Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 271
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Är väl ganska obv att man kniper. jkk spydde ner ett handfat i barca så det blev stopp och var inga problem det, så du lär klara dig :)

Inga konstigheter sas. Spydde stopp i ebisumarus rikemanshandfat utan att skämmas en fylla. Med skvallerkärringen MrJimmy som vittne var det bara att krypa till korset, trots att jag hade rensat och rengjort ordentligt. Till skillnad från PK så är jag en ordentlig gäst.

Nä menade faktiskt på riktigt att du är snäll.

Ska aldrig "levla" igen tror jag för då tror ingen på en om man är seriös :cry:

:h:

Jag är kass på det där med levlingar, jag har blivit paranoid av att umgås med alla pokertomtar. Being hackkyckling :shock:

Postad

Best song ever. Lyssna igenom hela på vettig volym så förstår ni. Har följt med mig ändå sen jag började lira, och jag blir fan aldrig trött på den.

Finns tyvärr ingen vettig variant på youtube.

Postad

Idag har vi varit i Siam Paragon och shoppat lite. För mig blev det bara ett par böcker, men jag hittade verkligen titlar jag ville ha. Två om investeringar och två psykologiböcker. Då har jag något att göra om internetet suger i phuket :)

The Intelligent Investor av Benjamin Graham

The Snowball - Warren Buffet and the Business of Life av Alice Schroedinger

Blink av Malcolm Gladwell

Outliers av Malcolm Gladwell

Ikväll vankas det middag och utgång. Jag har precis blivit frisk efter en veckas vila, så jag tänker fan ta det lugnt och gå hem efter Bed and Supper club vid 02, men man vet ju aldrig med Bangkok. Det barkar alltid här :oops:

Postad

Ikväll vankas det middag och utgång. Jag har precis blivit frisk efter en veckas vila, så jag tänker fan ta det lugnt och gå hem efter Bed and Supper club vid 02, men man vet ju hur det slutar varje gång jag ska ta det lugnt på fyllan. Det barkar alltid :oops:

fyp

Postad

Springer fortsatt fint i thailand.

Backat bort hela månadsplusset.

Legat sjuk praktiskt taget hela vistelsen.

Random privatlivsgrejer som barkat.

Stuck 17,500 baht på kinapoker över två sessioner (350 pinnar ala 50 baht poängen)

Ge mig Sverige plx.

Postad

Trehandat 3, 0, -3 med tre jokrar.

Bonusar som följande:

Scoop, triss första, kåk andra, fyrtal: 3

Str8flush: 4

Royal, femtal: 10

Trefärg: 15

2-Astege: 50

Vet ej hur balanserat det här egentligen är, men med tre jokrar kan det smälla på bra.

Vanligtvis barkar det alltid iväg med dubbelrundom som standard efter nån halvtimme, och på slutet lyckas jag ofta hetsa in trippel/quaddruppelrundor beroende på hur mycket jag är stuck. Hjälper ju inte direkt :(

Postad
Orka Kina när man springer illa :roll:

Jo jag vet, så sjukt att jag blev inlurad i ett till parti dessutom.

Här i Thailand börjar det ljusna för mig faktiskt. Dödssjukan är nästan helt över vilket innebär att jag vågade gymma idag. Helt jävla mongounderbart att få svettas och kämpa lite.

Har inte gridnat alltför mycket, men jag är nog fortfarande miniback (lär vara runt $5k eller så, garanterat under $10k) för månaden efter highstakesraset. Blir 3/6 resten av månaden bara för att slippa ytterligare en dödsångestvända, om jag ens lirar mer. Drar till phuket imorgon och möter upp med lillebror + polare. Kan bli hur soft som helst 8-)

• 2 weeks later...
Postad

Jag har semester, så jag grindar absolut ingenting atm :)

I övrigt är det rätt sweet här i phuket just nu ändå. Lallar mest runt och försöker göra lite roliga saker. Imorgon är det en sån där speedboattur till phi phi med tillhörande skit som gäller, och vi har även hunnit med lite paintball och minigolf utöver alla standardprylar. Är helt hooked på att leka vattenscooter, men de andra verkar ha trött. Hittat fina 1200 cc på favoritstranden :)

Festandet har blivit bättre då vi har hittat ett ett par sköna svenskar att leka med. Hade vi inte haft dom hade det nog fått klassas som semikallt iom alla horor överallt. Bangla på fyllan är helt jävla livsfarligt.

Postad
Testa åkt till "The Beach ön", gå in på den mindre ingången. Åk gärna dit då det är vågigt och blåsigt, äventyr ftw!

Hahaha fy fan vilken episkt fail utflyckt de var alltså.