bjarkan Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Tjena! Ganska ny här på forumet, jag har spelat poker i några år och jag ser mig själv som en relativt god spelare. Men för att utveckla mitt spel tänkte jag köpa en poker mjukvara som hjälper mig hålla koll på oddsen lite m.m! Så för att komma till saken vilken tycker ni är bäst, vad jag har hört så ska pokeroffice va en höjdare, holdem indicator har jag hört lite sämre om. Berätta om era egna erfarenheter! Citera
Tottyville Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Tjena! Ganska ny här på forumet, jag har spelat poker i några år och jag ser mig själv som en relativt god spelare. Men för att utveckla mitt spel tänkte jag köpa en poker mjukvara som hjälper mig hålla koll på oddsen lite m.m! Så för att komma till saken vilken tycker ni är bäst, vad jag har hört så ska pokeroffice va en höjdare, holdem indicator har jag hört lite sämre om. Berätta om era egna erfarenheter! Holdem Manager och Pokertracker är vanligast. HM rekomenderar jag. Citera
Memory Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Du har 60 dagars trial på PT3 http://www.pokertracker.com/ så det kan du testa. Citera
w00d Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 ...vad jag har hört så ska pokeroffice va en höjdare, holdem indicator har jag hört lite sämre om. Berätta om era egna erfarenheter! Pokeroffice är ungefär lika hett som is nowadays, imho. Jag skulle rekomendera HM. Lycka till! Citera
Recommended Posts