Chillarn7 Postad 9 Januari , 2010 Rapport Share Postad 9 Januari , 2010 Sagt är sagt! Du får inte ändra dig! Jag sa ju aldrig vad jag gillade mest förut Får man helgardera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2010 Jag sa ju aldrig vad jag gillade mest förut Får man helgardera? Såklart du får göra det min lilla smällkaramell! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 9 Januari , 2010 Rapport Share Postad 9 Januari , 2010 wtf Henke, syn är ju inte bästa alternativet där imo. Push > fold > syn typ, iaf ~100bb. Om vi VET att han har överpar som sämst så har vi ju ~25%? mot hans range, och fold är okej på turn. Lägg till att killen kan movea och han är nit så kommer han kunna släppa vissa överpar och vi har plötsligt bra FE så ser inte varför vi ska syna bara och sen folda river när vi träffar 1/4 av gångerna. Vene om jag cyklar på nått sätt men tycker iaf handen va helt ok spelad, sen tror jag MÅNGA setminar 22/33/44 då det är en 3bb BTN raise och man sitter på bb, inklusive mig själv. Nu var det visserligen sb där är jag mer skeptisk men finns ändå en hel del som gör det och nu var det dessutom djupare än 100bb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 Januari , 2010 Rapport Share Postad 9 Januari , 2010 Toppen linje för en toppenkille! (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 9 Januari , 2010 Rapport Share Postad 9 Januari , 2010 Mm tror jag ändrar mig till push igen efter att jag räknat på det. Trodde han var tvungen att folda mkt mer än vad han behövde. Både syn och push är ev+ så imo blir det push>syn>fold iaf. Edit: Räknade visst fel. Han måste folda runt 33% av ggrna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 9 Januari , 2010 Rapport Share Postad 9 Januari , 2010 Jag tror inte det är så stor skillnad mellan syn/fold mattematiskt sett, så det är nog som du säger Henke, push>syn>fold. Försök till 6tabling idag igen, bra värde vid borden men det kraschade två gånger ena gången floppat set på fdbräda mot retard där det blev autofold . Stängde ner efter minplus, tiltat bort ett par inköp idag på massa onödigt och va riktigt nära ett missclick för fullt inköp men som tur va frös rutan så det hände inget. Får helt enkelt stå ut med att 4tabla ett tag, fördelen är ju att jag kan kliva upp snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 9 Januari , 2010 Rapport Share Postad 9 Januari , 2010 Jag tror inte det är så stor skillnad i EV mellan syn/fold, så det är nog som du säger Henke, push>syn>fold. fyp Dodgeade utgång precis. Drack bara två bärs. Så blir grind ikv. Gått rövdåligt senaste dagarna så hoppas det vänder snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 9 Januari , 2010 Rapport Share Postad 9 Januari , 2010 Fan va seriösa ni blivit i den här dbn, va hände med allt PH snack8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2010 Fan va seriösa ni blivit i den här dbn, va hände med allt PH snack8-) Du är mer än välkommen att smäda ner den med crap! Tog paus nu efter dryga 2 h, sprungit extremt mysigt idag. Ska ta ett pass till om en stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 10 Januari , 2010 Rapport Share Postad 10 Januari , 2010 fyp Fan va seriösa ni blivit i den här dbn, va hände med allt PH snack8-) Det kommer på måndag . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 10 Januari , 2010 Rapport Share Postad 10 Januari , 2010 tiltinlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 10 Januari , 2010 Rapport Share Postad 10 Januari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 10 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2010 Kämpa Chillis! Själv fick jag springa bra idag iaf. Drog fkt ut AA med mina KK, tror det skedde ngn gång på 60 talet senaste gången. Fick in dryga 4 h idag, första passet bärgade allt plus, andra passet var i princip even. Slutade iaf nästan 7 ink upp, otroligt skönt då det gått trögt några dagar. Passerade även 10k händer för månaden, vore najs få in en 2 k imorgon. Najtis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 10 Januari , 2010 Rapport Share Postad 10 Januari , 2010 gött myt4z! känner att de är ditt år i år! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 10 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2010 gött myt4z! känner att de är ditt år i år! Hej din gamle räv! Tack tack, jag hoppas det jag med! Hur gåre för dig btw? Kom precis tillbaka från en utomordentlig festmåltid på Max. Messa polarn som bor på andra sidan gatan, han var vaken, så vi drog ner och käkade lite. Perfekt avslutning på denna grind natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 10 Januari , 2010 Rapport Share Postad 10 Januari , 2010 Mm tror jag ändrar mig till push igen efter att jag räknat på det. Trodde han var tvungen att folda mkt mer än vad han behövde. Både syn och push är ev+ så imo blir det push>syn>fold iaf. Edit: Räknade visst fel. Han måste folda runt 33% av ggrna. Men om du har 20% vs hans synrange så behöver du få honom att folda 35,5% av ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 10 Januari , 2010 Rapport Share Postad 10 Januari , 2010 tiltinlägg. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 10 Januari , 2010 Rapport Share Postad 10 Januari , 2010 +1 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 10 Januari , 2010 Rapport Share Postad 10 Januari , 2010 +1 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 10 Januari , 2010 Rapport Share Postad 10 Januari , 2010 Vad hände här egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trollkarlen Postad 10 Januari , 2010 Rapport Share Postad 10 Januari , 2010 Vad hände här egentligen +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snäjken Postad 10 Januari , 2010 Rapport Share Postad 10 Januari , 2010 +1 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 10 Januari , 2010 Rapport Share Postad 10 Januari , 2010 +1 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 10 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2010 Snuskigt att det var en forumit som ledde Bahamas turren inatt. Har dock inte kollat hur det ser ut nu...bra prispeng för första plarren! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 10 Januari , 2010 Rapport Share Postad 10 Januari , 2010 Men om du har 20% vs hans synrange så behöver du få honom att folda 35,5% av ggr. Vi har mer än 20%. Varför är det Phil Ivey orgie? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts