LbMagnus Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Jag undrar bara vem som vann denna hand: guy nr1: A-2 Guy nr2: A-J korten: D-K-8-4-3 Vem vann? Citera
Ferna Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Högsta femkortshanden vinner i detta fall AKDJ8 Citera
Mohican Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 HaHa, Detta låter ju som på kafferasten på jobbet för ett par år sen; "kompisen" hade 22 på ett bord som såg ut QQ889, jag hade AJ. Han hade ju 3 par! Citera
Lisa87 Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 HaHa,Detta låter ju som på kafferasten på jobbet för ett par år sen; "kompisen" hade 22 på ett bord som såg ut QQ889, jag hade AJ. Han hade ju 3 par! hold'em med omaha-regler. Måste använda båda hålkorten ldo EDIT: fast då har han iofs inget 3par ;( Citera
Mohican Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 hold'em med omaha-regler.Måste använda båda hålkorten ldo EDIT: fast då har han iofs inget 3par ;( Han hade tittat på poker i TV och trodde sig veta bäst. Citera
OzzzaJa Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Han hade tittat på poker i TV och trodde sig veta bäst. Var säkert på den tiden som Glimne kommenterade EPT Edit: Eller pokermiljonen Citera
Snygglenn Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Haha en polare ringde mig gång när dem spelade poker på jobbet. En hade fått färg och en stege och det var tjaffs om vem som skulle vinna Citera
Mohican Postad 31 Juli , 2009 Rapport Postad 31 Juli , 2009 Nu, när vi har visat våran överlägsenhet över dom icke så duktiga i poker, ska jag ställa en fråga till alla er duktiga. Innan ni svarar måste ni ha ett konto på Stars (men det har väl alla). Jag betalar HELA $0.14 (vilket jag råkar ha kvar) till den som först ( märk väl, först) svarar rätt på frågan. Frågan är: Vilket av följande 4 alternativ är den näst sämsta i SÖKÖ? 1. 2 par 2. 4 färg 3. triss 4. 4 stege PS: Skicka mej ett personligt meddelande (också) ni som svarar på detta bara för att jag ska slippa o kolla var detta var nånstans hela tiden, thx. Men först med rätta svaret här vinner. Citera
Akumila Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Nu, när vi har visat våran överlägsenhet över dom icke så duktiga i poker, ska jag ställa en fråga till alla er duktiga. Innan ni svarar måste ni ha ett konto på Stars (men det har väl alla). Jag betalar HELA $0.14 (vilket jag råkar ha kvar) till den som först ( märk väl, först) svarar rätt på frågan.Frågan är: Vilket av följande 4 alternativ är den näst sämsta i SÖKÖ? 1. 2 par 2. 4 färg 3. triss 4. 4 stege PS: Skicka mej ett personligt meddelande (också) ni som svarar på detta bara för att jag ska slippa o kolla var detta var nånstans hela tiden, thx. Men först med rätta svaret här vinner. Svar: 2 Citera
Mohican Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Svar: 2 Rätt svar, grattis! Om du nu ger mej ditt nick på PokerStars så gör jag en transfer. Bara skicka mej ett PM igen. Citera
ulaf Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Måste man inte skicka minst 1 dollar? Citera
Mohican Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Måste man inte skicka minst 1 dollar? Nej, jag skickade $0.10 till en som tiggde härom dan. Citera
ulaf Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Nej, jag skickade $0.10 till en som tiggde härom dan. Snäll man kan va! Citera
Antisk Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Nej, jag skickade $0.10 till en som tiggde härom dan. [x] Baller Citera
Mohican Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 [x] Baller Paiiinn eez da part of da game when you're a baller. (pain or paying... you decide) Citera
Recommended Posts