hajjen987 Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Postad 4 Augusti , 2009 Hej jag skulle behöva tips på en bra pokerbok som både grundligt och mer djupt går igenom Texas Hold'em cashgame. Den ska helst vara översatt till svenska. Tack på förhand!! Citera
Recui Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Postad 4 Augusti , 2009 Jag skulle gärna vilja veta jag med. Känns som att alla böcker går igenom VAR ENDA j-vla pokerform som finns ;< Citera
walkertullaris Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Postad 4 Augusti , 2009 http://www.pokerbutiken.se/pokerbocker/no-limit-holdem-teori-och-praktik.shtml Citera
heltok Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Postad 4 Augusti , 2009 finns nog bara en bra bok på temat holdem och den är tyvärr inte översatt till svenska. snackar om nick grudziens bok givetvis. Citera
heltok Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Postad 4 Augusti , 2009 http://www.pokerbutiken.se/pokerbocker/no-limit-holdem-teori-och-praktik.shtml [ ] bra Citera
Mohican Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Postad 4 Augusti , 2009 Hej jag skulle behöva tips på en bra pokerbok som både grundligt och mer djupt går igenom Texas Hold'em cashgame. Den ska helst vara översatt till svenska. Tack på förhand!! Det finns minst 15 pokerböcker att få gratis i e-book format om man beställer nåt pokerprogram. Tyvärr, kommer jag inte ihåg var det var nånstans. Kanske nån annan minns? Möjligtvis Bryan Micon eller Rick "the pokerprofessor"? Dessa böcker var iofs på engelska, men mycket bra. Bl.a. alla Harringtons böcker var med. Jag har bytt dator (den gamla kraschade) så jag kommer inte åt dom längre. Citera
honest99 Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Någon som har läst "Let there be range"? Citera
R.Mojo Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 David Glimnes pokerhandbok kan jag varmt rekomendera Citera
medlem Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 David Glimnes pokerhandbok kan jag varmt rekomendera Jag har läst den och måste säga att visst man fick ut lite av den där boken men inte tillräckligt för att det skulle vara värt den tid och energi det tar att läsa en bok när man kan läsa något annat. Det måste finnas någon som är bra mycket bättre. Jag har också läst "Internet texas hold'em" av Matthew Hilger och den tyckte jag om lite mer. Fast sen beror det ju såklart på vad man är ute efter. Citera
Espen Postad 16 Augusti , 2009 Rapport Postad 16 Augusti , 2009 Läste ganska mycket böcker förr, de kändaste och de som skulle va bäst. Men dessa böcker är old school och inte anpassade till dagens spel tycker jag. Någon som vet om det kommit några nya bra böcker som är mer anpassade till dagen online spel? Citera
Recommended Posts