devalanteriel Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Vi behöver fler pingvinavatarer bland moderatorerna och Ängeln och Crappy envisas med sina mesiga lagmärken. Drunken_Penguin verkar ha det rätta virket och därför välkomnar vi honom nu till klubben för inbördes beundran. Commence whining! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Yey mer fylla till PF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pilatuss Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 ban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Jag som skulle kunna sätta hela min bankrulle på att MikeTime skulle bli nästa moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Jag som skulle kunna sätta hela min bankrulle på att MikeTime skulle bli nästa moderator. Nä, fy fan. Så politiskt korrekt är jag inte. Skulle aldirg funka alls. Skulle bara banna efter eget tycke och smakj. Först skulle Omalley få en ban för hann har mnaligare yrke än mig. Nä. Ska hoppa i poolen igen oh korka upp nästa. Grill snart. Välkommen pingvin! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Först skulle Omalley få en ban för hann har mnaligare yrke än mig. Va fan...? Du får ju leka med tåg hela dagarna, fatta lycka! Bra val av mod. Lycka till Penguin! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Vi behöver fler pingvinavatarer bland moderatorerna och Ängeln och Crappy envisas med sina mesiga lagmärken. Drunken_Penguin verkar ha det rätta virket och därför välkomnar vi honom nu till klubben för inbördes beundran. ! Vilket lag har min avatar . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 Tack Tack! Jag är inte helt säker på vad jag har gett mig in på, men mer makt är aldrig fel! Nu ska här flyttas trådar och bannas och varnas och permabannas och...och...ehhm... Jag ska försöka vårda ansvaret jag fått på bästa sätt. Förhoppningsvis ska jag väl inte lyckas reta upp folk mer än jag i dagsläget redan gör. Jag är egentligen en rätt snäll person, om än lite gnällig och regelnitig. Tycker ni att något jag har gjort är fel får ni gärna skicka ett PM så länge det innehåller konstruktiv kritik, så ska jag förklara mitt agerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2009 De frågade en pingvin: Vad är din högsta dröm? Pingvinen: Att ha ett färgkort. GL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2009 wtf, en pingvin med så ful bakgrund? gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2009 Å, nej...en till såndär...Ge deputybrickan till Cleburne eller Albert. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 nice, gl =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Larzzon67 Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 nice, gl =) + 1.. Verkar vara en trevlig prick den där nerdrogade ishavsfågeln. Bra val mao. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts