
Myt4z Postad 27 April , 2010 Författare Rapport Postad 27 April , 2010 Usch, länge sedan jag åkte på så mkt skit som idag. Hm la ner mitt i allt, så ser inte exakt hur illa det ser ut. Drygt 5 BI ner tror jag, vet ej antal händer eller hur evet ser ut. Spelar väl ingen roll egentligen. Tänkte lira lite längre, men kände att jag tappade fokus. Blev iaf 4 timmar idag, så det var najs. Träningsledig imorgon, ska försöka ösa in ännu fler timmar och iaf avsluta månaden bra volymmässigt. Synd att jag droppat en del senaste dagarna, så månaden ser inte sådär jätte mysig ut längre. Aja, nya tag. GN edit, Mitt HM la ner mitt i passet, slutade importera händer, så jag starta om det. Nu importerar den inget alls, varken enstaka HH filer eller autoimport. Ngn som har liknande problem , med ongame dvs. Har postat på HM forumet oxå, får se vad som sägs. Citera
Chillarn7 Postad 27 April , 2010 Rapport Postad 27 April , 2010 Behöver tips på någon slags platta med en arm som jag typ kan fästa i datorbordet eller datorstolen där jag kan ha musmattan på så att jag kommer längre ifrån skärmarna. Vet inte ens vad det jag letar efter heter så hittar fan inget bra. Hade jag fått välja hade jag kallat det "musmattabord" men det tycker tydligen ingen annan det skall heta. Annars får jag ha ett extra bord eller ett "djupare" datorbord och det suger preeetty much. Btw, Någon som ska lira Spring Poker Week? Jag glider nog dit å klonkar ME som börjar på torsdag iaf. Citera
Myt4z Postad 28 April , 2010 Författare Rapport Postad 28 April , 2010 Verkar som att HM nu helt plötsligt funkar. Ser iaf händerna från igår, 1.2$k ner, 1$k under ev. Busigt. Ska grinda på idag har jag tänkt, måste först ordna med min deklaration. Idag ska bli en bra pokerdag! Citera
Recommended Posts