Gaston116 Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Hur mycket är du plus/minus på att stejka den person som du brukar stejka mest? Största plus dag live? Största back dag live? Största misstaget många live spelare gör på 50-50? Citera
Elitloppet Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Om vi inte hade haft alla dessa jävla fackförbund kanske alla företag inte tvingats flytta utomlands för att ha rimliga produktionskostnader. Anyways, on topic: Bjuder en slösare som du en snålis som mig på en öl om jag tar mig till Malta? Vad tror du en erfaren cg-spelare som kliver över till nät-turneringar har som största läckor inledningsvis? Citera
AnteSvante Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Om vi inte hade haft alla dessa jävla fackförbund kanske alla företag inte tvingats flytta utomlands för att ha rimliga produktionskostnader. Anyways, on topic: Bjuder en slösare som du en snålis som mig på en öl om jag tar mig till Malta? Vad tror du en erfaren cg-spelare som kliver över till nät-turneringar har som största läckor inledningsvis? Klart jag gör, bara att hojta till:) Att man missar många bra spots att göra spel och att man kanske tar lite för lösa syner "för att man får odds" Hur mycket är du plus/minus på att stejka den person som du brukar stejka mest?Stejkar inte mkt, men är +ett par K på han typ. Största plus dag live? Förutom turreklonk, 135k SEK på cg. Största back dag live? ca 45k SEK under SM cc Största misstaget många live spelare gör på 50-50? Spelar för tight och kan inte släppa. Citera
AnteSvante Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Vad var din NET Worth dagen innan du vann Sunday Million? Inte 100, men tror det låg runt 4-500k SEK. Citera
Teredo Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Vad spyr du mest över: 1.) Du blir slowrollad i en live-turnering av AA. 2.) Bli utdragen med KK och AA i samma turnering. Citera
AnteSvante Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Vad spyr du mest över: 1.) Du blir slowrollad i en live-turnering av AA. 2.) Bli utdragen med KK och AA i samma turnering. Slowrollad live no doubt. Hände mig med 4kvar i 2k+r under swedish open på cc för ett par år sen. Jan "hatten" Hellander öppnar som vanligt på knapp. Jag (med 16bb) degar in från sb. Hatten (som har ca 40bb) Steker o steker o steker i typ 2min. Sen säger han sakta "syyn" jag tror obv att jag leder och säger försiktigt "jag kanske leder" o visar AT. Tillbaka får jag ett blixtsnabbt "NEJ DET GÖR DU INTE" o han flippar AA. Wp sir:roll: Citera
AnteSvante Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Dags att stänga ner wellen? Har lite tid över atm innan flyget till Malaga, så har ni ngra frågor så shoot. Citera
Teredo Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Slowrollad live no doubt. Hände mig med 4kvar i 2k+r under swedish open på cc för ett par år sen. Jan "hatten" Hellander öppnar som vanligt på knapp. Jag (med 16bb) degar in från sb. Hatten (som har ca 40bb) Steker o steker o steker i typ 2min. Sen säger han sakta "syyn" jag tror obv att jag leder och säger försiktigt "jag kanske leder" o visar AT. Tillbaka får jag ett blixtsnabbt "NEJ DET GÖR DU INTE" o han flippar AA. Wp sir:roll: Kräks! Läste någonstans för ett tag sedan att Hatten ska ha levt på spela/gambling så länge som en annan i stort sätt är gammal (dvs. omkring 20+ år) så att slowrolla AA är det fan örfil på, han borde fatta bättre kan tyckas! Hade det vart random tomte så hade jag nog skrattat ifall jag råkat ut för det men ändå äcklats över det inombords, då man spyr på live slovroll. Hoppas du drog ut i alla fall;) GL i Malaga å reseten av stoppen därefter! Citera
Runnerx2 Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Slowrollad live no doubt. Hände mig med 4kvar i 2k+r under swedish open på cc för ett par år sen. Jan "hatten" Hellander öppnar som vanligt på knapp. Jag (med 16bb) degar in från sb. Hatten (som har ca 40bb) Steker o steker o steker i typ 2min. Sen säger han sakta "syyn" jag tror obv att jag leder och säger försiktigt "jag kanske leder" o visar AT. Tillbaka får jag ett blixtsnabbt "NEJ DET GÖR DU INTE" o han flippar AA. Wp sir:roll: Hur mycket stryk gav du honom? Citera
AnteSvante Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Vettefan om han menade det. Tog det med värdighet iaf har jag för mig:) Citera
nordkvist Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Låt wellen vara öppen, nya trenden efter heltok. Citera
AnteSvante Postad 14 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Låt wellen vara öppen, nya trenden efter heltok. Jaha okej då. Men då får ngn ta och fråga ngt ju? Citera
nordkvist Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Några serier du följer/har följt frenetiskt? Har du hört att danskarna överväger att legalisera coffee shops, vad tycker du om det? Vad är din inställning till röka? Så, några frågor iaf. =) Citera
ulaf Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Vem är iyo den bästa pokerspelaren du känner personligen? Citera
thegrinders Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Vem är bäst eisen eller tomgus? Vart åker man i September om man vill festa ? Är engelsmän nitigast i onlinevärlden? Citera
AnteSvante Postad 14 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Några serier du följer/har följt frenetiskt? Har du hört att danskarna överväger att legalisera coffee shops, vad tycker du om det? Vad är din inställning till röka? Så, några frågor iaf. =) En bra massa, har ju en del fritid som pokerspelare:roll: Gillar Eureka, Chuck, Dollhouse, Weeds mest just nu. Men finns så sjukt många att det bara var ett axplock. Det låter najs, grönt är fredligt och mysigt, annat än det= knark är bajs:) Vem är iyo den bästa pokerspelaren du känner personligen? Oj, tuff fråga, finns så många bra. Och sen så måste man ju säga spelform och vad personligen innefattar. Vem är bäst eisen eller tomgus? Vart åker man i September om man vill festa ? Är engelsmän nitigast i onlinevärlden? Tror tomgus är bättre teoretiskt, men Eisen är ju explo, så svårt att jämföra dom imo. Utomlands! Brasilien och Rio de Janeiro är mitt 1a val året om och alltid! Citera
ulaf Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Oj, tuff fråga, finns så många bra. Och sen så måste man ju säga spelform och vad personligen innefattar. Personligen som att du har personen på msn/telefon och har snackat med personen ett flertal gånger. Kan formulera om frågan: Vem skulle du helst stejka i dennes bästa spelform? Citera
AnteSvante Postad 14 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Personligen som att du har personen på msn/telefon och har snackat med personen ett flertal gånger. Kan formulera om frågan: Vem skulle du helst stejka i dennes bästa spelform? Prob en gammal polare som lirar CG på b2b, NoIqSlut. Tror ej han vill att jag ska outa hans namn, men killen är sjukt duktig och +ar stabilt. Vem skulle inte vilja stejka en sån? Tänker man mer risk/reward så Borde man väl stejka Micke Turenic då han ju bara klonkar o klonkar:) Citera
Juggler Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 AnteSvante... Han vill ju att du ska säga Ulaf. Citera
AnteSvante Postad 14 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2009 AnteSvante... Han vill ju att du ska säga Ulaf. Haha jag vet:) men inte med stort U bara, då lackar han:) ulaf är bra, skulle gärna stejka han anytime, men känner ju en sjuk massa pokerfolk, rankar ju inte dirr mig sj högst heller. Citera
ulaf Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Lol inga förväntningar på det, ville bara veta! Citera
prookelito Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Slowrollad live no doubt. Hände mig med 4kvar i 2k+r under swedish open på cc för ett par år sen. Jan "hatten" Hellander öppnar som vanligt på knapp. Jag (med 16bb) degar in från sb. Hatten (som har ca 40bb) Steker o steker o steker i typ 2min. Sen säger han sakta "syyn" jag tror obv att jag leder och säger försiktigt "jag kanske leder" o visar AT. Tillbaka får jag ett blixtsnabbt "NEJ DET GÖR DU INTE" o han flippar AA. Wp sir:roll: Shit vad grisigt, hade han gjort så mot mig hade ja nitat honom hårt och tagit en livstidsban på cc + kåken för besväret. Fy fan va sjukt, trodde han var lite skönare än så. Edit: Det lät ganska fel, men jag tänkte så här. Nitar man någon inne på CC så kommer du garanterat bli gripen, det kommer garanterat bli en polisgrej av det hela. Därav kåken, jag är ingen värsting även om ja vill vara =( Citera
ulaf Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Berätta nu vad DU hade gjort mot HONOM! Citera
Metaddict Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Tycker du inte Weeds har rasat enormt i kvalitet? Jag tycker fortfarande det är bra men inte grymt jävla svinbra som innan. Citera
Recommended Posts