kravmärkt Postad 8 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2009 den där killen bor typ 100m ifrån mig och heter Joakim svenssonHan har inte i närheten alla indianer i kanoten du bor i pite då, visst var han där ifrån? Citera
madken1 Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 du bor i pite då, visst var han där ifrån? yes han bor i pite Citera
TheToft Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Joakim svensson Är den här sortens människor överrepresenterade i Norrland? Är inavel ett utbrett fenomen i Norrland? Citera
RDanneskjold Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Är den här sortens människor överrepresenterade i Norrland? Är inavel ett utbrett fenomen i Norrland? Synnerligen överrepresenterade i städer som: Piteå, Luleå, Kalix, Råneå, Överkalix, Gällivare, Kiruna, Pajala, Älvsbyn och Jokkmokk iaf. Citera
jkkman Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Synnerligen överrepresenterade i städer som: Piteå, Luleå, Kalix, Råneå, Överkalix, Gällivare, Kiruna, Pajala, Älvsbyn och Jokkmokk iaf. umeåistheshit? Citera
madken1 Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Synnerligen överrepresenterade i städer som: Piteå, Luleå, Kalix, Råneå, Överkalix, Gällivare, Kiruna, Pajala, Älvsbyn och Jokkmokk iaf. HAHAHHA du nämner båda ställena jag bor på nja, alla är inte riktigt sådär. Killen där har inte alla indianer i kanoten vilket jag erfarat efter 9 år skola med honom. Han är en polsk import och jag vill inte ens veta vad hans "biologiska föräldrar" gjorde med honom. Citera
Recommended Posts