Gå till innehåll

SAJT: CrazyPoker.com


HouseDoG

Recommended Posts

Rakebackdealen funkar skit! Jag skulle få 33% från crazy samt 15% från affen. Fick ut 50 dollar från crazy och 100 dollar från affen. Känns som dom myglar..

 

Nä det är helt korrekt. Till och börja med så ser crazypoker de 33% som en bonus som dras bort från din MGR. Sedan dras det bort fler avgifter i form av transaktionskostnader och sajtens licenskostnader och samtliga dina ev. bonusar. Det blir alltså inte så mycket kvar som man först kan tro.

 

Tycker du har fått en riktig pissig deal av din affiliate och tror du skulle tjäna på att signa upp på en sajt där du får 35% direkt t ex. Royal Card Club.

 

Hur fick du pengarna utbetalda?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rakebackdealen funkar skit! Jag skulle få 33% från crazy samt 15% från affen. Fick ut 50 dollar från crazy och 100 dollar från affen. Känns som dom myglar..

 

Nä det är helt korrekt. Till och börja med så ser crazypoker de 33% som en bonus som dras bort från din MGR. Sedan dras det bort fler avgifter i form av transaktionskostnader och sajtens licenskostnader och samtliga dina ev. bonusar. Det blir alltså inte så mycket kvar som man först kan tro.

 

Tycker du har fått en riktig pissig deal av din affiliate och tror du skulle tjäna på att signa upp på en sajt där du får 35% direkt t ex. Royal Card Club.

 

Hur fick du pengarna utbetalda?

 

Jo.. har lagt ner crazypoker efter det där.

 

Pengarna från crazypoker kom direkt in på crazypokerkontot. Dock märktes det inte utan jag fick reda på att dom var där först efter att ha pratat me livesupporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aha, men ingen som lyckats ta ut pengar härifrån o kan berätta hur ni gjorde?

 

Aha.. vare så du mena. Jag använde neteller... det var inga problem alls att få ut pengarna..

 

K, så du behövde inte skicka in kopior på räkningar o scannes på ditt visa kort osv?

 

Nepp! Det var inget strul alls. Men jag satte in pengarna med neteller från början med. Har aldrig använt VISAt på crazy...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Någon som har problem med Crazy poker? Gjorde en rensning av hårddisken, fick ett mail att jag fick $8 rakeback så självklart installer jag om Crazypoker också, startar, software uppgraderar, men sen vägrar den, uppgraderar igen , och igen, och igen. Deras suppoert sa åt mig att ladda hem setup på nutt och göra om allt. Gjorde jag, samma sak. Argh!!!

 

 

Linda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...