Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hade en micro-plo-dagbok tidigare här på forumet men lade ned att skriva i den i samband med ett brejk.

Förlorade en del av rullen och cashade ut resten i mitten på April. Sedan dess har jag spelat för någon hundring då och då på SvS utan några bragder.

Men tänkte nu börja om på nytt och börjar bygga en rulle genom att spela SnGs. Jag kommer för det mesta spela HU Turbo Sngs och börjar med $5.5 i inköp.

Kommer gå upp nivå om jag når 30 inköp för den högre nivån. Rullen jag trycker in är $100, vilket alltså är drygt 20 inköp.

Gl on me

Postad
18 inköp är ju kanske lite klent men är du stabil på nivån ska det nog lösa sig..

lycka till

Jo, jag vet men jag kan sätta in mer pengar om det skulle va så. :) Tack!

lol på namnet på dagboken, du är ju inte mega....

word

I'm sorry boys, byter genast ;)

5 vinster och 6 förluster stod den första sessionen för. Började med två förluster som helt klart kunde undivikts. Två bord direkt i en tydligen uppgraderad mjukvara var inte så bra. :)

Hade en del oflyt och motståndet var väldigt dåligt så hoppas kunna slå nivån i fortsättningen.

----------------------------------------------------------------------

Någon som skulle kunna tipsa om ett bra progam för att hålla reda på statistiken? Holdem Manager, funkar det för SnGs?